امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 279180
۸۳۰
۱
۱
نسخه چاپی

هتل های ۴ ستاره کیش رو به دریا

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش، اتاق رو به دریا

جزیره کیش یکی از خاص‌ترین جزایر دریای خلیج فارس است که طرفداران بسیاری در بین توریست‌ها و گردشگران ایرانی و خارجی دارد. اگر شما هم یکی از این توریست‌ها هستید و قصد رزرو هتل در کیش را دارید، ابتدا باید هتل ها را بشناسید. در ادامه قصد داریم هتل های ۴ ستاره کیش که رو به دریا هستند را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

هتل فلامینگو کیش

سوئیت های هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش در ضلع غربی بلوار دریا قرار گرفته است. این هتل ۴ ستاره فعالیتش را برای فاز دوم هتل در سال ۱۳۸۳ آغاز نمود که امروزه با ۲۰۲ واحد اقامتی به میهمانان جزیره کیش خدمات اقامتی ارائه می‌کند. جالب است بدانید که هتل فلامینگو فضایی سرسبز داشته و با آب‌نماها و آلاچیق‌های زیبایش، مکانی مناسب برای سفرهای خانوادگی فراهم آورده است. این هتل زیبا در زمینی به مساحت ۲۷ هزار مترمربع بنا شده؛ پس فضای کافی برای مانور دادن داشته است.

 هتل فلامینگو با دارا بودن چندین سالن برای همایش، آمفی تئاتر و جلسات برای افرادی که به منظور جلسات کاری به جزیره کیش سفر می‌کنند، مناسب است. موقعیت جغرافیایی هتل فلامینگو کیش نیز بسیار عالی است. این هتل در نزدیکی مراکز خرید قرار داشته و تا اسکله تفریحی کیش فاصله‌ای ندارد. همان‌طور که اشاره کردیم هتل فلامینگو دارای دو فاز است که در یکی از فازها اتاق‌ها و در دیگری ویلاها قرار دارند. اتاق‌های ویلایی بزرگ‌تر و دلبازتر بوده و به محوطه اصلی هتل نزدیک‌تر هستند.

 در کل اتاق‌های هتل فلامینگو کیش به سه دسته تقسیم می‌شود؛ اتاق‌های هتلی که دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستند، اتاق‌های ویلایی و اتاق‌های ویلایی لوکس که ظرفیت ویلاها نیز مانند اتاق‌ها به صورت دو تخته، سه تخته و چهارتخته است. از امکانات هتل می‌توان به رستوران، تاکسی سرویس، پارکینگ، لابی، لاندری، صندوق امانات، کافی شاپ، روم سرویس، نمازخانه، اعلام حریق، اینترنت در لابی، سالن کنفرانس، آسانسور، سالن اجتماعات، اینترنت در اتاق، فضای سبز، خودپرداز و سرویس بهداشتی فرنگی اشاره نمود.

جالب است بدانید که هتل فلامینگو کیش دارای باغ وحشی کوچک است. حتما می‌دانید که در کمتر هتلی می‌توان این امکانات تفریحی ویژه را دید. در این باغ وحش کوچک انواع مرغابی و شترمرغ زندگی می‌کنند که برای کودکان بسیار سرگرم کننده است. ناگفته نماند که هتل فلامینگو کیش دارای رستورانی بسیار بزرگ است. این رستوران جزو بهترین رستوران‌های جزیره کیش شناخته می‌شود و انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ را برای میهمانان سرو می‌کند.

در منو صبحانه این هتل نیز کره، پنیر، املت، عسل، مربا و تخم‌مرغ به چشم می‌خورد. فاصله هتل فلامینگو تا دریا فقط ۱ کیلومتر بوده و تا شهر زیرزمینی کاریز ۶ کیلومتر است. همچنین فاصله هتل تا کشتی یونانی ۱۵ کیلومتر، تا اسکله تفریحی ۱ کیلومتر، تا پلاژ آقایان ۱ کیلومتر، تا شهر باستانی حریره ۶ کیلومتر و تا کیبل اسکی ۱ کیلومتر است.

هتل سورینت مریم

برای رزرو هتل در کیش هتل سورینت مریم هم گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. این هتل جذاب و زیبا در میدان امیرکبیر قرار گرفته و به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع است. هتلی که در سال ۱۳۸۳ ساخته شد و دارای سه طبقه است. هتل سورینت مریم با ۵۵ واحد اقامتی که به سبک اروپایی ساخته شده‌اند به میهمانانش خدمت می‌کند. جالب است بدانید این هتل به مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ و مروارید بسیار مشرف است.

از امکانات هتل سورینت مریم می‌توان به تاکسی سرویس، پارکینگ، رستوران، لاندری، آرایشگاه، کافی شاپ، سیستم اعلام حریق، نمازخانه، روم سرویس، اینترنت در لابی، آسانسور، خودپرداز، اینترنت در اتاق و سرویس بهداشتی فرنگی اشاره نمود. فاصله این هتل تا دریا ۱ کیلومتر، تا شهر زیرزمینی کاریز ۶ کیلومتر، تا مرکز تجاری کیش ۱ کیلومتر، تا شهر باستانی حریره ۶ کیلومتر، تا پارک درخت سبز ۶ کیلومتر، تا آب انبار سنتی ۶ کیلومتر و تا کیبل اسکی ۱ کیلومتر است.

هتل ارم کیش

 اتاق دو تخته هتل 4 ستاره ارم کیش مناسب ماه عسل

قیمت هتل در کیش می‌تواند چالش آفرین باشد. از همین رو رزرو هتل ارم را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل نسبت به خدمات و امکانات خوبی که دارد، قیمت منصفانه‌ای ارائه می‌دهد. هتل ارم کیش با ۲۱۰ واحد اقامتی مجزا به صورت اتاق و سوئیت از میهمانانش پذیرایی می‌کند. این هتل در شمال شرقی جزیره واقع شده و زیربنای آن حدود ۱۰۰ هزار مترمربع است.

هتل ارم اتاق‌های راحتی دارد که مجهز به یخچال، سرویس تهویه مطبوع، تلویزیون ال‌سی‌دی، حمام اختصاصی و مبلمان راحتی هستند. اکثر اتاق‌های هتل ارم کیش رو به دریا بوده و چشم‌اندازی خاص به دریای خلیج فارس دارند. بوفه صبحانه هتل متنوع‌ترین خوراکی‌های خوشمزه را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید در رستوران هتل ارم کیش، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را که برای شما تدارک دیده شده، سفارش دهید.

البته هتل ارم دارای کافی شاپی زیبا با آبمیوه‌های تازه و دسرهای متنوع است. از طرفی این هتل مجهز به امکاناتی مانند: استخر، سونا، زمین تنیس، سالن ورزشی و میز بیلیارد است. هتل ارم به جاذبه‌های کیش اشراف دارد. برای مثال: فاصله این هتل تا پارک دلفین‌ها ۴ کیلومتر، تا باغ پرندگان ۴ کیلومتر، تا کارتینگ ۲ کیلومتر، تا بولینگ مریم ۲ کیلومتر و تا مسیر ویژه دوچرخه سواری فقط ۹ کیلومتر است.

هتل آریان کیش

از میان دیگر هتل های ۴ ستاره کیش می‌توان به هتل آریان اشاره کرد. این هتل زیبا نسبت به قیمت هتل های کیش مناسب‌تر است. از همین رو طرفداران بسیاری دارد. هتل آریان در سال ۱۳۸۷ فعالیتش را آغاز نمود و با ۶۷ واحد اقامتی به میهمانان جزیره کیش خدمات‌رسانی می‌کند. از ویژگی‌های خاص این هتل می‌توان به چایخانه سنتی در فضای باز اشاره نمود.

هتل آریان در نزدیکی میدان امیرکبیر ساخته شده؛ به همین دلیل هم به بازارهای پانیذ، مروارید و پردیس نزدیک است. این هتل زیبا دارای سالن بیلیارد، اینترنت پر سرعت، رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، گشت بازار، سالن کنفرانس مجهز، روم سرویس ۲۴ ساعته و کافی شاپ است. همچنین باید بدانید که هتل آریان کیش فاصله‌ای بسیار کمی تا دریا دارد. از همین رو با پای پیاده می‌توانید خودتان را به دریا برسانید.

از طرفی این هتل تا شهر زیرزمینی کاریز ۶ کیلومتر، شهر باستانی حریره ۶ کیلومتر، تا مرکز خرید دیپلمات ۴۵ متر، تا آب انبار سنتی ۷ کیلومتر، تا کیبل اسکی ۱ کیلومتر، تا رستوران حافظیه ۳ کیلومتر، تا بولینگ مریم ۱ کیلومتر، تا پلاژ آقایان ۱ کیلومتر و تا گذر هنرمندان ۱ کیلومتر فاصله دارد.

از واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به دو تخته، سه تخته، دو تخته لوکس، سه تخته لوکس، سوئیت چهار تخته و سوئیت پنج تخته اشاره نمود. تمامی این اتاق‌ها به تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی مجهز هستند. جالب است بدانید اقامت کودکان زیر ۶ سال در این هتل رایگان است؛ اما کودکان بالای ۶ سال باید هزینه نفر اضافه را پرداخت کنند.

جمع‌بندی

مجموعه‌ای از بهترین هتل های کیش را نام بردیم. این هتل های ۴ ستاره رو به دریا بوده و موقعیت مکانی آن‌ها عالی است. برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد این هتل ها می‌توانید به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت هتل در کیش، بهترین وب سایت، ایران هتل آنلاین است. ناگفته نماند در این وب سایت قادر خواهید بود تصاویر اتاق‌ها و محوطه هتل های کیش را ببینید.

۱ دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید