امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 287981
۲۷۳
۱
۰
نسخه چاپی

مروارید قطر چیست؟

 مروارید قطر چیست؟

مروارید قطر جزیره ای انسان ساز می باشد که درست در سواحل پایتخت دوحه قرار دارد و بسیار شگفت انگیز است. مساحت آن 4 میلیون متر مربع است و 32 کیلومتر خط ساحلی دارد و حدود 25000 اقامتگاه را در خود جای داده است.

 مروارید قطر چیست؟

این جزیره یکی از بزرگترین توسعه های املاک و مستغلات در خلیج فارس است.

جزیره مروارید به 12 ناحیه تقسیم شده است که هر کدام دارای سبک معماری مشخصی هستند.

 مروارید قطر چیست؟

رانندگی در جزیره مروارید

وقتی این را می گوییم به ما اعتماد کنید، این رانندگی شبیه هیچ چیز دیگری در قطر نخواهد بود. از هر پروژه زیبا عبور کنید و از ساختمان‌ها، سبک‌ها و طرح‌های مختلف جزیره مروارید لذت ببرید. معماری الهام گرفته از ونیزی را در قنات کوارتیر، معماری به سبک مدیترانه ای در مدینا سنترال و آنهایی که الهام گرفته از عربی در پورتو عربیا هستند را خواهید دید. و خیلی بیشتر! چقدر باحاله؟

 مروارید قطر چیست؟

از محله قنات دیدن کنید

محله قنات یک مکان زیبا در جزیره مروارید است. تا زمانی که اینجا هستید به ونیز منتقل شوید. با دیدن ساختمان های پاستلی رنگ با کانال هایی که از آنها می گذرد شگفت زده خواهید شد. آبراه ها و مسیرهای عابر پیاده با پل های شیک به هم متصل می شوند. این یک مکان عالی برای برخی از تصاویر ارزشمند اینستاگرام است. توقف کنید و به کانال های زیبا خیره شوید و چند عکس شگفت انگیز از پل های اینجا بگیرید.

 مروارید قطر چیست؟

از همه گزینه های مختلف غذاخوری لذت ببرید

جزیره مروارید بهشت غذاخوری است. در اینجا مکان های متعددی برای صبحانه، ناهار و شام وجود دارد. اگر فقط به یک قهوه یا میان وعده علاقه دارید، کافه های زیادی وجود دارد که می توانید از بین آنها نیز انتخاب کنید!

 مروارید قطر چیست؟

گزینه های فراوان برای خرید

از مغازه‌های ارزان‌قیمت گرفته تا فروشگاه‌های گران‌قیمت، تجربه خرید شما در اینجا پایانی ندارد.

 مروارید قطر چیست؟

از وقت خود در هتل های مختلف لذت ببرید

در هتل‌های مجلل مختلف مانند Marsa Malaz Kempinski، هتل هیلتون دوحه و اقامتگاه‌ها در جزیره مروارید، لحظات خوشی را سپری کنید. این هتل ها در قطر به خاطر مهمان نوازی و عظمت خود به خوبی شناخته شده اند.

 مروارید قطر چیست؟

 

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید