امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 278143
۹۰۸
۱
۰
نسخه چاپی

ترفندهایی برای پر و ضخیم تر نشان دادن ابروها به کمک صابون ابرو

صابون ابرو یکی از لوازم آرایشی برپایه گلیسرین است که برای مرتب و منظم کردن و همچنین لیفت (بالا بردن) ابروها استفاده می‌شود. نوع اصلی آنها بی‌رنگ است و گاهی اوقات با مواد دیگری ترکیب می‌شود که در رشد ابروها مناسب است

ترفندهایی برای پر و ضخیم تر نشان دادن ابروها به کمک صابون ابرو

لوازم آرایشی مختلفی برای آرایش ابروها وجود دارد که به کمک برخی از آنها مانند صابون و یا ژل ابرو می‌توانید ظاهر طبیعی‌تر و خوش حالت‌تری به ابروهایتان ببخشید. اما برای اینکه به نتیجه مطلوب برسید، باید با انواع با کیفیت مناسب، نحوه استفاده از صابون ابرو و یا جایگزین‌های آن آشنا باشید.

در این نوشتار سعی داریم، پس از معرفی کوتاهی از این محصول، درباره ترفندهای جالب استفاده از آن هم صحبت کنیم.

صابون ابرو چیست؟

صابون ابرو یکی از لوازم آرایشی برپایه گلیسرین است که برای مرتب و منظم کردن و همچنین لیفت (بالا بردن) ابروها استفاده می‌شود. نوع اصلی آنها بی‌رنگ است و گاهی اوقات با مواد دیگری ترکیب می‌شود که در رشد ابروها مناسب است.

چگونه از صابون ابرو استفاده کنید؟

استفاده از ابرو، بسیار ساده است و فقط باید چند نکته را در نظر داشته باشید:

۱- صابون‌های ابرو معمولا با یک براش ارائه می‌شوند، اما اگر احیانا مارکی که خریداری می‌کنید، فاقد این وسیله کاربردی است، براش مناسب را نیز تهیه کنید. اگر ریمل خشک شده‌ای دارید، می‌توانید براش آن را شسته و پس از خشک شدن به عنوان براش صابون ابرو استفاده کنید. همچنین براش‌هایی به حرف اِل طراحی شده‌اند که مراحل برداشتن مقدار مناسبی از صابون ابرو و استفاده از آن روی ابرو را آسان‌تر می‌کند.

۲- پیش از استفاده از صابون ابرو، با مقدار کمی آب، براش را مرطوب کنید تا استفاده از صابون ابرو و کشیدن آن روی ابروها آسان‌تر گردد.

۳- براشی که برای برداشتن صابون ابرو استفاده می‌شود، باید به صابون ابرو آغشته شود و سپس روی ابروها استفاده شود. اما برای استفاده صحیح یادتان باشد از همان ابتدا، ابروها را به بالا شانه نکنید، بلکه ابتدا با برس، مژه‌ها را به پایین حرکت دهید تا صابون ابرو به خوبی به همه ابرو آغشته شود و پس از آن به آرامی ابروها را به بالا شانه کنید و به حالت دلخواه حالت دهید.

۴- یادتان باشد در هنگام پاک کردن آرایش صورت، با مواد شوینده مناسب و یا پدهای پاک کننده آرایش، ابروهایتان را نیز بشویید و تمیز کنید و برای محافظت و رشد بهتر از روغن‌های کرچک و یا سیاه‌دانه برای تقویت ابروها استفاده کنید تا در طولانی مدت رشد ابروها بهتر شده و در نتیجه استفاده از صابون ابرو، نتیجه بهتری روی شکل و حالت دهی ابروها ایجاد کند.

ویژگی‌های صابون ابروی با کیفیت

ترفندهایی برای پر و ضخیم تر نشان دادن ابروها به کمک صابون ابرو

در حال حاضر شرکت‌های متعددی، انواع صابون ابرو را در شکل‌ها و فرم‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌کنند، اما اگر قصد استفاده طولانی مدت از صابون ابرو را دارید، باید انواع با کیفیت آنها را به خوبی بشناسید. صابون ابروی مرغوب، باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

۱- مواد سازنده آن مشخص باشد. در بسیاری از صابون‌ها، ماده اصلی گلیسرین است و در موارد دیگری، موم عسل، پایه اصلی صابون ابرو را تشکیل می‌دهد. گاهی اوقات ترکیبات دیگری مانند ویتامین E و روغن‌های نارگیل نیز در ساخت صابون ابرو استفاده می‌شود که برای رشد ابرو مناسب است.

۲- باعث خشک شدن ابروها نشود، به طوری که حس ناراحتی در شما ایجاد کند.

۳- ماندگاری آن مناسب باشد. برخی از صابون‌های ابرو پس از دو تا سه ساعت قدرت لیفت را از دست می‌دهند و نیاز به تجدید دارند.

۴- در اثر گرما، روی ابرو سفیدک ایجاد نشود. صابون‌های ابرویی که چنین حالتی دارند، از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند.

انواع صابون‌های ابرو

صابون‌های ابرو به طور معمول به شکل جامد و در قوطی‌های گرد عرضه می‌شوند، اما در انواع جدیدتر، می‌توانید مدل صابون ابروی مدادی را نیز تهیه کنید که البته کمیاب‌تر هستند.

برندهای مناسب صابون ابرو

اگر قصد خرید صابون ابرو با قیمت مناسب دارید، مارک‌های خوبی مانند بکا، اسنس، کالیستا، میبلین و رولوشن در بازار وجود دارند. این محصولات آرایشی معمولا قیمت مناسبی دارند و مواد سازنده آنها از کیفیت خوبی برخوردار است.

ژل ابرو، جایگزین صابون ابرو

ترفندهایی برای پر و ضخیم تر نشان دادن ابروها به کمک صابون ابرو

به جای استفاده از صابون، می‌توانید ژل ابرو برای ابروهایتان استفاده کنید. ژل‌ها ماندگاری کمتری دارند، بی‌رنگ هستند و در بسته‌بندی‌های مشابه ریمل عرضه می‌شوند. انواع مرغوب آنها باعث ایجاد شوره و یا سفیدک در ابروها نمی‌شوند. ژل ابروهای بنفیت، گلدن رز، فلورمار، گابرینی و آناستازیا، از آن دسته برندهایی هستند که انواع با کیفیت این محصول را تولید می‌کنند.

صابون ابروی خانگی

برخی افراد مایلند خودشان صابون ابرو تهیه کنند، چرا که از مواد به رفته در آن کاملا مطمئن هستند، اما باید بگوییم اینکار نیاز به آزمون و خطا دارد و ممکن است بار اول به نتیجه دلخواه دست نیابید. مواد اصلی برای تهیه صابون ابروی خانگی، انواعی از روغن‌ها مانند روغن کرچک، روغن ویتامین E و موم زنبور عسل است. از هر کدام از این مواد باید به نسبت مشخصی داخل ظرف بریزید و به خوبی با هم مخلوط کنید. برای ترکیب شدن کامل موم، باید از همزن دستی و یا برقی استفاده کنید. پس از آماده سازی، ترکیب تهیه شده را در یخچال نگهداری کنید و هر زمان که نیاز داشتید آن را برای ابروها استفاده کنید. برای راهنمایی بیشتر در این زمینه به این مطلب مراجعه کنید.

برند مناسب را فراموش نکنید

یک بار دیگر می‌خواهیم خرید مارک خوب برای صابون ابرو را تاکید کنیم. برای مثال همانطور که شما تلاش می‌کنید با خرید ریمل خوب، از ریزش مژه‌ها جلوگیری کنید، تهیه دیگر لوازم آرایشی با کیفیت، بسیار مهم است. ریمل اسنس اصل قیمت مناسبی دارد و انواع صورتی، سبز و مشکی ریمل اسنس جزو پرطرفدارترین محصولات این برند به شمار می‌رود.

استفاده از صابون ابرو، چندان دشوار نیست، اما نتیجه‌ای که در ابروها ایجاد می‌کند، بسیار قابل توجه است، چرا که باعث لیفت ابروها و حالت‌دهی آنها می‌شود و در نتیجه روی زیبایی کلی صورت موثر است. اما یاداوری می‌کنیم کیفیت مناسب آن را تهیه کنید.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید