امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 279519
۸۹۳
۱
۰
نسخه چاپی

بهترین کتاب های چارلز دیکنز برای هر نوع خواننده ای

بهترین کتاب های چارلز دیکنز برای هر نوع خواننده ای

چارلز دیکنز، یکی از محبوب ترین نویسندگان انگلیسی، نویسنده ای پرکار بود. اگر مطمئن نیستید که با بسیاری از رمان‌ها، کتاب‌های سیاحت و داستان‌های کوتاه او از کجا شروع کنید، در اینجا راهنمای ما برای بهترین کتاب‌های چارلز دیکنز برای هر نوع خواننده‌ای است.

کتاب‌های چارلز دیکنز بخش مهمی از میراث ادبی ما هستند و دیکنز یکی از محبوب‌ترین نویسندگان انگلیسی در تمام دوران است. او یکی از وقایع نگاران بزرگ زندگی ویکتوریایی بود و هوش درخشان و روایت های غنی او شهرت بی نظیری را در دنیای ادبی، هم در زمان خودش و هم در زمان ما به ارمغان آورد.

از رمان‌های معروف «داستان دو شهر» تا داستان «الیور توئیست»، رمان‌های تعریف‌کننده دوران چارلز دیکنز به بررسی دغدغه‌های اجتماعی مانند شرایط کار، فقر و ظلم دوران کودکی می‌پردازند و در عین حال عشق، دوستی و غم را در دل خود نگه می‌دارند. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، ما اینجا هستیم تا با این راهنمای بهترین کتاب چارلز دیکنز برای هر نوع خواننده ای به شما کمک کنیم.

بهترین کتاب چارلز دیکنز برای طرفداران داستان جنایی

خانه تاریک

با قتل، اسرار و جاسوسان، اگر ژانر مورد علاقه شما داستان جنایی است، پس این کتاب چارلز دیکنز برای شما مناسب است.

«خانه تاریک» بزرگترین رمان اوست. . . با پس‌زمینه‌ای از یک سیستم حقوقی که بیشتر روی انسداد و ابهام سرمایه‌گذاری شده تا حل‌وفصل، کاملاً معاصر است.

بهترین کتاب چارلز دیکنز برای خوانندگان جوان

الیور توئیست

وقتی الیور توئیست یتیم از کارگاهی که در آن متولد شده فرار می‌کند و با پای پیاده به لندن می‌رسد، با دنیایی از جنایت، دوستان غیرمعمول و مهربانی غیرمنتظره روبرو می‌شود. الیور توئیست که حول زندگی کودکان ویکتوریایی متمرکز شده است بخشی از لذت، بخشی آموزش و کتابی عالی برای جذب کودکان به دیکنز است.

رمانتیک ترین کتاب چارلز دیکنز

انتظارات یا آرزوهای بزرگ

«انتظارات بزرگ» همچنین با یک پسر یتیم فقیر شروع به کار می کند که چگونه پیپ جوان عاشق دختری زیبا به نام استلا از طبقه بالای جامعه می شود. آیا شکاف طبقاتی مانع قلب او خواهد شد؟ اگر اهل رمانتیک هستید، این رمان دلچسب، پر پیچ و خم و فریبنده، رمان دیکنز عالی برای شروع است.

بهترین کتاب های چارلز دیکنز در مورد سیاست

دوران سخت

دوران سخت در کوک تاون، شهری خیالی با الهام از پرستون، رمانی با مضامین اجتماعی و اخلاقی است که جورج برنارد شاو آن را «شورش پرشور علیه کل نظم صنعتی جهان مدرن» نامید. طنزی وحشیانه از شرایط اجتماعی و اقتصادی. در آن زمان، به جنبش سندیکایی و نابرابری پس از انقلاب صنعتی می پردازد.

داستان دو شهر

داستان دو شهر که در پس زمینه انقلاب فرانسه قرار دارد بهترین مکان برای شروع یک رمان سیاسی پرتنش است. دکتر مانت سرانجام پس از هجده سال حبس نادرست در باستیل به دخترش لوسی پیوست. اما زمانی که لوسی عاشق چارلز دارنی می شود که متهم به خیانت به ولیعهد انگلیس است، تعادل خانوادگی آنها بار دیگر در این داستان انتقام و فداکاری به خطر می افتد.

بهترین کتاب خنده دار چارلز دیکنز

مقالات پیک ویک

آقای پیک ویک، تریسی تاپمن، آگوستوس اسنودگرس و ناتانیل وینکل گروه  از مسافرانی هستند که در کلوپ پیک ویک لندن گرد هم آمده اند. آنها در این رمان خنده دار و احساسی به اطراف انگلستان سفر می کنند و با همه از سربازان محلی گرفته تا غول های ادبی محلی دوست می شوند. مقالات پیک ویک رمان کامل و شوخ‌آمیزی است که شما را با دیکنز آشنا می‌کند.

بهترین کتاب ترسناک چارلز دیکنز

داستان های روح

دیکنز سنت گفتن داستان های ارواح را در کریسمس آغاز کرد، اما داستان های ترسناک و جذاب او به فصل جشن محدود نمی شود.

از درام حقوقی وحشتناک "محاکمه ای برای قتل" تا  مسخرگی وهم آور خانوادگی "شبح در اتاق عروس" در داستان‌های ارواح دیکنز ترس برای شما تضمین شده است.

بهترین کتاب چارلز دیکنز اگر دوست دارید زندگی نامه بخوانید

دیوید کاپرفیلد

اگرچه دیوید کاپرفیلد یک رمان است، اما تا حدی بر اساس زندگی خود چارلز دیکنز بود و او آن را به عنوان رمان مورد علاقه خود توصیف کرد. این کتاب داستان زندگی دیوید کاپرفیلد را از تولدش در سافولک، از طریق مبارزات مختلف دوران کودکی‌اش تا حرفه موفقیت‌آمیز او به‌عنوان یک رمان‌نویس را روایت می‌کند. گروه شخصیت های عجیب و غریب رمان، که شامل استیرفورث پر زرق و برق، آقای میکاوبر شاد و پرحرف، اوریا هیپ شرور، و عمه عجیب دیوید، بتسی تروتوود است، خواندن آن را لذت بخش می کند.

بهترین کتاب های چارلز دیکنز برای انتقال شما

صحنه هایی از زندگی لندن

صحنه‌های زندگی لندن، پنجره‌ای واقعی به لندن ویکتوریایی را از طریق داستان‌های کوتاه طنز ارائه می‌دهد که شما را از هرج و مرج رنگارنگ مغازه‌های جین‌فروشی به تهی دستی گروفروشی‌ها می‌برد. اگر می خواهید به مکان دیگری منتقل شوید،صحنه هایی از زندگی لندن یک راه قابل دسترسی است.

اگر فقط یک کتاب چارلز دیکنز را بخوانید

دوست مشترک ما

دوست مشترک ما که اغلب به عنوان یکی از پیچیده‌ترین آثار دیکنز توصیف می‌شود، به عنوان یکی از رمان‌های بی‌بی‌سی که دنیای ما را شکل داد نام گرفت. این رمان آخرین رمانی بود که دیکنز آن را به پایان رساند و یک کیفرخواست وحشیانه از قدرت فاسد کننده پول است. وقتی جان هارمون می میرد و پسر جدا شده او نیز مرده فرض می شود، ثروت او به خدمتکارانش آقا و خانم بافین می رسد. آنها مرد جوانی را به عنوان منشی آقای بافین استخدام می کنند، اما هویت واقعی این مرد مخفی چیست؟

بهترین کتاب چارلز دیکنز برای خواندن در کریسمس

سرود کریسمس

جشن کریسمس، داستان رستگاری و نقدی بر جامعه ویکتوریایی، به دنبال ابنزر اسکروج خسیس است که کریسمس را به‌عنوان «حیله» می‌بیند. تنها از طریق یک سری دیدارهای وهم‌آور و متحول کننده از روح شریک تجاری متوفی‌اش مارلی و ارواح کریسمس در گذشته، حال و آینده است که اسکروج شروع به دیدن اشتباهات خود می‌کند.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید