امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 287235
۳۸۶
۱
۰
نسخه چاپی

بازگشت عاشقانه: ۷ زن مشهور که پس از جدایی، به عشق جدیدی رسیدند

زندگی شخصی سلبریتی‌ها همیشه به موفقی شغل شان نیست. آن‌ها هم، هر قدر زیبا و موفق، جدایی، خیانت و شکست عاطفی را تجربه می‌کنند. اما باید همیشه به خاطر داشت که پایان شب سیه سپید است.

زندگی شخصی سلبریتی ها همیشه به موفقی شغل شان نیست. آن ها هم، هر قدر زیبا و موفق، جدایی، خیانت و شکست عاطفی را تجربه می کنند. اما باید همیشه به خاطر داشت که پایان شب سیه سپید است.

آن هاتاوی

بازگشت عاشقانه: ۷ زن مشهور که پس از جدایی، به عشق جدیدی رسیدند

آن هاتاوی و رافائلو فولیری، زوج بی عیب و نقصی به نظر می رسیدند. هاتاوی یک ستاره ی هالیوودی موفق بود و فولیری تاجری میلیونر و خیّر. آن ها بعد از ۴ سال رابطه ی عاشقانه تصمیم به نامزدی گرفتند. اما در سال ۲۰۰۸ خبری شوکه کننده منتشر شد؛ فولیری دستگیر، به کلاهبرداری متهم و به ۴ سال حبس محکوم شد. هاتاوی همان شب با خبر شدنش از دستگیری فولیری، رابطه ی خود را به کلی با او قطع کرد. به گفته ی هاتاوی، او احساس کسی را داشت که یکباره فرش را از زیر پایش کشیده بودند.

کمی بعد در همان سال، هاتاوی در یک جشنواره ی سینمایی با همسر آینده اش، آدام شولمن آشنا شد. شولمن که جواهرساز است، انگشتر نامزدی هاتاوی را خودش طراحی کرد. حالا ۱۱ سالی از ازدواج این زوج می گذرد و آن ها ۲ پسر دارند.

گوئن استفانی

بازگشت عاشقانه: ۷ زن مشهور که پس از جدایی، به عشق جدیدی رسیدند

ازدواج گوئن استفانی و گون روسدیل مستحکم به نظر می رسید و آن ها صاحب ۳ پسر بودند. با این حال، در سال ۲۰۱۵، بعد از ۱۴ سال زندگی مشترک، این زوج با خبر جدایی خود همه را شوکه کردند. دلیل آن خیانت روسدیل با پرستار فرزندان شان به استفانی بود. این جدایی تلخ الهام بخش استفانی در ساخت قطعه ی احساسی اش به نام Used to Love You (من دوستت داشتم) شد. به گفته ی استفانی، بعد از این اتفاق، رویاهایش از هم فروپاشیدند. و دشوارترین بخش این جدایی آن بود که فرزندان شان مجبور بودند زمان خود را میان پدر و مادرشان تقسیم کنند.

اما بعد از هر سختی آسانی است. استفانی که از داوران مسابقه ی استعدادیابی The Voice است، در این برنامه با بلیک شلتون، یکی دیگر از داوران این مسابقه آشنا شد و آن ها بعد از ۶ سال رابطه عاشقانه با یکدیگر ازدواج کردند.

سیه نا میلر

بازگشت عاشقانه: ۷ زن مشهور که پس از جدایی، به عشق جدیدی رسیدند

سیه نا میلر و جود لا در سال ۲۰۰۳ در زمان بازی در فیلم «الفی» (Alfie) با یکدیگر آشنا و خیلی زود باهم وارد رابطه عاشقانه شدند. جود لا کریسمس همان سال از میلر خواستگاری کرد. گرچه به نظر می رسید این زوج آینده ی روشنی دارند اما شادی آن ها چندان دوام نیاورد، زمانی که جود لاو با پرستار فرزندانش از رابطه ی قبلی خود به میلر خیانت کرد. بعد از تلاشی نافرجام برای حفظ رابطه شان، این زوج از یکدیگر جدا شدند. میلر بعدها جدایی اش از جود لا را دشوارترین تجربه ی زندگی اش توصیف کرد.

او حالا رابطه ی شادی با بازیگری به نام اولی گرین دارد و آن ها در انتظار تولد فرزند دوم خود هستند.

مینی درایور

بازگشت عاشقانه: ۷ زن مشهور که پس از جدایی، به عشق جدیدی رسیدند

مینی درایور و مت دیمون در سال ۱۹۹۷ در جریان بازی در فیلم «ویل هانتینگ خوب» (Good Will Hunting) باهم آشنا شدند، آشنایی ای که به رابطه عاشقانه انجامید. این رابطه کوتاه اما پرشور بود. آن ها که از نشان دادن احساس شان به یکدیگر ابایی نداشتند، باهم در ملأعام حضور پیدا می کردند و از علاقه ی خود به یکدیگر می گفتند. همه چیز زمانی تمام شد که دیمون در برنامه ی تلویزیونی اپرا وینفری یکباره اعلام کرد که دیگر در رابطه عاشقانه نیست. با این حال، او به خود زحمت نداده بود تا این مسأله را شخصاً به درایور اعلام کند و در حقیقت، درایور با آن برنامه از پایان رابطه شان باخبر شده بود.

درایور از سال ۲۰۱۹ با کارگردانی به نام آدیسون اودی در رابطه عاشقانه است که به گفته ی خودش او را از هر کس دیگری بیشتری دوست دارد.

ادل

بازگشت عاشقانه: ۷ زن مشهور که پس از جدایی، به عشق جدیدی رسیدند

ادل و سایمون کنکی در سال ۲۰۱۱ با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند و وقتی در سال ۲۰۱۸ باهم ازدواج کردند، پسرشان آنجلو را داشتند. ادل خود را وقف خانواده اش کرد و حتی مدتی از دنیای موسیقی کناره گرفت. همه تصور می کردند آن ها ازدواج مستحکمی دارند. اما در سال ۲۰۱۹، ادل تقاضای طلاق کرد. او بعدها اذعان کرد که این جدایی برای او امتحانی دردناک بود. به گفته ی ادل، او به خاطر آنکه نتوانسته بود زندگی مشترکش را حفظ کند، احساس گناه می کرد. این جدایی وضعیت مالی او را هم تحت تأثیر قرار داد. او و کنکی مجبور شدند ثروت ۱۷۱ میلیون دلاری خود را تقسیم کنند. با این حال، ادل برای به دست آوردن حضانت پسرش جنگید.

و در سال ۲۰۲۱ ادل مرد جدید زندگی اش را معرفی کرد، ریچ پل که یک ایجنت ورزشی است. ادل حالا در کنار او شاد به نظر می رسد. او درباره ی پل گفته: «هیچوقت اینقدر عاشق نبوده ام. خیلی دوستش دارم.»

مونیکا بلوچی

بازگشت عاشقانه: ۷ زن مشهور که پس از جدایی، به عشق جدیدی رسیدند

رابطه ی مونیکا بلوچی و ونسان کسل شهرتی جهانی داشت. آن ها در سال ۱۹۹۵ در زمان بازی در فیلم «آپارتمان» (The Apartment) باهم آشنا شدند، ۱۷ سال باهم بودند و صاحب ۲ دختر شدند. اما زندگی مشترک آن ها دوام نیاورد و در سال ۲۰۱۳ این زوج جدایی خود را اعلام کردند. به گفته ی بلوچی، او بود که خواستار پایان رابطه شان شد، امری که برایش ساده نبود. او دراینباره گفته: «وقتی کسی را ترک می کنید، معنایش این نیست که دیگر دوستش ندارید. بلکه معنی اش این است که دیگر نمی توانید رابطه تان را به آن شکل ادامه دهید.»

بلوچی از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ با یک مجسمه ساز فرانسوی به نام نیکولا لوفبر در رابطه ی عاشقانه بود. در سال ۲۰۲۳ بلوچی با تیم برتون، کارگردان مشهور دیده شد. او بعدها رابطه عاشقانه اش با برتون را تأیید کرد و او را ستود. او در اینباره گفته: «چه بگویم… اول از همه خوشحالم که با این مرد آشنا شدم. یکی از آن آشنایی هایی است که به ندرت در زندگی رخ می دهد. من این مرد را می شناسم و دوستش دارم. احترام زیادی برایش قائلم.»

نیکول کیدمن

بازگشت عاشقانه: ۷ زن مشهور که پس از جدایی، به عشق جدیدی رسیدند

نیکول کیدمن و تام کروز ۱۱ سال با یکدیگر زندگی کردند و یکی از ایده آل ترین زوج های هالیوود به نظر می رسیدند. آن ها فرزند بیولوژیکی نداشتند اما یک دختر و یک پسر را به فرزندخواندگی پذیرفته بودند. خبر جدایی آن ها در سال ۲۰۰۱ منتشر شد. به گفته ی کیدمن، او به همان اندازه ی دیگران از این اتفاق شوکه بود. بر اساس شایعات، کروز پنهانی درخواست طلاق داده بود تا مجبور به تقسیم اموالش با کیدمن نشود، چرا که بعد از گذشت یک دهه از ازدواج شان باید مبلغ بیشتری را به او پرداخت می کرد. کیدمن که آن زمان باردار بود، به دلیل فشار روانی دچار سقط جنین شد. او بعدها گفت: «خیلی طول کشید تا التیام پیدا می کنم. شوک بزرگی برایم بود.»

با این حال، کیدمن توانست دوباره روی پای خود بایستد. او در سال ۲۰۰۶ با کیت اربن، خواننده ازدواج کرد و این زوج صاحب ۲ دختر شدند. اربن همسرش را بسیار دوست دارد و از هیچ تلاشی برای نشان دادن عشق خود به او فروگزار نیست. برای مثال، او در سال ۲۰۱۷ خانه ای در هاوایی را که کیدمن کودکی اش را در آن سپری کرده بود، خریداری کرد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید