امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 278660
۷۶۸
۱
۰
نسخه چاپی

لذت تجربۀ خرید از فروشگاه‌های آنلاین بین‌المللی با موبوگیفت

لذت تجربۀ خرید از فروشگاه‌های آنلاین بین‌المللی با موبوگیفت

آیا تاکنون به فکر خرید از فروشگاه‌های آنلاین خارجی بوده‌اید؟ به‌عنوان مثال از سایت مشهور آمازون چگونه می‌توانید خرید کنید؟ ما ایرانی‌ها در بیشتر مواقع برای نقل و انتقال پول به خارج از کشور و پرداخت هزینه‌های ارزی با مشکل روبه‌رو هستیم؛ بنابراین خرید از این فروشگاه‌ها نیز دردسرهای زیادی برای ما دارد. در این شرایط چه کاری باید انجام دهیم؟ آیا دیگر نمی‌توانیم از فروشگاه‌های آنلاین بین‌المللی خرید کنیم؟

در دنیای امروز، دیگر جای هیچ‌گونه نگرانی نیست! چرا که روش‌های ساده‌ای برای حل این مشکل بزرگ وجود دارد و آن خرید گیفت کارت است. Gift Card یا کارت هدیه در حقیقت یک کارت اعتباری است که با کمک آن می‌توانیم پرداخت‌های دلاری و ارزی را به سادگی هرچه تمام‌تر انجام دهیم.

حالا اگر می‌خواهید لذت خرید از فروشگاه‌های آنلاین بین‌المللی را تجربه کنید، در این مقاله همراه ما باشید.

خرید از فروشگاه آیتونز اپل

شرکت اپل به‌عنوان یکی از بزرگترین کمپانی‌های محصولات الکترونیکی و هوشمند شناخته می‌شود که طرفداران پروپاقرصی در سرتاسر دنیا دارد. این شرکت علاوه‌بر محصولات فیزیکی، دارای خدمات و سرویس‌های متنوعی نیز می‌باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به آیکلود، خرید موسیقی، خرید فیلم، بازی، کتاب و انواع اپلیکیشن‌ها و برنامه‌ها اشاره کرد.

جالب است که تمامی این سرویس‌ها را می‌توانید در فروشگاه آیتونز خریداری کنید اما پرداخت هزینه‌ها بر اساس دلار صورت می‌گیرد. به همین دلیل، باید از گیفت کارت اپل یا گیفت کارت آیتونز استفاده کنید. این گیفت کارت، حساب کاربری شما را برای خرید از فروشگاه‌های اپل شارژ می‌کند و تجربۀ شیرینی از خریدهای آنلاین برای شما به ارمغان می‌آورد.

لازم به ذکر است که شرکت اپل برای هر کشوری، گیفت کارت مخصوص به آن را طراحی کرده است. به همین دلیل، اگر به‌عنوان مثال، اپل آیدی شما برای آمریکاست باید گیفت کارتی را بخرید که منطقۀ آن آمریکا باشد. در سایت معتبر موبوگیفت، انواع گیفت کارت اپل با منطقۀ جغرافیایی آمریکا، استرالیا، انگلیس و کانادا موجود است که مبالغ آن از 2 دلار تا 200 دلار متغیر است.

خرید از فروشگاه گوگل پلی

فروشگاه گوگل پلی نیز مانند اپل یکی از فروشگاه‌های مشهور در زمینۀ خرید انواع اپلیکیشن، بازی، کتاب، موسیقی و فیلم است. جالب است که بیش از میلیون‌های برنامۀ اندروید در این فروشگاه وجود دارد که برخی از آن‌ها رایگان و برخی دیگر با پرداخت هزینه در دسترس قرار می‌گیرند.

اگر شما هم بخواهید به برنامه‌ها و بازی‌های غیر رایگان گوگل پلی دسترسی داشته باشید، باید هزینۀ آن را بپردازید. به همین منظور، پیشنهاد ما این است که از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کنید. با خرید این گیفت کارت از سایت‌های معتبر مانند موبوگیفت می‌توانید حساب کاربری گوگل خود را شارژ کرده و از فروشگاه گوگل پلی به آسانی خرید کنید.

در سامانۀ موبوگیفت انواع گیفت کارت گوگل پلی از مبلغ 5 دلار تا 100 دلار موجود است که برای کشورهای آمریکا و ترکیه می‌باشند. بنابراین هنگام خرید Gift Card بهتر است از اکانت جیمیل خود مطمئن شوید.

خرید از فروشگاه آنلاین آمازون

همان‌طور که می‌دانید، آمازون یکی از غول‌های فروشگاهی است که خدمات خود را به‌صورت آنلاین در اکثر کشورهای جهان گسترش داده است. این فروشگاه اینترنتی آنقدر کامل و بزرگ است که تقریباً همه‌چیز در آن پیدا می‌شود. علاوه‌برآن، قیمت کالاها و محصولات نیز بسیار مناسب بوده و گاهی اوقات تخفیف‌های جذابی هم روی آن‌ها ارائه می‌شود.

ما نیز در ایران ممکن است برخی از کالاها را نتوانیم تهیه کنیم؛ در چنین شرایطی بهتر است وارد سایت آمازون شده و محصول خود را جستجو کنیم. سپس سفارش خود را ثبت کرده و هزینه آن را پرداخت می‌کنیم. اما بهترین روش برای پرداخت هزینه دلاری سایت آمازون، استفاده از گیفت کارت آمازون است. با خرید این گیفت کارت، هیچ مشکلی در انتقال پول و پرداخت هزینه محصولات نخواهید داشت.

لذت تجربۀ خرید از فروشگاه‌های آنلاین بین‌المللی با موبوگیفت

خرید از فروشگاه‌های بین‌المللی با گیفت کارت مستر کارت

فروشگاه‌های آنلاین متنوعی در سرتاسر جهان وجود دارد که شاید گیفت کارت اختصاصی برای آن‌ها وجود نداشته باشد. برای حل این مشکل، گیفت کارت مستر کارت طراحی شده است!

گیفت کارت‌ مستر کارت برای خرید از سایت‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که قابلیت پرداخت با مستر کارت را داشته باشند. این گیفت کارت دارای شماره کارت، CVV و تاریخ انقضاء است و در مبالغ 15 تا 100 دلار موجود است. البته توجه داشته باشید که این گیفت کارت تنها برای سایت‌های کشور آمریکا قابلیت استفاده را دارد.

خب، همان‌طور که گفتیم، بهترین روش برای خرید از فروشگاه‌های آنلاین بین‌المللی، خرید گیفت کارت است.

با ورود به سایت موبوگیفت به آدرس  www.mobogift.comمی‌توانید انواع گیفت کارت مانند گیفت کارت آمازون، گیفت کارت اپل، گیفت کارت گوگل پلی و ... را با بهترین قیمت خریداری کنید.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید