امروز: یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 287620
۵۱۵
۱
۰
نسخه چاپی

متیو پری و جدایی از جولیا رابرتز؛ اعتماد به نفس پایین پری باعث جدایی شد

به عنوان چندلر محبوب در سریال friends زندگی متیو پری خارج از صفحه نمایش با جولیا رابرتز دلربا در هم آمیخته شد. پس از 2 ماه قرار، پری تصمیم گرفت به همه چیز با او پایان دهد، اما همانطور که معلوم شد او دلایل خود را داشت

متیو پری و جدایی از جولیا رابرتز؛ اعتماد به نفس پایین پری باعث جدایی شد

خبر مرگ ناگهانی متیو پری یکی از شخصیت های سریال فوق العاده محبوب friends به نام چندلر طرفداران او و به ویژه هم بازیش در سریال را در بهت فرو برد. اما او برخلاف جذابیت کمدی اش در سریال friends مشکلات و گسیختگی های روحی فراوان داشت که به عنوان نمونه در رابطه کوتاه مدتش با جولیا رابرتز بازیگر سرشناس هالیوود خود را نشان داد.

متیو پری 53، ستاره Friends، درباره عشق خود با جولیا رابرتز در سال 1995 شکوفا شد صحبت کرد.  جولیا علاقه خود را برای پیوستن به سریال به عنوان بازیگر مهمان را تنها به حضور در سکانس با چندلر یعنی متیو پری منوط به کرده بود.

پری با یادآوری آن لحظات جذاب گفت: "من برای او سه دوجین گل رز قرمز فرستادم و روی کارت نوشته شده بود: "تنها چیزی که هیجان انگیزتر از احتمال اجرای نمایش شماست این است که من بالاخره بهانه ای دارم که برای شما گل بفرستم."

پری گفت: "جولیا نه تنها با اجرای نمایش موافقت کرد، بلکه برای من هدیه ای فرستاد - نان شیرینی، مقدار زیادی شیرینی."

پری داستان رابطه خود با جولیا رابرتز را در زندگی نامه خود شرح داده است. رابرتز موافقت کرد که در یک قسمت ویژه از Friends ظاهر شود که منجر به یک معاشقه سه ماهه از طریق فکس های روزانه شد، در حالی که جولیا برای فیلمبرداری یک فیلم در فرانسه بود.

پری توضیح داد که مشتاقانه منتظر فکس های رابرتز بود و حتی مکالمات کوتاه با زنان دیگر را قطع کرد تا بررسی کند آیا فکس جدیدی رسیده است یا خیر.

اما پری با عزت نفس پایین دست و پنجه نرم می کرد و همین باعث شد که رابطه دوست داشتنی بین آنها را متوقف کند.

پس از مدتی، او و خانم رابرتز وارد یک رابطه شدند، اما پری پس از چند ماه به همه چیز با او پایان داد.

او اعتراف کرد: «آشنایی با جولیا رابرتز برای من خیلی سخت بود. من دائماً مطمئن بودم که او قرار است از من جدا شود. چرا او نمی خواهد؟ من کافی نبودم؛ من هرگز نمی توانستم کافی باشم. شکسته بودم، خم شده بودم، دوست نداشتنی.»

حضور در فرندز یکی از آن موقعیت‌های تک شاخ بود که اخبار روز به روز بهتر و بهتر می‌شد. اما خارج از صفحه، چیزها به خوبی پیش نمی رفت. پری اعتراف کرد که آشنایی با جولیا رابرتز برای او بسیار سخت شده بود.

پری برای جلوگیری از درد ناشی از جدایی اجتناب ناپذیر، تصمیم سختی گرفت تا رابطه خود را با جولیا رابرتز زیبا و درخشان پایان دهد.

در واقع پری در حالی که ستاره ی یکی از پربیننده ترین سریال های آمریکا و جهان بود، به دلیل عزت نفس پایین و جلوگیری از درد ناشی از جدایی از جولیا رابرتز، زودتر از وی جدا شد.

متیو پری یک بازیگر فوق العاده با استعداد و همه کاره بود که قلب تماشاگران در سراسر جهان را تسخیر کرده است. استعداد او بسیار فراتر از کمدی بود، زیرا او همچنین مهارت های دراماتیک قابل توجه خود را در پروژه های مختلف به نمایش گذاشته بود. پری با بازی های گیرا و توانایی در عمق بخشیدن به شخصیت هایش، بدون شک خود را به عنوان یک بازیگر واقعاً قابل توجه و محبوب در صنعت سرگرمی تثبیت کرده بود.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید