امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 283507
۷۴۲
۱
۰
نسخه چاپی

چرا مردها در رابطه سرد می شوند؟

چرا مردها در رابطه سرد می شوند؟

در زندگی مشترک اختلاف و بحث امری طبیعی است ولی باید پایان این بحث و یا حتی قهرها خوب تمام شود و رابطه عاشقانه دوباره از سر گرفته شود. اما در بعضی روابط زوجین آنقدر سرد و بی احساس هستند که ناراحتی و قهر طرف مقابل برایشان اهمیتی ندارد. امروز می خواهیم درباره دلایل سرد شدن مردها در زندگی صحبت کنیم.

 گاهی این سرد شدن رفتار مردها به دلیل رفتار اشتباه زن صورت میگیرد و زن باید نوع برخورد خودش را اصلاح کند.

مهمترین دلایل سرد شدن مردها در زندگی

محتاج بودن

” چرا زمانی که ما به یک مرد نشان می دهیم که چه مقدار به او متعهد هستیم و می خواهیم تمام مدت از او خبر داشته باشیم، خوشش نمی آید؟”

سوالی خوبی است. اگر جواب ساده ای می خواهید باید بگوییم که در اشاره به کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی، مردان از مریخ آمده اند؛ در جوابی پیچیده تر باید گفت مردان واقعا فضای شخصی خودشان را دوست دارند. آنها استقلال خودشان را دوست دارند و از زنی که به قدری محتاج است که نمی تواند بدون خبر گرفتن از آنها هیچ کاری انجام دهد، خوششان نمی آید.

“چون تو نبودی، حتی دلم نمی خواست از خواب بیدار شوم”

سعی کنید به مردان از این دست حرف ها نزنید. او می خواهد که شما دوستش داشته باشید و در عین حال بدون او هم برای خودتان زندگی ای داشته باشید. او نمی تواند تمام مدت در کنار شما باشد و به غر زدن های شما در زمان تماشای فوتبال نیازی ندارد؛ به او استراحت دهید و با اطمینان به او نشان دهید که شما قوی و مستقل هستید، حتی اگر واقعا اینگونه نباشد.

متزلزل بودن

اگر بصورت مداوم از همسرتان می خواهید که تأیید کنند شما را هنوز هم دوست دارند و اگر همیشه از آن ها در مورد دختران دیگری که در زندگی شان چه به عنوان همکار و چه همکلاسی و … هستند سؤال بپرسید، آن ها را خیلی زود خسته خواهید کرد. مردان از اینکه ما نقش قربانی را بازی کنیم خوششان نمی آید. به خودتان دوباره اعتماد کنید و همیشه به یاد داشته باشید که او به این دلیل با شما رابطه داشته و قرار می گذارد که واقعا دوستتان دارد.

ترس از تعهد

گاهی اوقات همه چیز خوب پیش می رود، هردو با یکدیگر رابطه ی خوبی دارید، بنابراین شما فکر می کنید قرار است در آخر با هم ازدواج کنید. او گفته که شما را دوست دارد و شما هم همینطور. اما بعد از این گفت و گوها او فاصله گرفته است. دیگر به اندازه قبل پیام نمی دهد و به زحمت به شما زنگ می زند و دیگر ابراز دلتنگی نمی کند و مطمئنا آتشش خاموش شده است. اما آیا به خاطر کاری است که شما انجام داده اید؟ نه لروزما، و این درواقع نشانه ای از این است که او از تعهد داشتن می ترسد.

نقد مداوم

شما این را می دانید که مردان غرور دارند؛ پس چرا بصورت مداوم او را نقد می کنید تا احساس کوچکی کند؟ زمانی که یک دختر کاری کند که یک مرد احساس کوچکی کند، می توان گفت که دیگر همه چیز تمام شده است و این یکی از دلایل معمول سرد شدن مرد از زن در روابط می باشد؛ پس مراقب باشید.

احساسات قدیمی

اگر با مردی وارد رابطه شده اید که به تازگی از شریک قبلیش جدا شده باید بدانید که هنوز از شریک قبلی اش نگذشته است و هیچوقت هم نگذشته بود. او اصلا نباید از اول با شما قرار می گذاشت و این اصلا اشتباه شما نیست. اما هرچقدر هم سخت تلاش کنید تا بر گذشته اش غلبه کند، همه چیز به او بستگی دارد و تنها او می تواند خودش را درست کند و احتمالا قرار گذاشتن با شما راهکارش نیست. او باید برای مدتی از قرار گذاشتن دوری کند تا احیا شود.

 

 

 

 

  • منبع
  • تابناک باتو

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید