امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 287450
۸۰۹
۳
۰
نسخه چاپی

خواسته‌های پنهان مردان در رابطه جنسی که نمی گویند

اگرچه تصور می شود که مردان در رابطه جنسی بیشتر از زنان به نیازهای خود توجه می کنند اما مواردی نیز وجود دارد که آنها از طرح خواسته های خود خودداری می کنند. عموماً زنان تصور می کنند مردان تحت هر شرایطی از رابطه جنسی لذت می برند و خواسته ای در این رابطه ندارند. اما اینطور نیست

خواسته‌های مخفی و پنهان مردان در رابطه جنسی که نمی گویند

در رابطه جنسی هم مردان و هم زنان به دلایل مختلف ممکن است برخی از خواسته ها یا نیازهای خود را به زبان نیاورند. دلایلی مانند خجالت و رودربایستی و ترس از قضاوت شریک جنسی از جمله دلایلی هستند که مانع از بیان این تمایلات می شود.

اگرچه تصور می شود که مردان در رابطه جنسی بیشتر از زنان به نیازهای خود توجه می کنند اما مواردی نیز وجود دارد که آنها از طرح خواسته های خود خودداری می کنند. عموماً زنان تصور می کنند مردان تحت هر شرایطی از رابطه جنسی لذت می برند و خواسته ای در این رابطه ندارند. اما اینطور نیست.

از سوی دیگر متاسفانه زنان در رابطه جنسی انتقادپذیری کمی دارند و طرح مشکلات و خواسته های جنسی از آنها امری آسانی نیست و ممکن است خیلی سریع عکس العمل نشان دهند. به خواندن ادامه دهید تا 3 خواسته مردان در رابطه جنسی و روش های برآورده کردن آنها را بدانید.

1- برطرف کردن بوی بد واژن

یکی از مهمترین خواسته های مردان در رابطه جنسی برطرف کردن بوی بد واژن خانم ها می باشد. بعضی مردان از بوی بد واژن همسر خود ناراضی هستند اما در عین حال نمی دانند چگونه آن را مطرح کنند. باید بگوییم نباید در این مورد با همسر خود صحبت کنید، بلکه برای برطرف شدن مشکل بهتر است با او به حمام بروید و بدن یکدیگر را بشویید و از تمیزی و بوی خوب بدن همسرتان تعریف کنید.

2- نارضایتی از رفتارهای جنسی زنان

برخی از مردان از رفتارهای زنان در حین رابطه جنسی ناراضی هستند. اما نمی دانند که چطور درباره نیازهای خود صحبت کنند. برای حل این مشکل بهتر است به صورت مستقیم با همسر خود صحبت نکنید بلکه در حین رابطه جنسی از او بخواهید تصور کند جای شماست و کارهای جنسی را که از آن لذت می برید را برای او بازگو کنید.

3- آغازگر نبودن زنان در رابطه جنسی

بسیاری از مردان از اینکه زنان در رابطه جنسی پیش قدم نمی شوند شکایت دارند و دوست دارند گاهی همسرشان آغازگر درخواست کننده رابطه جنسی باشد.

بسیاری از مردان دوست دارند گاهی همسرشان در شروع رابطه جنسی پیش قدم شوند و آغازگر رابطه باشند اما نمی دانند این خواسته را چگونه مطرح کنند. مردان می توانند صادقانه و مهربانانه به همسر خود بگویند که دوست دارند گاهی آنها آغازگر رابطه باشند و آنها را تحریک کنند و چنانچه زنان این کار را نجام دادند از آن استقبال کنند.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید