امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 279555
۳۵۴
۱
۰
نسخه چاپی

چرا اصالت در کار اینقدر سخت است؟ 5 راه برای معتبرتر بودن

چرا اصالت در کار اینقدر سخت است؟ 5 راه برای معتبرتر بودن

نشان دادن اصالت در محل کار فقط زمانی اتفاق نمی افتد که یک کارمند هر روز سر کار حاضر شود. در واقع، اصالت در کار در واقع کار سختی است.

این نیاز به امنیت روانی، اعتماد، تعلق، شمول و روابط قوی دارد. سطحی از آسیب‌پذیری را می‌طلبد - و گاهی اوقات اینکه واقعاً به خارج از منطقه راحتی خود بروید.

و گاهی اوقات، قبل از اینکه یاد بگیرید چگونه در محل کار معتبر باشید، باید خودتان را بشناسید. به عنوان یک کارفرما، پرورش فرهنگ تعلق برای نشان دادن بهترین ها در همه کارمندان بسیار مهم است.

این راهنما به شما کمک می کند بفهمید که چگونه در محل کار معتبر باشید و چرا مهم است. همچنین خواهید آموخت که چرا اصالت در محل کار مزایای تجاری دارد - و چگونه می توانید اصالت را به عنوان یک رهبر مدل کنید.

اصالت در کار چیست؟

اصیل بودن به این معنی است که شما واقعاً خود را نشان می دهید. همانطور که در دیکشنری وبستر تعریف شده است، معتبر به این معنی است که شما شایسته پذیرش هستید و با شخصیت خود صادق هستید.

بنابراین، وقتی صحبت از محل کار می شود، اصالت به چه معناست؟

اصالت در کار زمانی است که کارمندان احساس امنیت و راحتی داشته باشند که خود را کامل نشان دهند. برای اینکه کارمندان کاملاً واقعی ظاهر شوند، نیاز به احساس تعلق عمیق و امنیت روانی دارند.

اما اصالت در کار می تواند پیچیده تر از آن چیزی باشد که به نظر می رسد. ظرافتی وجود دارد که خود را کامل نشان دهید.

نیاز به خودآگاهی و کار درونی شدید و عمدی دارد تا به طور واقعی در محل کار ظاهر شود.

چه چیز اصالت در محل کار نیست

مهم است که با اصالت با صداقت رفتار کنید. و وقتی صحبت از رفتار با صداقت به میان می آید، این باید به نحوه ظاهر شدن شما در محل کار هر روز کمک کند. در اینجا نکاتی وجود دارد که متوجه شدیم در مورد آنچه که اصالت محل کار نیست مفید است:

  • لازم نیست کل داستان زندگی خود را به اشتراک بگذارید
  • لازم نیست با همه در سطح عمیق و شخصی ارتباط برقرار کنید
  • نیازی نیست نظرات، دیدگاه‌ها یا نظرات بدون فیلتر را به اشتراک بگذارید که ممکن است برای دیگران مضر باشد.
  • نیازی نیست که مرزهای خود را قربانی کنید

مزایای واقعی بودن خود در محل کار

خود واقعی بودن در محل کار می تواند ترسناک به نظر برسد.

اگر شما یک رهبر هستید ممکن است تعجب کنید، چرا آن ارزش مدلسازی اصالت را دارد. آیا کار می کند؟ چه فایده ای برای کارمندان دارد؟ چگونه بدانم ارزشش را دارد؟

اینکه خود را واقعی نشان دهید، مزایای زیادی هم برای کارمند و هم برای سازمان شما دارد. ارین آریاس، مدیر تنوع جهانی، برابری و مشارکت، به اشتراک گذاشت که چرا اصالت در محل کار با احساس عمیق تعلق همراه است.

از بسیاری جهات، اصالت در محل کار زمانی اتفاق می افتد که رهبران فراگیر باشند. ما تأثیرات مثبت رهبری فراگیر را مطالعه کرده‌ایم. همراه با اصالت، رهبری فراگیر تأثیر باورنکردنی بر تجارت شما می گذارد.

در اینجا هفت مزیت برای حضور واقعی در محل کار آورده شده است:

  • افزایش 140 درصدی مشارکت کارکنان
  • افزایش 50 درصدی عملکرد تیم
  • افزایش 90 درصدی نوآوری تیم
  • 54 درصد تغییر و تبدیل کمتر
  • افزایش 150 درصدی تعلق
  • این به افراد کمک می کند تا برند شخصی معتبر خود را بسازند
  • این به افراد کمک می کند تا هدف خود را پیدا کنند - و با هدف، وضوح و اشتیاق بیشتر زندگی کنند

وقتی افراد در محل کار احساس تعلق و اصالت کنند، سازمان پیشرفت می کند.

چگونه در محل کار یک رئیس معتبرتر باشیم

ما کمی در مورد رهبری فراگیر و رهبری معتبر صحبت کرده ایم. و با صداقت، هیچ راه درستی برای معتبرتر بودن وجود ندارد. ما انسان هستیم - و این بدان معناست که هر انسانی روش منحصر به فرد خود را برای نشان دادن دارد.

اما چند اصل راهنما وجود دارد که می توانیم برای ساختن این نیروی عضلانی به ما کمک کنیم. در اینجا شش راه وجود دارد که می توانید رئیس واقعی تری در محل کار باشید.

1. کار درونی را تمرین کنید

این گام اول ممکن است سخت به نظر برسد. اما برای نشان دادن معتبر بودن نیاز به توسعه شخصی دارید. نیاز به شناخت عمیق و صمیمانه خود و درک اینکه به کجا می خواهید بروید.

برای این امر به کار درونی نیاز دارید. کار درونی برای همه متفاوت به نظر می رسد.

من افرادی را می شناسم که از مدیتیشن و تمرکز حواس لذت می برند. و با این حال، دیگران کار درونی را از طریق تمرین یوگا، پیاده روی طولانی، یا یادداشت روزانه انجام می دهند.

واقعاً هیچ راه "اشتباهی" برای تمرین کار درونی وجود ندارد. اما اگر شما یک رئیس شرکت هستید، باید کارمندان خود را تشویق کنید تا فضا را برای آن ایجاد کنند.

2. الگوی رهبری فراگیر

بخش بزرگی از نشان دادن معتبر بودن به فراگیر بودن خلاصه می شود. بدون احساس تعلق، کارمندان شما از نظر روانی به اندازه کافی احساس امنیت نخواهند داشت که به عنوان تمام خود ظاهر شوند.

به عنوان یک رئیس، الگوبرداری از رفتارهای فراگیر مهم است. داده‌های ما، این مؤلفه‌های رهبری فراگیر را حیاتی یافتند:

  • ایجاد رابطه
  • شناخت کارمند
  • نشان دادن همدلی
  • ایجاد ارتباطات اجتماعی
  • تشویق به مشارکت
  • رسیدن (یا ایجاد) تراز

3. ایجاد امنیت روانی

ایمنی روانی بستر اصالت است. بدون ایمنی روانشناختی به عنوان یک پایه، کارمندان برای حضور واقعی احساس امنیت نخواهند داشت.به خصوص در محیط های مجازی، می دانیم که ایجاد امنیت روانی می تواند یک چالش باشد.

به راه هایی فکر کنید که می توانید فرهنگ اعتماد را در سازمان خود ایجاد کنید - و با تیم منابع انسانی خود برای مشخص کردن زمینه های فرصت کار کنید.

این می تواند به این معنی باشد که شما باید یک نقطه شروع ایجاد کنید، بنابراین ممکن است یک نظرسنجی مشارکت کارکنان را در نظر بگیرید.

این مرحله به بررسی تجربه کارکنان شما در وضعیت فعلی نیاز دارد. از آنجا، می توانید برنامه ای با اهداف تعیین شده تدوین کنید.

4. بازخورد بخواهید

صدای کارمندان باید شنیده شود. به خصوص در بازار کار که در آن کارمندان به تعداد بی سابقه ای کار را ترک می کنند، بازخورد بسیار مهم است. مطمئن شوید که مدیران شما مرتباً بازخورد می‌خواهند. این حلقه بازخورد می تواند در جلسات معمولی یک به یک، جلسات موقت یا حتی به عنوان بخشی از فرآیند بررسی عملکرد اتفاق بیفتد.

صرف نظر از این، مهم است که مطمئن شوید پلتفرم هایی وجود دارد که بتوان صدای کارمندان را در آن شنید. و فراتر از جمع آوری بازخورد، اقدام در مورد بازخورد جمع آوری شده قدرتمند است.

این نشان می دهد که شما روی کارمندان خود سرمایه گذاری کرده اید، برای دیدگاه های آنها ارزش قائل هستید و می خواهید شاهد رشد مداوم در شرکت باشید.

5. آسیب پذیری را نشان دهید

این بدان معنا نیست که باید داستان زندگی خود را با کارمندان خود به اشتراک بگذارید. اما شما باید قابل دسترس باشید - و با همدلی رهبری کنید. به هوش هیجانی خود تکیه کنید تا شما را راهنمایی کند.

آسیب پذیری یک نقطه قوت است. اگرچه ترسناک به نظر می رسد، اما می تواند مزایای فوق العاده ای هم برای کارکنان و هم برای سازمان داشته باشد.

اگر شما یک والدین یا مراقب هستید، بد نیست به اشتراک بگذارید که شما نیز مشکلاتی را تجربه کرده اید.

در مورد راه هایی فکر کنید که می توانید با آسیب پذیری ظاهر شوید بدون اینکه از نظر احساسی بر کارمندان خود تحمیل کنید. از ارتباطات و تأثیری که می تواند داشته باشد، به خصوص بر فرهنگ شرکت شگفت زده خواهید شد.

فراتر از این پنج رکن، ادامه رشد مهارت های ارتباطی مهم است.

رهبران بزرگ معمولاً ارتباطات خوبی دارند و این برای ایجاد یک محل کار معتبر بسیار ارزشمند است.

چگونه رهبران می توانند اصالت را در کار ترویج دهند

ترویج اصالت در محل کار مانند یک کار دلهره آور به نظر می رسد. از این گذشته، لزوماً این مهارتی نیست که بتوانید دوره ای را در آن بگذرانید و بلافاصله در آن مهارت پیدا کنید. هنرمندانه، ظریف و متفکرانه است.

  • با همدلی رهبری کنید
  • مراقبت از کل فرد را نشان دهید
  • به بازخوردها گوش دهید (و پاسخ دهید).
  • فضاهای امن برای مکالمات دشوار ایجاد کنید
  • همیشه با فراگیری و تعلق رهبری کنید
  • از پیشرفت شخصی و حرفه ای حمایت کنید
  • فرصت های یادگیری را ارائه دهید
  • دسترسی به مربیگری شخصی را فراهم کنید
  • روی مدیران خود سرمایه گذاری کنید

شروع به نشان دادن اصالت

شاید هنوز در حال شناختن خود واقعی خود هستید. شما ممکن است ارزش های شخصی خود را شکل دهید و به خاطر رفاه خود کار کنید.

واقعی بودن به این معنی نیست که زندگی خود را بیش از حد به اشتراک می گذارید. این سرمایه گذاری در فرهنگ کاری شما و رضایت از زندگی کارمندان شما است و می تواند به طرق مختلف، از برنامه های جدید گرفته تا فعالیت های تیم سازی را شامل شود.

به ارزش های اصلی شرکت خود فکر کنید. چه چیزی برای شما برجسته است؟ چگونه به عنوان خود واقعی خود نشان می دهید؟ آیا کار درونی را انجام می دهید؟ آیا اعضای تیم خود را به انجام کارهای درونی تشویق می کنید؟

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید