امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 280677
۴۷۰
۱
۰
نسخه چاپی

روز تنبلی چیست؟ و آیا به حیوانی به نام تنبل ارتباط دارد؟

روز تنبلی چیست؟ و آیا به حیوانی به نام تنبل ارتباط دارد؟

چیزهای مختلفی در زندگی ما وجود دارد که ما را مشغول می کند. انجام کارها، مراقبت از خانواده، رفتن به سر کار، ورزش کردن، تمیز کردن خانه، و این لیست ادامه دارد. اما، آیا می‌دانستید که هر سال یک روز وجود دارد که هدف آن تنبلی تا حد امکان است و می‌توانید بدون پشیمانی یا احساس گناه این کار را انجام دهید؟ روز ملی تنبلی برای ما ایجاد شد تا بتوانیم استراحت کنیم، بخوابیم، در رختخواب بمانیم و هیچ کاری انجام ندهیم!

روز تنبلی تعطیلاتی است که در داخل ایالات متحده و شاید در خارج از کشور در 10 آگوست به خوبی شناخته شده است و هیچ ارتباطی به حیوانی به نام تنبل ندارد و یک روز ملی در آمریکا است که منشأ آن ناشناخته است.

روز ملی تنبل یکی از روزهای سال است که در آن مجبور نیستید به خاطر خوابیدن یا لم دادن در رختخواب در تمام طول روز احساس گناه کنید، نیازی نیست که به خاطر سستی در انجام کارهای خود احساس پشیمانی کنید، و نباید این کار را انجام دهید. از اینکه روز را به خود اختصاص داده اید، احساس بدی ندارید. این روزی است که شما فقط می توانید وجود داشته باشید و مجبور نباشید وظایفی را انجام دهید یا به یک برنامه پایبند باشید.

به نظر می رسد که سازندگان این تعطیلات واقعا تنبلی را پذیرفته اند، زیرا هیچ سابقه ای وجود ندارد که چه کسی آن را ایجاد کرده است. اما، هر کس که بود، ما از آنها و فداکاری آنها برای تنبلی و بی خیالی سپاسگزاریم.

روز تنبلی بهترین روز برای جشن گرفتن با کاناپه شما با نادیده گرفتن تمام کارهای روزمره و انجام هیچ کاری در طول روز است. این روز، فقط روی مبل خود دراز بکشید، به کنترل از راه دور تلویزیون خود کمی ورزش دهید و از استراحت شایسته لذت ببرید.

تاریخچه روز ملی تنبلی

منشا روز ملی تنبل ناشناخته است. ما تحقیقات خود را انجام دادیم، اما تنبل شدیم و عمیق‌تر نشدیم. شاید سازندگان این تعطیلات تنبل‌تر از آن بوده‌اند که الهام‌بخش آن را بنویسند. تنها چیزی که می دانیم این است که با غیرت زیاد در 10 آگوست جشن گرفته می شود.

تمام هدف روز ملی تنبل این است که یک تنبل واقعی باشید و فقط استراحت کنید. امروز روزی است که هیچ کس نمی تواند شما را به خاطر ماندن در رختخواب یا لم دادن روی مبل جلوی تلویزیون و خوردن تنقلات دعوا کند.

به همان اندازه که تنبلی منع شده است، در واقع می تواند یک نعمت باشد. گاهی اوقات تنبلی به این معنی نیست که یک فرد تنبل است، بلکه ترجیح می دهد انرژی خود را برای چیزهایی که واقعاً مهم هستند ذخیره کند. افراد تنبل معمولاً به خوبی استراحت می کنند و از مزایای خواب کافی بهره می برند – این شامل بهبود حافظه، کاهش استرس، تمرکز بیشتر و کاهش التهاب می شود.

بهترین بخش در مورد تنبلی این است که کمتر احتمال دارد فرسودگی شغلی را تجربه کنید. تنبلی به بدن اجازه می دهد تا دوباره جوان شود و تعادل و انرژی خود را بازیابی کند. فرسودگی شغلی می تواند منجر به بی خوابی، افسردگی و خستگی مزمن شود.

رسم و رسوم روز تنبلی

روز ملی تنبل ها سنت های زیادی ندارد، زیرا مردم برای انجام هر گونه فعالیتی که می تواند به یک سنت تبدیل شود، تنبل تر از آن هستند. کمی استراحت کنید، تنبلی کنید و به ذهن خود استراحت دهید. بسیاری از مردم فرهنگ شلوغی را ستایش می کنند، اما خوب است که هر چند وقت یک بار تنبل باشیم و برای تأمل و تفکر در مورد چیزها وقت بگذاریم، در غیر این صورت، خطر فرسودگی وجود دارد.

امروز همچنین می تواند به عنوان بهانه ای ایده آل برای این که چرا ظروف شسته نمی شود، چرا زباله ها خارج نمی شوند یا چرا هر کار دیگری تکمیل نشده است می باشد. برای یک بار هم که شده تنبلی جواب می دهد!

روش های زیادی برای گذراندن اوقات خوشی در روز وجود دارد. فقط تنبلی کنید، کاری انجام ندهید، مسخره کنید، سست باشید و کار را به تعویق بیندازید. از انجام هر کاری خودداری کنید - معمولاً ممکن است آنها را در روز بعد انجام دهید. به‌جای پختن غذا، سفارش دهید و روز را روی مبل بگذرانید و دوباره قسمت‌های برنامه تلویزیونی مورد نظر خود را مرور کنید. تمام روز را در تشک بمانید و فراموش کنید که به هر ایمیل یا تماس تلفنی تلفن هوشمند پاسخ دهید.

چرا روز ملی تنبل مهم است؟

اگرچه تنبلی معمولاً به عنوان یک چیز بد تلقی می‌شود، اما هر چند وقت یک‌بار داشتن یک روز تنبلی می‌تواند برای ذهن، بدن و روح شما مفید باشد. وقتی به خود فرصتی می دهید که به بدن خود استراحت دهید و ذهن خود را تازه کنید، آن را به گونه ای می سازید که توانایی بیشتری در انجام وظایفی که روزانه با آن ها روبرو هستید را داشته باشید. با صرف زمان برای خود برای تنبلی، نه تنها می‌توانیم سطح استرس خود را کاهش دهیم، بلکه به سمت ذهنی روشن‌تر و حاضرتر کار می‌کنیم.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید