امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 283226
۶۹۶
۱
۰
نسخه چاپی

فواید پیچیدن فویل بر اعضای بدن تا استفاده در خانه داری

فواید پیچیدن فویل بر اعضای بدن تا استفاده در خانه داری

بسیاری از مردم از فویل آلمینیومی در آشپزخانه استفاده می‌کنند، اما بسیاری از افراد به فکر استفاده از آن برای پوشاندن اعضای بدن نیستند. ممکن است ایده عجیبی به نظر برسد، اما به نظر می‌رسد که فویل آلومینیومی یک محصول عالی برای بیماری‌های روزمره شما است.

پیچیدن اعضای بدن در فویل آلومینیومی می‌تواند مزایا و فواید زیادی را به همراه داشته باشد. به عنوان مثال، برای رفع خستگی عالی است، مفاصل درد را تسکین می‌دهد، درد ناشی از سوختگی را تسکین می‌دهد و حتی می‌توان از آن برای درمان سرماخوردگی استفاده کرد.

فویل آلومینیومی دارای مقدار شگفت انگیزی از کاربرد‌های مفید است که شاید تا به حال به آن فکر نکرده باشید.

علاوه بر اینکه پیچیدن پا در آلمینیوم برای سلامتی مفید است، از آن می‌توانید به عنوان قیف استفاده کنید؛ با تا کردن مقداری فویل آلومینیومی می‌توانید به راحتی قیفی برای خود درست کنید که نشتی نداشته باشد و همچنین اگر نیاز به اتو کردن لباس دارید، اما زمان کافی برای این کار ندارید، فویل آلومینیومی بهترین راه حل است. یک لباس را دور یک تکه فویل تا بزنید و سپس اتو کنید. به دلیل فویل، لباس از هر دو طرف به طور همزمان اتو می‌شود. خیلی سریعتر کارتان تمام می‌شود!

حتی اگر قیچی شما کند شده‌است نیز تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک تکه فویل بردارید و سپس آن را به قطعات ریزتر برش دهید.

آیا سیگنال وای فای ضعیفی در خانه دارید؟ یک صفحه از فویل آلومینیومی درست کنید و آن را مقابل دیواری در نقطه‌ای که می‌خواهید سیگنال را افزایش دهید قرار دهید. سیگنال در جهت صفحه افزایش می‌یابد.

  • منبع
  • آفتاب یزد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید