امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 266509
۱۸۹۳
۱
۰
نسخه چاپی
رابطه جنسی

رابطه جنسی و رسانه های گروهی

مردان هرچقدر بیشتر در رسانه ها شاهد رابطه ی جنسی هستند، در خانه طردشدگی جنسی بیشتری را احساس می کنند و جذابیت نسبت به شریک جنسی شان را بیشتر از دست می دهند

رابطه جنسی و رسانه های گروهی
 

رابطه جنسی و رسانه های گروهی - رسانه های گروهی بر روی احساس طردشدگی مردان در رابطه جنسی تاثیر بسیار زیادی دارند. مردهای امروزی معمولاً در برابر طردشدگی نسبت به رابطه ی جنسی حساس هستند زیرا که آنها هر روز به وسیله ی تبلیغات رسانه ها که زنان اغواکننده و وسوسه انگیز را به نمایش می گذارند، بمباران می شوند. در این تبلیغات زنان می گویند:

«بله من تو را می خواهم، من برای تو آماده هستم؛ من مشتاق رسیدن به تو هستم، من مال تو هستم. من بیشتر و بیشتر سکس می خواهم. بیا و من را به دست بیاور.»

این پیام ها برای مردان بسیار تحریک کننده‌اند و در عین حال وقتی که آن ها در دام این دنیای خیالی می افتند و یا وقتی که آن ها در دنیای واقعی قرار می گیرند، هنوز در حال فکر کردن به این دنیای خیالی هستند. آن ها با خودشان می گویند که آیا به راستی من فردی هستم که شور و شهوت جنسی ندارد؟! حتی اگر آنها نسبت به یک رابطه متعهد باشند شاید بعضی اوقات که شریک جنسی شان سرحال به نظر نمی رسد احساس کنند که مشکلی وجود دارد، چراگاه از آن نمای دیگر، قطعاً سبزتر به نظر می رسد.

مرد پی نمی برد که آیا همسرش واقعاً رابطه ی جنسی می خواهد یا نه. اما گاهی برای این که زن تمایلاتش را به رابطه ی جنسی احساس کند، ابتدا نیاز به حمایت عاطفی از جانب همسرش دارد. وقتی که شریک جنسیِ مرد، به اندازه ی او رابطه ی جنسی نمی خواهد، او احساس می کند مجبور است به خاطر دست یافتن به آن (رابطه جنسی) مرزها را نادیده گرفته و از روی آن بپرد. او احساس می کند که بی فایده است چون شریک جنسی اش چندان خواهان آن نیست.

زنان رابطه ی جنسی عاشقانه را دوست دارند اما قبل از این که نیاز جنسی شان نسبت به همسرشان شدت بگیرد، نیاز به احساس عشق، محبت و صمیمیت دارند.

گاهی اوقات بیدار کردن تمایل جنسی آنها می تواند خیلی ساده، با آوردن یک شاخه گل یا تمیز کردن آشپزخانه، انجام شود(مردان نخندید؛ چرا که همیشه زنان سمینارهایم این نکته را به شدت با دست زدن مورد تحسین قرار می دادند!)

رابطه جنسی و رسانه های گروهی
 

شگفت این است که امروز رابطه ی جنسی در همه بخش های رسانه ها به چشم می خورد و با این حال، من بیشتر شاهد نارضایتی های زنان در مورد عدم علاقه همسرشان به رابطه ی جنسی هستم.

مردان هرچقدر بیشتر در رسانه ها شاهد رابطه ی جنسی هستند، در خانه طردشدگی جنسی بیشتری را احساس می کنند و جذابیت نسبت به شریک جنسی شان را بیشتر از دست می دهند. مردان، جذابیت و کشش جنسی شان را از دست می دهند، نه به خاطر این که بدن همسرشان با بدن زنانی که در تلویزیون یا مجلات می بینند قابل مقایسه نیست، بلکه به خاطر این که آن ها احساس طردشدگی و ناکامی جنسی می کنند.

این موضوع، بی اندازه برای زنان مهم است که بدانند : اساساً چیزی که مهم است آن نیست که بتوانند بدنِ مردان را به خود جذب کنند، بلکه مهم آن پیامی است که آن ها برای رابطه ی جنسی ابراز می نمایند.

برای اینکه زن همسرش را مجذوب خود نگه دارد، نیاز نیست که با مدل ها و زن های تخیلی رسانه ها رقابت کند و برای کامل تر کردن بدنش تلاش طاقت فرسایی را دنبال نماید. در عوض او می بایستی برای ایجاد ارتباط مثبت و موثر و عدم ارسال پیام های طردکننده در رابطه ی جنسی، تلاش کند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید