امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 282445
۷۱۵
۱
۰
نسخه چاپی

می خواهید پسردار شوید؛ این مواد را بخورید

می خواهید پسردار شوید؛ این مواد را بخورید

برای پسر دار شدن چه باید کرد؟

بعضی از افراد آرزو دارند که فرزند پسری داشته باشند. از این رو سعی دارند تا با انجام کار های خاصی جنسیت فرزند خود را قبل از تولد تعیین کنند. خوشبختانه با پیشرفت علوم پزشکی این کار تا حد زیادی شدنی است و احتمال 70 درصد وجود دارد که فرد با انجام کارهای خاصی مانند داشتن رژیم غذایی خاص، انجام عمل های جراحی و.. جنسیت فرزند خود را قبل از به دنیا آمدن تعیین کنند. اما در این روش احتمال شکست نیز وجود دارد و روش 100 تضمینی نیست.

برخی از افراد قبل از بچه دار شدن به پزشک مراجعه می کنند تا به کمک تغذیه و روش های خاصی بتوانند نوزاد پسری به دنیا بیاورند. در ادامه میدانیم که برای پسر دار شدن چه باید کرد؟ چه میوه و غذایی باید بخوریم. پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

راهکارهای برای پسر دار شدن

حالت های آمیزش خاص

یکی از عوامل تاثیر گذار بر جنسیت جنین داشتن پوزیشنی مناسب هنگام نزدیکی زوجین است. در برخی از پوزیشن ها سرعت حرکت اسپرم و نفوذ عمیق آن در رحم افزایش می یابد.

در نفوذ عمیق، اسپرمِ نر (کروموزوم Y) ، باید از فاصله کمتر برای رسیدن به تخمکها عبور کند. همانطور که کروموزوم Y ضعیف بوده و طول عمر کوتاه تر دارد، نفوذ عمیق اسپرم این اطمینان را می دهد که کروموزوم Y به راحتی قبل از اینکه از بین برود، به تخمک برسد .بعضی از حالتهای جنسی ترجیح داده شده برای افزایش شانس داشتن یک پسر بچه، شامل حالت آمیزش از پشت به جلو، ایستاده و از پهلو است.

تشخیص زمان های تخمک گذاری

یکی از موثر ترین راه ها برای پسر شدن جنین دانستن زمان های تخمک گذاری است. اگر شما بتوانید زمان تخمک گذاری خود را تشخیص دهید به راحتی می توانید فرزندی پسر به دنیا بیاورید. اگر زمان تخمک گذاری خود را تشخیص دادید 24 ساعت قبل از آن رابطه جنسی برقرار نکنید.

به ارگاسم رسیدن زن

زمانی که زن به ارگاسم می رسد داخل رحم بیشتر خاصیت قلیایی پیدا می کند و همین باعث می شود که جنین پسر شود.

استفاده از لباس زیر راحت

پوشیدن لباس زیر تنگ و چسپان در آقایان موجب کاهش ترشح اسپرم در آنها می شود. به همین دلیل افرادی که می خواهند فرزندشان پسر شود حتما باید از لباس زیر های راحت استفاده کنند.

عدم استفاده از مواد مخدر

یکی از روش های که احتمال پسر دار شدن را زیاد می کند افزایش ترشح اسپرم در مردان است. با افزایش سطح اسپرم در مردان احتمال بارور شدن تخمک را افزایش می دهد. یکی از چیز های که ترشح هورمون های جنسی در آقایان را کاهش می دهد مصرف مواد مخدر است. اگر می خواهید که فرزند تان پسر شود پس بهتر است که از مصرف سیگار، الکل، مواد مخدر خود داری کنید.

داشتن رژیم غذای مناسب

اگر رژیم غذایی داشته باشید که سطح اسید بدن شما را کاهش دهد، احتمال پسر شدن جنین بیشتر می شود. زیرا اسپرم ها نمی توانند رد محیط اسیدی زیاد دوام بیاورند. به همین دلیل بهتر است قبل از بچه دار شدن با مشاوره پزشک یک رژیم غذایی مناسب برای خود تعیین کنید که سطح اسید بدن شما را کاهش دهد. مصرف مواد غذایی که دارای پتاسیم زیادی هستند برای پسر دار شدن بسیار مناسب هستند. خوردن غذا های مانند سیب زمینی، موز، کلم بروکلی احتمال پسر دار شدن را افزایش می دهند.

برای پسر دار شدن چی بخوریم؟

یکی از روش های که برای تعیین جنسیت جنین قبل از تولد استفاده می شود، رژیم غذایی مناسب است. داشتن رژیم غذا تاثیر زیادی روی بدن شما دارد به همین دلیل می تواند بر پسر بودن یا دختر بودن جنین اثر بگذارد. اگر مواد غذایی که مصرف می کنید باعث کاهش سطح اسید در بدن شما شود، امکان پسر دار شدن شما بیشتر می شود. زیرا اسپرم ها در محیط اسیدی کمتر دوام می آورند. پزشکان معتقد هستند که افرادی که می خواهد فرزندشان پسر شود، باید از مواد غذایی حاوی کلسیم کمتر استفاده کنند و به جای آن از مواد غذایی حاوی پتاسیم و سدیم استفاده کنند.

مصرف چه نوع میوه ای باعث پسردار شدن می شود؟

مصرف میوه های که حاوی پتاسیم و سدیم هستند

میوه های که حاوی پتاسیم و سدیم هستند مانند موز، سیب، آلو، گوجه سبز، آناناس، زردآلو، انجیر، گیلاس، توت فرنگی، تمشک، خیار باعث افزایش احتمال پسر شدن جنین می شوند.

مصرف میوه های با طبع گرم

مصرف میوه های که طبعی گرم دارند مانند خرما، انبه، انجیر، انگور احتمال پسر شدن جنین را افزایش می دهند.

میوه های خشک حاوی پتاسیم

مصرف میوه های خشکی که درصد زیادی پتاسیم دارند مانند، انجیر خشک، خرما، زرد آلوی خشک شده، گردو، کشمش، آلو بخارا و .. میتواند احتمال پسر شدن جنین را افزایش دهد.

 مصرف چه نوع مواد غذایی باعث افزایش احتمال پسر دار شدن جنین می شود؟

مصرف مواد غذای که حاوی پتاسیم و سدیم هستند می تواند باعث پسر دار شدن شوند. اگر می خواهید که فرزند تان حتما پسر شود باید از مصرف مواد غذایی با کلسیم بالا خود داری کنید.

مواد غذایی شیرین

مصرف مواد غذایی شیرین مانند نبات، عسل، به افزایش تحرک اسپرم کمک کرده و احتمال پسردار شدن را بالا می برد.

مصرف مواد غذایی شور

مواد غذایی که میزان نمک آنها زیاد است باعث افزایش سطح پتاسیم و سدیم بدن می شود. مصرف مواد غذایی مانند خیار شور، غذا های خوش نمک، آجیل های شور مانند تخمه و.. می تواند به افزایش احتمال پسر شدن جنین کمک کند.

مصرف کاسنی

کاسنی یک گیاه داروی است که خواص زیادی برای بدن دارد. یکی از خواص کاسنی افزایش منی و اسپرم در آقایان است . به همین دلیل مصرف کاسنی باعث افزایش احتمال پسر دار شدن می شود.

مصرف ادویه جات

مصرف ادویه های مانند، دارچین، زعفران، زنجبیل، ترنجبین و.. می تواند احتمال پسر دار شدن را افزایش دهد.

همچنین مصرف مواد غذایی زیر برای افرادی که مزاجی سرد دارند توصیه می شود

حلیم، نارگیل، گوشت قرمز، شغلم، شربت سیب، قلیه کدو،نخود، زرده تخم مرغ، پسته و…

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید