امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 283069
۴۵۵
۱
۰
نسخه چاپی

قوانین معنوی جهان و معنای آنها؛ 12 قانون

قوانین معنوی جهان و معنای آنها؛ 12 قانون

وقتی به قوانین معنوی جهان فکر می کنید، ممکن است ذهن شما مستقیماً به قانون جذب برود. با این حال، به نظر می رسد که یک شبکه کامل از قوانین معنوی به هم پیوسته وجود دارند که می تواند بر هر جنبه از زندگی شما تأثیر بگذارند.

دوازده قانون معنوی جهان هر کدام چیزی منحصر به فرد در مورد رفاه، شادی و موفقیت به شما می آموزد. هنگامی که شما از این قوانین معنوی درک کاملی داشته باشید، تصویر واضح تری از جایگاه خود در جهان ایجاد می کنید .

وقتی ارتباط بین قوانین معنوی را درک نکنید، طبیعتاً با موانعی روبرو می شوید. ممکن است در مورد هدف خود احساس گمراهی، ناامیدی و سردرگمی کنید. مهم نیست چقدر خوب فکر می کنید که برنامه ریزی کرده اید ممکن است احساس کنید که تقریباً همه چیز برای شما اشتباه پیش می رود.

1. قانون یگانگی الهی

قانون یگانگی الهی قانونی اساسی است که طبق آن مطلقاً همه چیز در جهان ما به هم مرتبط است. به عبارت دیگر، هر انتخاب، کلمه، آرزو و باوری که دارید، بر دنیا و افراد زندگی شما نیز تأثیر خواهد گذاشت.

گاهی اوقات این تاثیر فوری و آشکار خواهد بود. در مواقع دیگر، ممکن است مدتی طول بکشد تا آشکار شود، یا حتی ممکن است هرگز متوجه نشوید که رخ داده است. سعی کنید خود را جزئی از همه چیز در اطراف خود بدانید تا مطابق این قانون زندگی کنید. همه ما یکی هستیم و آگاهی از این موضوع ما را قدرتمندتر و همچنین همدل تر می کند.

2. قانون ارتعاش

طبق قانون ارتعاش، هر ذره در جهان در حرکت دائمی است و دائما حامل انرژی است. این برای بخش‌های عظیمی از جهان، مانند سیارات و ستارگان، صدق می‌کند. با این حال، برای صندلی زیر شما یا میزی که رایانه شما در آن قرار دارد نیز اعمال می شود.
علاوه بر این، هر چیزی فرکانس انرژی خاص خود را دارد. ذرات پرانرژی به طور طبیعی با سایر ذرات پرانرژی هماهنگ می شوند و همین امر در مورد ذرات کم انرژی نیز صادق است.

اگر هدف شما این است که زندگی پربارتر و پربارتری داشته باشید، در نظر بگیرید که برای افزایش فرکانس انرژی خود چه کاری باید انجام دهید.

3. قانون نامه نگاری

قانون نامه نگاری مستقیماً با قانون اساسی یگانگی الهی مرتبط است. ایده کلیدی در اینجا این است که الگوها در سراسر جهان تکرار می شوند، و همچنین می توان الگوهای برجسته را در مقیاس بسیار کوچک تکرار کرد.

4. قانون جذب

همانطور که احتمالاً می دانید، قانون جذب به ما می گوید که برای داشتن چیزهایی که در زندگی آرزو دارید، باید دریابید که چگونه در فرکانس مشابه این چیزها ارتعاش داشته باشید. مثبت بودن، فعال بودن و دوست داشتن بیشتر موارد مشابه را به زندگی شما جذب می کند. در همین حال، بدبینی، ترس و بی حالی شما را به سمت ایجاد تجربیات منفی بیشتری در تمام جنبه های زندگی سوق می دهد.

با تلاش برای زندگی مثبت‌تر حتی امروز، از قانون جذب برای ایجاد وجود بهتری برای خود استفاده می‌کنید.

5. قانون عمل الهام گرفته شده

تمرین‌کنندگان قانون جذب مرتباً می‌گویند که ای کاش در مراحل قبلی قانون عمل الهام‌گرفته را می‌دانستند! این دو قانون به شدت با هم مرتبط هستند و قانون عمل الهام گرفته به ما می گوید که ما باید به طور فعال اهداف خود را دنبال کنیم.

بسیاری از مردم فکر می کنند که تجسم یک هدف و ایجاد نگرش مثبت نسبت به آن برای بهره برداری از قانون جذب کافی است.

با این حال، شما همچنین باید گام‌های الهام‌بخشی را به سمت چیزی که می‌خواهید بردارید. چه این یک قدم بزرگ یا کوچک باشد، فورا به شما کمک می کند تا رابطه، شغل یا فراوانی بیشتری را که به دنبال آن هستید جذب کنید.

6. قانون تبدیل دائمی انرژی

قانون تبدیل دائمی انرژی بیان می کند که همه چیز در اطراف ما در جریان است. شما نمی توانید همه این تغییرات را ببینید زیرا بسیاری از آنها در سطح سلولی یا اتمی وجود دارند، اما ادامه می یابند.

دلیل آگاهی از این قانون بسیار مهم این است که به شما کمک می کند ببینید چگونه می توانید تغییرات مثبت را ایجاد کنید. به طور خاص، به خاطر داشته باشید که ارتعاشات زیاد می تواند باعث بهبود در ارتعاشات کم شود. به عنوان مثال، اگر با فرکانس پایین ارتعاش می کنید، قرار گرفتن در معرض فرکانس بالای یک دوست شاد و دلگرم کننده به طور طبیعی باعث تغییر انرژی در شما می شود.

7. قانون علت و معلول

یکی از ساده‌ترین قوانین جهان، قانون علت و معلول به ما می‌گوید که همه کنش‌ها یک واکنش متناظر دارند.

زندگی معنوی شما می تواند بر دنیای اطراف شما تأثیر بگذارد و باعث واکنش های مثبت یا منفی شود. به طور مشابه، محیط فیزیکی شما می تواند بر معنویت شما تأثیر بگذارد، چه برای خوب یا بد.

8. قانون جبران خسارت

طبق قانون جبران خسارت، آنچه را که بیرون می آورید دریافت خواهید کرد.

این شبیه به قانون جذب است، اما با تمرکز بر این ایده که جبران می تواند به اشکال مختلف باشد.

به عنوان مثال، اگر مقدار زیادی پول برنده شوید، ممکن است فکر کنید که در حال دریافت جایزه هستید.

با این حال، بسته به اینکه چگونه زندگی کرده‌اید، ثروت شما می‌تواند به جای زندگی بهتر، به زندگی بدتری منجر شود.

اساساً آنچه را که بکارید درو می کنید. این قانون به شما یادآوری می کند که مراقب رفتار خود با دیگران و در واقع با کره زمین باشید.

9. قانون نسبیت

قانون نسبیت همه چیز در مورد بی طرفی اشیا است که به صورت مجزا دیده می شوند.

بنابراین، هیچ شخص، تجربه، احساس یا عمل خاصی به عنوان خوب یا بد ارزیابی نمی شود، مگر اینکه آن را در مقایسه با چیز دیگری نگاه کنید. با در نظر گرفتن این قانون، از این واقعیت آگاه می شوید که همیشه دیدگاه های متعددی در مورد هر اتفاقی که برای شما اتفاق می افتد وجود دارد.

10. قانون قطبیت

زمانی که به قانون قطبیت فکر می کنیم، مهم ترین چیزی که باید به خاطر بسپاریم این است که چیزهای مخالف وجود دارد و وجود این تضادهاست که به ما امکان می دهد زندگی خود را درک کنیم.

در نتیجه، هنگامی که از یک چیز دشوار عبور می کنید، این چیزی است که به شما کمک می کند واقعاً از پیشرفت های خوب آینده قدردانی کنید.

با یادآوری منظم این موضوع، می‌توانید انعطاف‌پذیری خود را در مواقع مشکل بهبود بخشید. برای مثال، اگرچه جدایی بد دردناک است، اما به شما می آموزد که چه چیزی در یک رابطه برای شما مفید نیست و به شما کمک می کند تا در نهایت آنچه را که مفید است پیدا کنید.

11. قانون ریتم

قانون ریتم که گاهی قانون حرکت دائمی نامیده می شود (به طور شگفت انگیزی) بر حرکت متمرکز است. به ویژه، به این واقعیت اشاره دارد که همه چیز در چرخه می آیند.

شما می توانید این را در طبیعت ببینید، به عنوان مثال، در فصول و در روند پیری بدن.

با این حال، این قانون به همان اندازه در مراحل زندگی یک فرد صدق می کند، و تأمل در این مورد به شما کمک می کند تا دیدگاهی به دست آورید.

فصل امروز ممکن است خوب باشد، اما هیچ چیز دائمی نیست، پس از آنچه دارید تا زمان ماندگاری از آن لذت ببرید. از طرف دیگر، شاید شما در حال حاضر در بخش منفی چرخه هستید، اما ممکن است این همان چیزی باشد که شما را برای یک تغییر موفق در چرخه در ماه آینده آماده کند.

12. قانون جنسیت

در نهایت، قانون جنسیت ارتباط بسیار کمی با جنسیت بیولوژیکی دارد. بلکه به این واقعیت اشاره دارد که دو نوع اصلی انرژی وجود دارد. شما می توانید آنها را مردانه و زنانه، یین و یانگ، یا آنیما و آنیموس در نظر بگیرید.

همه ما حاوی مقدار مشخصی انرژی هستیم و اگر می‌خواهیم واقعی و شاد زندگی کنیم، باید راهی برای رسیدن به تعادل بین هر دو نوع پیدا کنیم.

به نقشی که به نظر می رسد هر نوع انرژی در زندگی شما ایفا می کند و اینکه آیا بیش از حد یا کمبود آن وجود دارد فکر کنید.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید