امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 288146
۳۰۰
۱
۰
نسخه چاپی

کتاب های خاطرات سلبریتی های هالیوودی در سال ۲۰۲۳ چه افشاگری های بزرگی کردند؟

کتاب های خاطرات سلبریتی های هالیوودی در سال ۲۰۲۳ چه افشاگری های بزرگی کردند؟

سال ۲۰۲۳ مملوء از افشاگری های جنجالی سلبریتی های هالیوودی در کتاب های خاطرات شان بود. پرفروش ترین آن ها، کتاب خاطرات بریتنی اسپیرز به نام «زن درون من» به طور حتم در صدر تمام کتاب های خاطرات منتشر شده از ستاره های هالیوودی در سال ۲۰۲۳ قرار دارد و حاوی افشاگری های غافلگیرکننده ی متعددی، از جمله سقط جنینش پس از بارداری از جاستین تیمبرلیک بوده است.

اما سلبریتی های دیگری هم سال۲۰۲۳  با محتوای کتاب خاطرات خود خبرساز شدند. می خواهیم مروری بر بزرگ ترین افشاگری های کتاب های خاطرات سلبریتی های هالیوودی در سالی که گذشت داشته باشیم.

 کتاب های خاطرات سلبریتی های هالیوودی در سال ۲۰۲۳ چه افشاگری های بزرگی کردند؟

بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز در کتاب خاطرات خود به نام «زن درون من» (The Woman In Me) فاش کرد که در سال ۲۰۰۰ از جاستین تیمبرلیک که آن زمان با او در رابطه عاشقانه بود، باردار شد اما به دلیل آنچه اسپیرز بی میل بودن تیمبرلیک به پدر شدن عنوان کرده، او فرزند مشترک شان را سقط کرد. اسپیرز و تیمبرلیک آن زمان هر دو ۱۹ ساله بودند.

اسپیرز ۴۱ ساله که از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۰ با تیمبرلیک ۴۲ ساله در رابطه عاشقانه بود، در کتاب خاطرات خود به تفصیل درباره ی این تصمیم به بیان او «دردناک» پایان دادن به بارداری اش صحبت کرده است.

اسپبرز در کتاب خاطراتش مدعی شده گرچه خودش مایل به نگه داشتن فرزند مشترکش با تیمبرلیک بود و آرزوی تشکیل خانواده با او را داشت، اما تیمبرلیک برای مسئولیت بچه دار شدن آماده نبود و معتقد بود هر دوی آن ها برای این کار بیش از حد جوان اند.

او دراینباره نوشته: «غافلگیرکننده بود ولی برای من یک مصیبت نبود. من خیلی جاستین را دوست داشتم. خودم همیشه انتظار داشتم یک روز باهم تشکیل خانواده دهیم. فقط خیلی زودتر از چیزی که انتظار داشتم اتفاق افتاد. ولی جاستین به طور حتم از این بارداری خوشحال نبود. او گفت که آمادگی بچه دار شدن را نداریم و خیلی جوان هستیم. مطمئنم که مردم بابت این موضوع از من متنفر خواهند شد، ولی من قبول کردم که بچه را نداشته باشیم. نمی دانم تصمیم درستی بود یا نه. اگر خودم تنها بودم هیچوقت این کار را نمی کردم. اما جاستین خیلی مطمئن بود که دلش نمی خواهد پدر شود.»

اسپیرز همچنین سقط جنینش را دردناک ترین تجربه ای که تا به حال در زندگی اش داشته توصیف کرده و گفته او با این طرز فکر بزرگ شده بود که سقط جنین کار درستی نیست، هم به دلایل مذهبی و هم طبق باورهای خانواده اش.

اسپیرز در ادامه به شرح آنچه بعد از تصمیم «دردناک» سقط جنین رخ داده بود پرداخته است. او نوشته بعد از خوردن قرص برای پایان دادن به بارداری اش، در حالی که کف حمام گریه کنان و فریاد زنان دراز کشیده بود، تیمبرلیک شروع به گیتار زدن کرده بود، چون فکر می کرد شاید موسیقی بتواند به اسپیرز کمک کند.

 کتاب های خاطرات سلبریتی های هالیوودی در سال ۲۰۲۳ چه افشاگری های بزرگی کردند؟

مگان فاکس

مگان فاکس در کتاب شعرش به نام «پسرهای زیبا سمی اند» (Pretty Boys Are Poisonous) از تجربه ی دردناک سقط فرزند مشترکش با نامزد خود، مشین گان کلی پرده برداشته است.

فاکس در کتاب خود از سونوگرافی دختر ۱۰ هفته و یک روزه ی او و نامزدش گفته و در ادامه نوشته: «دلم می خواهد دستت را بگیرم و خنده ات را بشنوم ولی حالا باید با تو خداحافظی کنم. وقتی تو را از درونم بیرون می کشند، چشمانم را می بندم و در خیالم تصور می کنم که تو را محکم به سینه ام فشار می دهم. هر هزینه ای لازم باشد می پردازم. لطفاً به من بگو خون بهای روح او چیست؟»

فاکس ۳۷ ساله بعداً در مصاحبه ای تلویزیونی دراینباره گفت که تا پیش از آن هرگر تجربه ای مانند این را نداشت.

او گفت: «برای هر دوی ما بسیار سخت بود و ما را در مسیر بسیار عجیبی چه باهم و چه جداگانه قرار داد. دائماً باهم و جداگانه سعی می کردیم از پسش بربیابیم.»

فاکس همچنین گفت داشتن ۳ بارداری موفق پیش از این که حاصل آن ۳ پسر از همسر سابقش، برایان آستین گرین ۵۰ ساله بوده، این سقط را برایش به مراتب دشوارتر کرده بود.

 کتاب های خاطرات سلبریتی های هالیوودی در سال ۲۰۲۳ چه افشاگری های بزرگی کردند؟

پاریس هیلتون

پاریس هیلتون در کتاب خاطرات خود به نام «کتاب خاطرات پاریس» (Paris, The Memoir) فاش کرد در ۱۴ سالگی یک معلم پایه هشتم او را بوسیده و به او گفته بود شهوت انگیز است.

هیلتون ۴۲ ساله در کتاب خود درباره ی آزار جنسی ای که در مدرسه متحمل شده بود صحبت کرده است. او توضیح داده که یکی از معلم های مرد جوان دوران راهنمایی اش که او و دوستانش آن زمان از او خوش شان می آمد، به هیلتون نوجوان گفته بود که از او خوشش می آید و پس از آنکه از او شماره تلفنش را خواسته بود، به او هشدار داده بود که در اینباره با کسی صحبت نکند.

هیلتون در کتابش نوشته: «تقریباً هر شب به من زنگ می زد و ما ساعت ها درباره ی اینکه من چقدر به طرز فوق العاده ای پخته، زیبا و باهوش، شهوت انگیز، درک نشده و خاص بودم، باهم صحبت می کردیم. او به من گفت که پرنسس دایانا هم ۱۳ سال از پرنس چارلز کوچک تر بود و پریسیلا پریسلی هم وقتی عاشق الویس پریسلی شد، همسن من بود. او خودم را مقصر همه ی این ها می دانست و به من می گفت: “چرا مجبورم کردی این کار را کنم؟”»

پس از آن، تابستان همان سال هیلتون با تصمیم والدینش به فرانسه رفت تا با مادربزرگش زندگی کند.

به گفته ی هیلتون، دهه ها طول کشید که او متوجه شود قربانی کودک آزاری بوده است.

او در کتابش نوشته: «دهه ها طول کشید تا کلمه ی پدوفیل را به زبان بیاورم. دیدن او در نقش یک کودک آزار به معنای دیدن خودم در نقش قربانی بود و من توانش را نداشتم.»

هیلتون در بخش دیگری از کتاب خاطراتش از تعرض یک مرد به او در اولین تجربه ی جنسی اش در سن ۱۵ سالگی پرده برداشته است.

هیلتون آن زمان با مادربزرگش در کالیفرنیا زندگی می کرد و بسیاری از اوقات به همراه دوستانش به مرکز خریدی در لس آنجلس می رفت.

به گفته ی هیلتون مردان سن بالا بیشتر اوقات اطراف فروشگاه های آنجا پرسه می زدند و با آن ها صحبت می کردند و یک روز او و دوستانش را به خانه ی خود دعوت کردند.

هیلتون در ادامه به تفصیل توضیح داده که در آنجا بعد از خوردن یک نوشیدنی مورد تجاوز قرار گرفته بود.

او همچنین فاش کرده که در سال ۲۰۰۳ زمانی که ۲۲ سال داشت از نامزد سابقش، جیسون شاو باردار شد اما از آنجایی که آمادگی بچه دار شدن را نداشت، فرزند مشترک شان را سقط کرد.

 کتاب های خاطرات سلبریتی های هالیوودی در سال ۲۰۲۳ چه افشاگری های بزرگی کردند؟

جیدا پینکت اسمیت

جیدا پینکت اسمیت، در کتاب خاطراتش به نام «ارزشمند» (Worthy) درباره ی مراسم اسکار جنجالی سال ۲۰۲۲ صحبت کرده که در آن شاهد سیلی زدن همسرش ویل اسمیت به مجری مراسم، کریس راک بود و فاش کرده که او و ویل اسمیت از سال ۲۰۱۶ با یکدیگر زندگی نمی کنند اما هنوز به طور رسمی طلاق نگرفته اند.

جیدا پینکت اسمیت نوشته که او و ویل اسمیت در مراسم اسکار به عنوان زن و شوهر شرکت کردند اما بعد از آن سیلی او تصمیم گرفت همسر ویل اسمیت باقی بماند، گرچه اگر جایشان برعکس می شد، او آن سیلی را به خاطر همسرش نمی زد.

جیدا پینکت اسمیت همچنین گفته که در زمان وقوع آن سیلی فکر می کرد تمام ماجرا چیزی جز یک شوخی نبود.

او نوشته کریس راک بعداً به او گفته بود که واقعاً منظور بدی از حرفش نداشت.

  • منبع
  • انتخاب

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید