امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 274317
۲۹۸۳
۱۴
۰
نسخه چاپی

دریاچه آنجیکونی یا آنجیکنی | ناپدید شدن روستائیان مجاور دریاچه آنجیکونی

دریاچه آنجیکونی یا آنجیکنی به یک دلیل اسرارآمیز معرفی شده است و آن ناپدید شدن اسکیموهایی است که در روستایی در مجاورت این رودخانه زندگی می کنند

دریاچه آنجیکونی یا آنجیکنی | ناپدید شدن روستائیان مجاور دریاچه آنجیکونی

در جایی میان مرز آمریکا و کانادا دریاچه ای به نام آنجیکونی Angikuni Lake وجود دارد.

دریاچه آنجیکونی یا آنجیکوینی به یک دلیل اسرارآمیز معرفی شده است و آن ناپدید شدن اسکیموهایی است که در روستایی در مجاورت این رودخانه زندگی می کنند.

بنا به گزارش ها حدود 2000 اسکیمو در روستایی در نزدیکی این رودخانه زندگی می کردند که ناگهان همگی آنها ناپدید شدند و هیچ اثری از آن ها پیدا نشد.

شاهد واقعه دریاچه آنجیکونی

جوی لبل  Joe Labelle  اولین کسی بود که در نوامبر سال 1930 با روستای خالی از سکنه مواجه شد، او یک تله گذار برای حیوانات است که مثل همیشه در حال گذر از روستا بود اما این بار دیگر خبری از آن روستای شاد با مردم سرزنده اش نبود .

لبل می گوید: همیشه هنگام عبور از روستا مردمانی شاد و سرزنده را می دیدم که به من خوش آمد می گفتند و در حال ماهی گیری بودند ، اما این بار ناگهان  با سکوتی وهم آور مواجه شدم . برای رفتن به روستا کنجکاو شدم تا شاید اثری از مردم در آن بیابم .

تمام خانه ها و روستا را گشتم اما هیچ اثری از مردم نیافتم ، ناگهان دودی را از دور دیدم که مشخص بود برای آتشی است که تازه خاموش شده، بی هیچ معطلی خودم را به آتش رساندم تا شاید اثری از روستاییان بیابم ، اما چیزی که با آن مواجه شدم تنها یک خورشت سوخته بود که ساعت ها روی آتش مانده بود.

جوی پس از مدت کوتاهی متوجه شد اتفاقی وحشتناک در روستا رخ داده است. او با صحنه های عجیبی روبه رو می شود، روستایی خالی از سکنه که ناگهان مردمانش ناپدید شده بودند و این در حالی بود که همه چیز سرجایش بود، خانه ها ، حتی غذاهایی بر روی آتش ، ابزار و  وسایل ضروری اسکیموها همگی سر جای شان بودند ؛ اما مردم نبودند و این مانند علامت سوالی بزرگ بود که چطور ممکن است مردم از روستا بروند در حالی که حتی غذا و اسلحه هایشان که ابزار ضروری آن ها است را با خود نبرده باشند .

جوی بی هیچ معطلی خود را به نزدیک ترین اداره تلگراف می رساند تا این واقعه را گزارش دهد.

اینکه چقدر حرف های جوی لبل درست و قابل اعتماد بود مشخص نیست اما این سخنان و تحقیقات بعدی که توسط پلیس و محققان صورت گرفت به این فرضیه که تمامی ساکنان روستا ناپدید شده اند دامن زد.

دریاچه آنجیکونی یا آنجیکنی | ناپدید شدن روستائیان مجاور دریاچه آنجیکونی

نشانه هایی عجیب در روستای ناپدید شده

هنگامی که محققان و پلیس برای تحقیق در روستا دست به کار شدند با صحنه هایی عجیب روبه رو شده و مسئله ای پیچیده برای آن ها نمایان شد.

یکی از آن مسائل عجیب، ۷ عدد سگ سورتمه سوار بودند که متعلق به اسکیموها بودند.

این سگ ها چند مایل آن طرف تر از روستا در حالی که از گرسنگی تلف شده بودند، پیدا شدند. نکته ی عجیب تر درباره ی تلف شدن این سگ ها این است که این سگ ها در حالی از گرسنگی مرده بودند که چندین فروشگاه اغذیه فروشی درست در نزدیکی همان جا وجود داشته است و در عجیب ترین حالت ممکن همگی هم باز بوده اند.

باید بدانید که سگ های سورتمه سوار برای اسکیموها بسیار با ارزش هستند و این که آن ها به خاطر نداشتن غذا تلف شوند خیلی خیلی برای محققان و پلیس عجیب است.

اما دومین مورد عجیبی که در این روستا مشاهده شد این بود که تمام مردگان روستا نبش قبر شده و اجساد داخل آن ها هم مانند مردمان روستا ناپدید شده بودند!

مورد بعدی نیز این بود که مردم خارج از شهر نوری مشکوک دیده بودند. آن ها از نوری آبی و عجیب صحبت می کنند که بر فراز روستا دیده شده و بعد از مدتی هم ناپدید شده است .

اگر مردم روستا خودشان می رفتند، ابزار ضروری را با خودشان برمی داشتند اما آن ها نه تنها این کار را نکردند حتی ذخیره های مواد غذایی آن ها دست نخورده باقی مانده بود.

دریاچه آنجیکونی یا آنجیکنی | ناپدید شدن روستائیان مجاور دریاچه آنجیکونی

فرضیات عجیب درباره دریاچه آنجیکونی و روستای ناپدید شده

با انتشار خبر ناپدید شدن روستای مجاور دریاچه آنجیکونی فرضیات عجیب و گاه غیرواقعی بخش گردید که از جمله مهمترین آنها، حمله بیگانگان، ارواح شیطانی و خون آشام ها بودند که باور آن ها به دلایل مختلف اصلا پذیرفتنی نیست به ویژه موضوع خون آشام ها که از اساس غیرواقعی و ساختگی می باشد.

آنچه در طول گذشت دهه از ماجرای دریاچه آنجیکونی غیرقابل تغییر ماند علت اصلی ناپدید شدن اهالی این روستا بود که باعث گردید دریاچه آنجیکونی را به منطقه ای اسرارآمیز تبدیل کند.

  • منبع
  • الی گشت
  • حقوق نیوز
  • کارناوال

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید