امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 279043
۱۵۳۶
۳
۰
نسخه چاپی

پنج نشانه زن ضعیف در یک رابطه

پنج نشانه زن ضعیف در یک رابطه

وقتی می گوییم ضعف، لزوماً منظور مسائل مربوط به سلامتی نیست، بلکه آن چالش هایی است که برای برخی از ما زنان وجود دارد که معمولاً به آنها سر می زنیم.

لیست پنج مورد از هزار و یک نقطه ضعفی که ممکن است یک زن در رابطه داشته باشد.

1. از نظر مالی به شریک زندگی خود وابسته نباشید

حتی اگر قرار است مردی از نظر مالی از همسر خود حمایت کند، زنان نیز باید از استقلال مالی برخوردار باشند. امنیت مالی به زن احساس موفقیت می دهد. همیشه مهم است که استقلال خود را حفظ کنید.

2. هویت خود را از دست ندهید

فردیت خود را توسعه دهید و هویت خود را جدا از شریک زندگی خود داشته باشید. وقت بگذارید و خودتان را با انجام کارهایی بسازید که باعث می شود احساس قدرت کنید، اهداف معناداری را دنبال کنید، هرگز به خاطر یک رابطه از رویاهای خود دست نکشید.

یک رابطه باید تخته بهاری باشد که از آن رویاهایتان را تعقیب کنید نه جایی که شما را در زنجیر و سرخوردگی نگه دارد.

3. هر بار نبخشید

زنان در نهایت بارها به سازش می پردازند و عذرخواهی می کنند، حتی زمانی که تنها برای حفظ رابطه مقصر نیستند. رفتار نادرست را تشویق نکنید و فورا عذرخواهی را متوقف کنید.

4. از نظر عاطفی زیاد به شریک زندگی خود وابسته نباشید

یک زن هرگز نباید بیش از حد به همسر خود تکیه کند. درعوض، داشتن دو تا سه سیستم پشتیبانی مختلف همیشه یک کار هوشمندانه در یک رابطه است. نکته این است که افراد بیشتری در زندگی خود داشته باشید، چه خانواده و چه دوستان.

5. شریک زندگی خود را تنها اولویت خود قرار ندهید

زنان به طور منظم بیش از زندگی شخصی خود به دوست پسر یا شوهر خود توجه می کنند و در این روند ضعیف می شوند. دوستی با دوستان همسرتان ایده خوبی است، فراموش نکنید که حلقه اجتماعی خود را نیز داشته باشید. در بسیاری از مواقع، زنان با داشتن یک دوست مهم دیگر با دوستان خود در تماس نیستند.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید