امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 264255
۲۰۲۲
۱
۰
نسخه چاپی
تست روانشناسی

تست روانشناسی جلد سی دی

تست روانشناسی جلد سی دی یکی از تست های عمومی روانشناسی است که می تواند در شناخت زوایای روحی و شخصیتی ناخودآگاه شما مؤثر باشد

تست روانشناسی جلد سی دی
 

به گزارش حقوق نیوز تست روانشناسی جلد سی دی یکی از تست های عمومی روانشناسی است که می تواند در شناخت زوایای روحی و شخصیتی ناخودآگاه شما مؤثر باشد. البته باید در نظر داشت با توجه به پیچیدگی ابعاد روانی انسان هر تست می تواند بخش های محدودی از شخصیت شما را آشکار کند.

وقتی در خیابان مشغول رانندگی هستیم، وقتی مشغول درست‌کردن غذا هستیم و یا زمانی‌که در حمام و زیر دوش آب هستیم، برای خودمان ترانه‌ای را با صدای بلند یا ‌به‌آهستگی می‌خوانیم. اگر هم از خوانندگی اندکی سررشته داشته باشید، بارها از اینکه توانسته‌اید دیگران را با آوازخواندن خودتان سرگرم کنید، لذت برده‌اید.

تصور کنید یک خواننده بسیار مشهور و پرطرفدار هستید و همه شما را یک ستاره هنری می‌دانند. وقتی یک آلبوم جدید روانه بازار می‌کنید، عنوان پرفروش‌ترین آلبوم سال را از آن خود می‌کند. شهرت شما به‌قدری زیاد شده است که حتی مردم در سراسر جهان شما را می‌شناسند. وقتی کنسرتی برگزار می‌کنید، هزاران متقاضی خواهان خرید بلیت کنسرت شما هستند و خیلی زود بلیت‌ها تمام می‌شوند. هرسال میلیون‌ها تومان تنها از طریق فروش سی‌دی‌هایتان به‌دست می‌آورید. شما ازطریق آوازخواندن توانسته‌اید در قلب میلیون‌ها نفر برای خودتان جا باز کنید. حالا مدتی است که روی یک آلبوم جدید کار کرده‌اید و به تازگی آخرین آلبومتان را تمام کرده‌اید. مدتی است در فکر هستید که چه طرحی روی جلد سی‌دی‌تان بزنید.این تنها کاری است که باقی مانده است و بعد از انجام آن می‌توانید آلبوم جدید خود را روانه بازار کنید. چه طرحی را برای جلد این سی‌دی انتخاب می‌کنید؟

1-یک تصویر آرام‌بخش و یا عکسی که از یک منظره عجیب‌وغریب گرفته شده باشد.

2-یک طرح کارتونی و خنده‌دار و یا طرحی که حالت جدی و احساسی نداشته باشد.

3-یک طرح انتزاعی بدون معنی و مفهوم خاصی که مردم را وادار به تفکر کند.

4-یک عکس از خودتان.

ایده طرح روی جلد سی‌دی، مستقیما به احساس نیازی که شما برای ابراز خودتان دارید بازمی‌گردد؛ مثلا این حس که دوست دارید دیگران چگونه شما را ببینند. طرحی که برای روی جلد سی‌دی خود انتخاب می‌کنید به بخشی از شخصیت شما بازمی‌گردد که دوست دارید مردم بیشتر به آن توجه کنند. طرحی که انتخاب کردید تا روی سی‌دی خود بزنید این نکته را آشکار می‌کند که شما کدام ویژگیخودتان را بیشتر دوست دارید. حالا بیایید ببینیم معنای طرحی که انتخاب کردید چیست و مردم با دیدن آن طرح چه حسی درمورد شما پیدا می‌کنند.

1-یک تصویر آرام‌بخش و یا عکسی که از یک منظره عجیب‌وغریب گرفته شده باشد.

شما درمورد خودتان فکر می‌کنید که فردی آرام و بادقت هستید، کسی که همواره سعی می‌کند لبخندی بر لب داشته باشد و بادیگران مهربان باشد. کسی‌که به احساسات و عواطف دیگران احترام می‌گذارد. واقعیت این است که شما آن‌قدر مهربان، دوست‌داشتنی و محترم هستید و آن‌قدر مراقب حال دیگران هستید و به آن‌ها احترام می‌گذارید که شاید به‌سختی بتوان فرد دیگری را مانند شما پیدا کرد. اما با وجود تمام این ویژگی‌های خوب و دوست‌داشتنی گاهی دیگران فکر می‌کنند که شما دیواری اطراف خود کشیده‌اید تا هرکسی نتواند به‌راحتی به حریم شما وارد شود و یا بیش‌ازحد به شما نزدیک شود. متاسفانه برخی افراد درمورد شما فکر می‌کنند که این میزان خوبی و مهربانی بیشتر برای ریاکاری است و این ویژگی‌های مثبت واقعا درشما وجود ندارند. به هرحال هرکسی آزاد است که به هر شیوه‌ای که دوست دارد زندگی کند، اما اگر نظر دیگران برایتان خیلی مهم است و دوست ندارید کسی فکر بدی درمورد شما بکند، توصیه می‌کنیم دیواری را که دور خود کشیده‌اید، کمی کوتاه‌تر کنید و این قدر خود‌ و احساسات پاک و شفافتان را پنهان نکنید. بد نیست اگر اجازه بدهید که دیگران از احساسات پاک و خوب شما آگاه شوند و بیشتر شما را بشناسند. هرچند ذکر این نکته بسیار مهم است که دلیلی ندارد غریبه‌‌ها و افراد غیرقابل اعتماد از هرچه که درون شما می‌گذرد و حتی احساسات پاکتان مطلع شوند.

2-یک طرح کارتونی و خنده‌دار و یا طرح که حالت جدی و احساسی نداشته باشد.

شما بسیار اجتماعی، بشاش، خوش‌صحبت و خوش‌رو هستید. با اطرافیانتان ارتباط خوبی برقرار می‌کنید و معمولا در برقراری ارتباط با دیگران، مشکل چندانی ندارید. همچنین به دلیل ویژگی‌های اخلاقی خوبی که دارید،مانند بذله‌گویی و شوخ‌طبعی، افراد بسیاری به شما جذب می‌شوند و از بودن درکنار شما و شادی‌هایی که از بودن با شما به‌دست می‌آورند، بسیار خوشحال هستند. شما خودتان هم اینویژگی‌های خود را می‌دانید و دلیلی را کهمردم جذبتان می‌شوند، می‌دانید. اما مردم همان‌طور‌که شوخ‌طبعی و خوش‌رویی شما را می‌بینند، روی دیگر سکه یعنی شخصیت شما راهم می‌بینند و آن، اینکه چندان قابل اعتماد نیستید، زود از کوره در می‌روید یا ناراحت و عصبانی می‌شوید و یا گاهی‌اوقات که حوصله ندارید، خیلی راحت از بقیه دوری می‌کنید و دلیلی برای ملاحظه‌کاری نمی‌بینید. توانایی خنداندن و شادکردن مردم بسیار عالی است و کاری است که هرکسی از عهده آن برنمی‌آید، اما یک نکته بسیار مهم را به خاطر داشته باشید و به آن توجه کنید: «مردم به شما می‌خندند یا همراه باشما؟!»

3-یک طرح انتزاعی بدون معنی و مفهوم خاصی که مردم را وادار به تفکر کند.

نشان‌دادن خود واقعی، ابراز احساسات و به‌اشتراک‌گذاشتن افکار و عقاید خود با دیگران برای شما بسیار دشوار است. اگر می‌خواهید ساده‌تر با مردم ارتباط برقرار کرده و درمورد افکار و عقایدتان با آن‌ها گفت‌وگو کنید، این نکته را درنظر بگیرید که شما و دیگران هرکدام آزاد هستید که افکار و عقاید خود را داشته باشید و باید به عقاید یکدیگر احترام بگذارید. سعی کنید بیشتر خود و توانایی‌ها و باورهایتان را بپذیرید و به این ترتیب ساده‌تر می‌توانید خودتان را در حضور دیگران نشان دهید و حتی در محافل مختلف بدرخشید.

4-یک عکس از خودتان.

شما دیدگاه مشخص و شفافی نسبت به خودتان دارید، به بیان دیگر تکلیفتان با خودتان مشخص است. خودتان را به‌خوبی می‌شناسید و به‌راحتی می‌توانید خود را به دیگران نشان داده و عقاید و افکارتان را باشهامت ابراز می‌کنید. دلیلی نمی‌بینید که بخواهید خود را پنهان کنید. از ابراز وجود در حضور دیگران ترسی ندارید. صداقت و شجاعت ویژگی بارز شخصیت شماست، اما یک نکته بسیار مهم را فراموش نکنید. بسیاری از افرادی که در این گروه جای می‌گیرند این باور را دارند که: « من همینم که هستم و دلیلی نمی‌بینم که بخواهم تغییر کنم. اگر کسی با من مشکل دارد، می‌تواند خودش تغییر کند و یا ارتباطش را با من قطع کند اما من تغییری نمی‌کنم.» یادتان باشد هیچ‌کس آن‌قدر خوب نیست که جایی برای بهترشدن برایش وجود نداشته باشد. اگر جمله‌ای که گفتیم باور شما هم هست و معتقدید دلیلی ندارد بخواهید تغییر کنید، حداقل این باور را درمورد جنبه‌های کاملا صحیح و مثبت خود داشته باشید و خوبی‌هایتان را همواره خوب نگه دارید و آن‌ها را هرگز به بدشدن تغییر ندهید تا بتوانید ارتباطات بهتر و سالم‌تر و شادتری را تجربه کنید.

    دیدگاه

    شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



    کد امنیتی کد جدید