امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 280758
۳۱۲
۳
۰
نسخه چاپی

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در تصفیه آسا

می دانید که آب لوله کشی شهری با عبور از تصفیه خانه ها مواد مضر خود را به طور کامل از دست نمی دهند و تنها کلرزنی شده و در طولانی مدت برای سلامت بدن انسان مضر می باشد. به همین منظور اهمیت استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی روز به روز بیشتر شده است به خصوص در شهر های پر جمعیت. خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی راه حل مناسبی برای تصفیه ی آب شرب آلوده و تبدیل آن به آبی تمیز و خالص می باشد. این که چه دستگاه تصفیه آبی بخریم تا بتواند بهترین کیفیت از آب آشامیدنی را تحویل ما دهد موضوع بسیار مهمی است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

خرید دستگاه تصفیه آب از تصفیه آسا

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب تایوانی

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران بدون شک مینروا می باشد که با کیفیت درجه یک و خدمات ارزنده توانسته جایگاه بسیار خوبی در میان مصرف کنندگان پیدا کند. این برند 4 مدل تصفیه آب را عرضه کرده است که عبارتند از :
1- تصفیه آب تایوانی 8 مرحله ای اکسیژن ساز مینروا مدل Minerva RO8_O2PLUS

2- تصفیه آب خانگی 7 مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا مدل Minerva RO7_ALKALINE

3- دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای معدنی ساز مینروا مدل Minerva RO6_50G

4- تصفیه آب فرابنفش 8 مرحله ای لامپ یو وی دار مینروا مدل Minerva RO8_UV

مینروا با بهره گیری از بهترین سیستم کاهش املاح و سختی آب یعنی اسمز معکوس قدرتمند ترین دستگاه موجود در بازار ایران است. استفاده از فیلترهای کربن گیاهی ساخته شده از پوسته نارگیل، بهره گیری از قطعات و انواع فیلتر تصفیه آب درجه یک و کاملا تایوانی، دارای نماد اصالت جهت تشخیص مدل اصلی از تقلبی، بهره مندی از فیلتر ممبران اسمز معکوس آمریکایی مارک فیلمتک Filmtec با  هولوگرام رنگی ، توانایی حذف بو، طعم و رنگ بد آب ، استفاده از  فیلتر مینرال برای حفظ املاح معدنی مفید آب، دارای مخزن ذخیره تحت فشار 16 لیتری جهت نگهداری آب تصفیه شده در زمان قطع برق و آب از ویژگی ها ی تصفیه آب مینروا می باشد.

حرفه ای ترین مدل تصفیه آب مینروا فیلتر دستگاه 8 مرحله ای اکسیژن ساز می باشد. این دستگاه از سیستم اسمز معکوس و 8 فیلتر تصفیه آب بهره می گیرد. ممبران این دستگاه مارک آمریکایی فیلمتک می باشد که قدرت زیادی در جذب املاح آب دارد و سایر فیلتر های به حذف مواد درشت آب و مواد شیمیایی مثل کلر و عوامل بیماری زای آب می پردازند. دستگاه تصفیه آب مینروا با دریافت استاندارد جهانی بهداشت NSF و گواهی سازمان بهداشت جهانی WHO یک دستگاه کاملا مناسب برای سلامت بدن انسان و تصفیه ی آب آشامیدنی می باشد.

تصفیه آب 8 مرحله ای اکسیژن ساز مینروا در مرحله ی اول با فیلتر پرو پیلن رسوبات آب را از بین می برد و با فیلترکربن اکتیو در مرحله ی دوم به حذف کلر و مواد شیمیایی آب می پردازد. در مرحله ی سوم فیلتر پست کربن بو و مزه ی نامطبوع آب و هر ماده ی شیمیایی باقی مانده را از بین می برد. فیلتر ممبران در مرحله ی چهارم املاح و سختی آب را کاهش می دهد و ذرات معلق و ناخالصی های آب را تا 0001/0 میکرون به دام می اندازد. فیلتر مرحله پنجم بو و زنگ و مزه ی آب را بهبود می دهد و فیلتر مینرال در مرحله ی ششم املاح معدنی که توسط ممبران از بین رفته اند را به آب اضافه و سختی آب را کنترل می کند. 

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

قیمت انواع تصفیه آب تایوانی اصل

 قیمت تصفیه آب خانگی با فیلترهای چینی و قطعات نامرغوب، مسلما ارزان تر از قیمت انواع تصفیه آب تایوانی اصل با ممبران 13 لایه و قطعات اورجینال می باشد.. از دیگر مواردی که در قیمت دستگاه آب تصفیه کن مهم است شرکت فروشنده این محصول و خدمات پس از فروش مربوط به آن است. شرکت تصفیه آسا مناسب ترین قیمت دستگاه تصفیه آب را ارائه می دهد چرا که خود وارد کننده ی این دستگاه ها می باشد و نمایندگی انحصاری برند مینروا است. شما می توانید دستگاه تایوانی اصل را در این فروشگاه در رنج قیمتی دو و نیم تا چهار و نیم میلیون تومان خریداری نمایید که همراه با ارائه گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات و خدمات پس از فروش می باشد.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

انتخاب بهترین نوع سیستم تصفیه آب یکی از نکات مهم در راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب می باشد. دستگاهی که املاح آب را کاهش دهد  آب آشامیدنی با بهترین استاندارد و کیفیت را تحویل شما دهد باید از نوع اسمز معکوس و فیلتر ممبران آن هم اصل و با کیفیت باشد تا قدرت کاهش ناخالصی های آب را داشته باشد. هم چنین قطعات دستگاه باید از جنس مرغوب و اورجینال و با برند خود دستگاه تصفیه یکی باشند. تاییدیه های بین المللی و استاندارد های لازم که نشان دهنده ی سلامت دستگاه می باشند نیز مهم است. مثل گواهینامه های FDA,NSF,CE,QW که توسط برند مینروا دریافت شده است و به همین دلیل از نظر کیفیت کاملا قابل اطمینان می باشد.

خرید از نمایندگی تصفیه آب 

شرکت تصفیه آسا با بیش از ده سال فعالیت در عرضه و فروش برند های معتبر تصفیه آب خانگی می تواند گزینه مناسبی برای خرید دستگاه تصفیه آب شما باشد. جهت مشاهده محصولات و قیمت دستگاه تصفیه آب در تصفیه آسا به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

"شرکت تصفیه آسا با بیش از یک دهه سابقه تخصصی، واردکننده و عرضه کننده انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در ایران به شمار میرود. در مراکز خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران، برندهای بسیار زیاد ایرانی، چینی، تایوانی و… یافت میشوند با سیستم های تصفیه آب خانگی متفاوت و به روش های زیادی آب آشامیدنی لوله کشی شهری را تصفیه مینمایند.

با این حال تصفیه آسا با بررسی دقیق دستگاه های عرضه شده در این مجموعه به شما این اطمینان را میدهد که بهترین تصفیه آب خانگی تایوانی را طبق نیاز و بودجه خود تهیه خواهید نمود و کیفیت دستگاه های شرکت تصفیه آسا قابل مقایسه با برندهای متفرقه موجود در بورس فروش دستگاه، نخواهند بود."

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید