امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 282866
۴۰۰
۱
۰
نسخه چاپی

نکاتی که باید برای چیدمان کمد به آن توجه کنید

اشتباهات چیدمان کمد دیواری

اشتباهات چیدمان کمد دیواری

اگر به دنبال راهی هستید که کمدهای دیواری برای همیشه مرتب بماند به موارد گفته شده در این مطلب عمل کنید.

انباشته کردن لباس‌ های بی‌ استفاده

اینکه بخواهید لباس‌های کمد را بر روی‌هم انباشته کنید ظاهری زشت به کمد شما می‌دهد. همچنین اگر بخواهید لباسی را بپوشید به‌سختی می‌توانید آن را پیدا کنید. پس اولین گام در نظم‌دهی به کمد اینکه محتویات درون آن را سازماندهی کنید. وسایلی که دیگر نیازی به آن‌ها ندارید را دور بریزید تا فضای شما خلوت شود.

استفاده از آویزهای نامناسب از اشتباهات چیدمان کمد دیواری

اگر در چیدمان کمد از آویزهای نامناسب و بدشکل استفاده کنید مرتب‌کردن لباس سخت می‌شود. سعی کنید از آویزهایی استفاده کنید که شکل یکسان و هماهنگی داشته و کنار هم درست قرار بگیرند. به‌عنوان‌مثال می‌توانید برای شلوارها از یک آویز استفاده کنید و مانتوها را با آویز دیگری آویزان کنید.

انباشتن تمامی لباس‌ها در کمد لباسی

نیازی نیست که تمام لباس‌ها را در یک کمد قرار دهید. شما می‌توانید متناسب با فصل لباس‌های خود را در کمد قرار دهید و لباس‌هایی که مناسب آن فصل نیست را از کمد خارج کنید. می‌توانید این لباس‌ها را در چمدان قرار داده و در انبار با زیر تخت قرار دهید.

استفاده از وسایل غیراستاندارد

استفاده از جداکننده‌ها یا جعبه‌های نگهداری تأثیر زیادی در مرتب نگه‌داشتن کمد دارند. اما درصورتی‌که کمدتان کوچک است استفاده از جعبه‌هایی با ابعاد بزرگ یا جداکننده‌هایی نامناسب می‌تواند کمد را آشفته‌تر از قبل از نشان دهد؛ بنابراین سعی کنید متناسب با ابعاد کمد از جعبه‌ یا جداکننده‌ استفاده کنید. در کمدهای کوچک از محفظه یا جعبه‌های کوچک استفاده کنید.

نداشتن نظم خاص

اگر کمد لباسی شما کوچک باشد شاید با خود بگویید اگر هر چیزی برجای خودش قرار نگیرد و طبقه‌بندی نشود پیداکردن وسایل داخل آن راحت است. اما با تمام این بی‌نظمی‌ها نمی‌توانید وسایل خود را به‌راحتی پیدا کنید. وقتی که تمامی لباس‌ها به‌صورت یکجا در کمد لباسی شما قرار بگیرند و برای نظم‌دهی به آن‌ها نظم خاصی نداشته باشید دچار مشکل می‌شوید.

  • منبع
  • دلتا

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید