امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 278141
۲۳۹۹
۲
۰
نسخه چاپی

دلتنگ کردن دیگران | آیا می دانید چگونه باید دیگران را دلتنگ خود کنید؟!

یک فرد که دارای شخصیت خوبی باشد مزایا و جذابیت های زیادی برای اطرافیان دارد. بنابراین افراد از هر لحاظ دلتنگ شما خواهند شد. حتی اگر دلتنگی آنها برای شما خیلی مهم نباشد.

دلتنگ کردن دیگران

دلتنگ کردن دیگران

اغلب پیشنهادات می گویند غیبت و فقدان، باعث می شود فرد، دوست داشتنی شود. اما این شیوه همیشه هم جواب نمی دهد. بعضی پیشنهادات برای وقتی که فرد را با مختصات زمانی در قرن بیست و یکم ملاقات می کنید صادق نیست. غیبت بیش از حد می تواند قلب را به سمت دیگری هدایت کند. پاسخ را با این جمله آغاز می کنیم که با انسان ها خوب رفتار کنید.

آنچه می خواهند را در صورت توان به آنها بدهید. تمام عشق، کمک و یاری، مثبت اندیشی و مراقبت از ناامنی ها و دلواپسی هایشان را. با انجام این کارها از شما تصویری خوب در ذهن دیگری نقش می بندد. آنها فکر می کنند که شما یک انسان واقعی هستید چون با آنها صادقانه رفتار می کنید.

اجازه بدهید آنها به شما مراجعه کنند. جوری رفتار کنید تا شما آن فردی باشید که شخص دیگر برای صحبت با شما پیش قدم می شود. افراد باید در مورد شما به شکلی مثبت و خوب فکر کنند. مثبت بودن شما به دیگران منتقل می شود و مجموع این خوبی ها منجر میشود که دیگران دلتنگ شما باشند.  

راهکارهای  ارتباطی برای دلتنگ کردن دیگران

اگر می خواهید کسی دلش برای شما تنگ شود، بهتر است در حالت معمولی، کمی کمتر با او ارتباط برقرار کنید. سعی کنید دائماً در برابر وسوسه ارسال پیام کوتاه مقاومت کنید. گهگاه تلفن خود را بی صدا روشن کنید تا بلافاصله به پیام های آنها پاسخ ندهید. علاوه بر این، سعی کنید چیزی از خودتان را در ماشین شخص یا خانه او بگذارید تا وقتی شما در آنجا نیستید، یاد شما بیفتد.

مشغول ماندن با سرگرمی های خود و سایر دوستی ها نیز می تواند به شما کمک کند زیرا کمتر در دسترس خواهید بود. اینها بخش کوتاهی از شیوه هایی بود که باعث می شود دیگران دلتننگ شما باشند. در ادامه مطلب، شرح بیشتری از این شیوه ها ارایه شده است.

1. تلفن خود را خاموش بگذارید

خاموش ماندن گوشی کمک می کند تا مدام به کسی پیام ندهید. وقتی واقعاً دلتان برای کسی تنگ می شود، سخت است که در برابر وسوسه ارسال پیام کوتاه به او در هر ثانیه از روز، مقاوم باشید. اما اگر این کار را بکنید آنها فرصتی برای اندیشیدن به روزهایی پیدا می کنند که از دست دادن شما تلخ ترین حس باشد. تلفن خود را خاموش بگذارید تا وقتی شخص برای شما پیام ارسال می کند صدای دریافت پیام آن را نشنوید. به این ترتیب  زمان پاسخ دادن شما کمی بیشتر طول می کشد.

همچنین می توانید هنگامی که با دوستان خود بیرون می روید تلفن خود را در خانه بگذارید. زمانی که قصد تماشای فیلم را دارید آن را خاموش کنید. مرخصی گرفتن از پاسخگویی به تلفن به این معنی است که شما به شخص مقابل فرصت می دهید که ابتدا او با شما تماس بگیرد و شما خیلی سریع پیام کوتاه ارسال نکنید.

2. از پست گذاشتن زیاد در شبکه های اجتماعی خودداری کنید

اگر عادت دارید هر دقیقه از زندگی خود را در شبکه های اجتماعی پست کنید، سعی کنید کمی بیشتر آرامش خود را حفظ کنید و این کار را نکنید. زمانی که ندانند در هر دقیقه از روز چه کار می کنید، بیشتر دلتنگ شما خواهند شد. همچنین از دوست داشتن و اظهارنظر زیاد در مورد پست های آنها خودداری کنید. برای حفظ سلامت روان خود، سعی کنید بی وقفه در جستجوی حساب های رسانه های اجتماعی آنها نباشید. اگر نمی توانید مقاومت کنید، حداقل دنبال کردن تعداد لایک ها و نظرات مخاطبینشان را فراموش کنید.

3. برای آن ها از خودتان عکس بگیرید و ارسال کنید

اگر یک مدل مو جدید یا یک لباس جدید زیبا دارید، عکس آن را برای مخاطب خود بفرستید تا دلش برای شما تنگ شود. این یک تاکتیک بسیار قوی بخصوص برای روابط عاشقانه از راه دور است. اگر می خواهید این موضوع را تا این حد واضح جلوه ندهید، تصویری از جمع دوستانتان را که در حال معاشرت با یکدیگر هستید بفرستید. در ادامه توضیح بدهید که چه ماجراجویی و روز مفرحی داشته اید. فقط مطمئن شوید که در تصویر زیبا به نظر می رسید!جذابیت ظاهری خود را به رخ او بکشید.

دلتنگ کردن دیگران

4. اولین نفری باشید که به تماس تلفنی پایان می دهد

منتظر نمانید که مکالمه به پایان برسد یا طرف مقابل تلفن را قطع کند. در عوض، تماس تلفنی را با گفتن اینکه دوست دارید با آنها صحبت کنید، اما جایی برای رفتن دارید به پایان برسانید. با بیان یک جمله مثبت به او بگویید که هنوز هم به او اهمیت می دهید، اما با خداحافظی او را همچنان محتاج صحبت بیشتر با خود می کنید. مشتاق نگه داشتن طرف مقابل به صحبت یکی از مهارت های دلبری است.

5. برنامه ریزی کنید تا به فرد مقابل چیزی بدهید که منتظرش باشد

وقتی قبل از ملاقات مجدد با کسی صحبت می کنید، قول دهید که کار خاصی را با هم انجام دهید. سپس آنها موضوعی خواهند داشت که مشتاقانه منتظرش باشند. به خاطرش به شما فکر کنند. این اشتیاق برای انجام کار مشترک، آنها را مشتاق دیدار دوباره شما خواهند کرد. به سادگی بگویید که برای زمان ملاقات برنامه هایی دارید، اما زیاد وارد جزئیات نشوید. عنصر شگفتی باید انتظار و اشتیاق طرف مقابل را برای دیدن شما افزایش دهد.سعی کنید برای قرار ملاقات اول، خیلی زود جواب مثبت ندهید.

6. برای دلتنگ کردن دیگران یادداشت غافلگیر کننده بنویسید

یک نامه یا کارت یادگاری بنویسید و آن را برای شخص ارسال کنید. این یک حرکت شیرین و واقعی است که بیشتر از ارسال پیام کوتاه جلب توجه می کند. مخاطب احساس می کند دوست داشته می شود. در نتیجه از کارت به عنوان یادگاری مراقبت می کند. اگر زمان زیادی را در خانه آن شخص می گذرانید می توانید پیش از آنکه از او به هر دلیلی جدا شوید، یادداشت هایی بنویسید و آنها را در خانه او پنهان کنید. وقتی او یکی را غافلگیرانه پیدا کند، یادآوری خوبی است از آخرین باری که آنجا بودید. یادداشت ها و نامه های عاشقانه یکی از روش های عاشق کردن دیگران است.

7. برای دلتنگ کردن دیگران از عطر استفاده کنید

عطر خود را روی اشیا آنها باقی بگذارید. عطر شما می تواند امضای شخصی شما باشد. چیزی که دیگران به ندرت از آن استفاده می کنند. حس بویایی در واقع بسیار قدرتمند است و شواهد نشان می دهد که بو و حافظه ارتباط تنگاتنگی با هم دارند. بوی نامطبوع و دلپذیر هردو به طور ماندگار می تواند اثر خود را در ذهن فردی حک کند. هر زمان که آن بوی خاص را احساس کرد به شما فکر کند. اگر بوی خاص شما روی لباس، بالش یا تخت خواب طرف مقابل می ماند، وقتی شما در آنجا نیستید، یاد شما خواهد بود. این بیشتر در روابط عاشقانه موثر واقع می شود.

بوی شامپو، مایع شستشوی بدن، عطر یا ادکلن معشوق می تواند روی بالش ها و سایر اشیاء باقی بماند و هر زمان که او آنها را ببوید حافظه طرف مقابل به سمت شما تحریک خواهد شد. از تاثیر بوی بدن در جذابیت جنسی نیز غافل نشوید. به عنوان مثال، اگر شما عاشق پخت و پز هستید و آشپزخانه شما همیشه بوی نان تازه می دهد، یک دوست یا بستگان به راحتی می توانند این بو را با گرمای خانه شما مرتبط کنند.

دلتنگ کردن

8. یک هدیه غافلگیر کننده بفرستید یا یک هدیه ی خداحافظی بدهید

هنگام خروج از خانه ی دوستان، به شخص هدیه بدهید. لازم نیست بزرگ یا گران باشد. یک چیز ساده مانند یک لیوان قهوه جدید، دل آنها را برای شما تنگ می کند. زیرا هر زمان که قهوه خود را می نوشند به شما فکر خواهند کرد. اگر فرد راه دور است، می توانید از طریق پست برای او هدیه ارسال کنید. دریافت یک هدیه غافلگیرانه از طریق پست بسیار مهمتر از دریافت یک پیام کوتاه است.

اگر آنها عاشق کتاب خواندن هستند، عنوانی را که فکر می کنید دوست دارند برایشان ارسال کنید. اگر عاشق مد و فشن هستند، یک شال گردن بسیار جدید برای آنها ارسال کنید. اگر کارهنری انجام می دهید، یک کار دستی که ساخته اید به آنها هدیه کنید. رفتار های جذاب از خودتان نشان دهید. هدیه دادن نیز می تواند در زمره جذابیت رفتاری قرار بگیرد. 

9. سرگرمی های خود را دنبال کنید

کار روی سرگرمی ها به شما این امکان را می دهد که علاوه بر شخصی که دلتان برایش تنگ شده است، به خودتان هم فکر کنید. همچنین می تواند بسیار برای کنترل استرس شما موثر باشد. از امتحان کردن سرگرمی های جدید و اجبار خود برای پرداختن به آنها نترسید. بیرون کشیدن خود از حاشیه امن، می تواند حواس پرتی فوق العاده ای باشد. برای مثال، اگر عاشق نقاشی هستید، هر هفته وقت خود را برای تمرین طراحی محدود کنید. با پرداختن به سرگرمی ها نه تنها شخصاً احساس رضایت فردی خواهید داشت، بلکه شما را به یک دوست بسیار جالب تر تبدیل می کند. دیگران از اینکه با فردی رابطه دارند که سلایق خود را دارد لذت می برند.

10. هر روز حداقل 30 دقیقه ورزش کنید

ورزش به شما مجموعه ای از اندورفین ها را تزریق می کند که احساس آرامش را ایجاد می کند. باعث می شود ناکامی ناشی از دست دادن خواسته ها و داشته هایتان را کمتر مرور کنید. همچنین سلامت جسمی و روحی شما را افزایش می دهد و می تواند شما را معتمد به نفس و جذاب تر نشان دهد. مراقبت کافی از خود باعث بالا رفتن کیفیت در روابط می شود که خود عامل جذابیت است.

11. اگر احساس راحتی می کنید به قرار ملاقات های تازه فکر کنید

اگر هنوز عاشق کسی نیستید که دلش برایتان تنگ شود و یا دوستان جدیدی ندارید، به قرار ملاقات های جدید فکر کنید. جرقه های عاشقانه جدید می تواند بسیار هیجان انگیز باشد و در عین حال تسلایی باشد برای دوستی که احتمالا از دست داده اید. بدیهی است، اگر با فردی که دلتنگش هستید هنوز در ارتباطید، صرفا برای تحریک حسادت آن شخص این کار را نکنید. اگر نمی خواهید با فرد جدیدی ملاقات کنید، برنامه های زیادی با دوستان و خانواده خود تنظیم کنید. کسی که دلتنگتان می شود، متوجه می شود که شما برای بسیاری از افراد، آدم دوست داشتنی هستید که برایتان وقت می گذارند. نتیجتا برای او نیز مهم خواهید شد.

12. فعالیت هایی را انجام دهید که دوست دارید و طرف مقابل آنها را دوست ندارد

اگر فردی که می خواهید دلتنگ شما باشد از پیاده روی، خرید یا تماشای آن برنامه تلویزیونی که دوستش دارید متنفر است، پیش بروید. در حالی که از شما دور است این کارها را در نبود او انجام دهید. این کار شما را خوشحال می کند و به خودتان نشان می دهد که زندگی بدون آن شخص وجود دارد و همچنان لذت بخش است. وقت گذاشتن برای انجام کارهایی که از آنها لذت می برید ثابت می کند که شما تمام وقت خود را صرف اتلاف انرژی برای زمان هایی که افراد کنارتان نیستند نمی کنید. بلکه بر رفاه و ارامش خود تمرکز کرده اید.

دلتنگ کردن

نکته آخر درباره دلتنگ کردن دیگران

یک فرد که دارای شخصیت خوبی باشد مزایا و جذابیت های زیادی برای اطرافیان دارد. بنابراین افراد از هر لحاظ دلتنگ شما خواهند شد. حتی اگر دلتنگی آنها برای شما خیلی مهم نباشد. هرگز افرادی را که در نزدیکی شما هستند، از خودتان ناامید نکنید. به آنها اعتماد کنید و اجازه دهید به شما اعتماد کنند. مطمئناً هرگز شما را فراموش نخواهند کرد.

آنها همیشه شما را به نیکی به یاد خواهند آورد و رازش در این است که بطور طبیعی یک فرد خوب و صادق باشید. برای اینکه دیگران را دلتنگ کنید راه های زیادی وجود دارد، اما حفظ رابطه عاطفی و صمیمیت مهمتر است.

  • منبع
  • هنر زندگی

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید