امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 280492
۳۹۵۰۳
۵
۰
نسخه چاپی

گروه حقوقی دادارمنش در شرق تهران

گروه حقوقی دادارمنش، در سال 1394، با همکاری تعدادی از وکلای پایه یک دادگستری تهران فعالیت حرفه ای خود در زمینه ارائه خدمات حقوقی و قضایی آغاز کرده و تا به امروز با بهره‌گیری از دانش، تجربه و تخصص این وکلا توانسته است بیش از 700 پرونده حقوقی و قضایی موفق را در رزومه خود به ثبت برساند. در دفتر گروه حقوقی دادارمنش از بهترین و مجرب ترین وکلای شرق تهران حضور دارند و موقعیت جغرافیایی دفتر در میدان هروی بوده و موکلان بسیاری از محدوده‌های پاسداران و حسین آباد  نیز به گروه حقوق دادارمنش مراجعه می‌کنند.

گروه حقوقی دادارمنش بر این باور استوار است که احقاق حقوق موکلین و برقراری عدالت در گرو پایبندی به اخلاق حرفه‌ای، امانتداری و تخصص و دانش وکلاست و بر همین اساس در کلیه پرونده های حقوقی شما عزیزان تمامی توان و دانش حقوقی خود را به کار بسته و با صداقت و خلاقیت تمام به دفاع از حقوق شما می‌پردازند.

مشاوره حقوقی دادارمنش

هدف گروه حقوقی ما، احقاق حقوق شما از طریق ارائه بهترین خدمات حقوقی ممکن، کاراترین مشاوره حقوقی در تهران، موثرترین راهکارهای حقوقی و قضایی است. ما در مراجعه شما عزیزان روندی کاملا برنامه‌ریزی شده و منظم را طی خواهیم کرد تا به بهترین نتایج دست یابیم. بدین صورت که در اولین ورود شما به مجموعه دادارمنش، پرونده حقوقی و مدارک و مستندات شما به طور کامل و دقیق بررسی خواهد شد. در جلسه مشاوره حقوقی اولیه، چه مشاوره آنلاین باشد، چه مشاوره حقوقی تلفنی و چه مشاوره حقوقی حضوری، تمامی جوانب پرونده برای شما عزیزان شفاف‌سازی خواهد شد و در نهایت بهترین و سریع‌ترین راهکارها و روند پیگیری ممکن برای حل مسئله حقوقی شما ارائه خواهد شد. در این مرحله نوبت به شما عزیزان خواهد رسید که وکلای مجرب گروه حقوقی دادارمنش را به عنوان وکیل خود انتخاب کرده و یا به عوان مشاوره حقوقی خود از آن‌ها کمک بخواهید.

مشاوره حقوقی شرق تهران

چرا باید وکلای گروه حقوقی دادارمنش را انتخاب کنیم؟

از آنجا که کسب نتایج مطلوب همیشه به انتخاب های صحیح و دقیق شما در طول روند پرونده بستگی دارد، بنابراین انتخاب بهترین وکیل تهران برای شما امری حیاتی خواهد بود. ما با توجه به عوامل ارائه شده در ادامه، در گروه حقوقی دادارمنش از کیفیت ارائه خدمات خود اطمینان داریم.

1- استفاده از بهترین وکیل تهران: گروه حقوقی دادارمنش، آماده ارائه بهترین خدمات حقوقی توسط بهترین وکیل شرق تهران، بهترین وکیل پایه یک دادگستری خانم و اعضای کانون وکلا و قضات بازنشسته یا افتخاری است.

2- ارائه مشاوره تخصصی: با اولین تماس یا مراجعه به گروه حقوقی دادارمنش، از خدمات مشاوره حقوقی وکلای متخصص و باتجربه ما بهره‌مند خواهید شد و طعم کیفیت مشاوره حقوقی آنلاین، مشاوره حقوقی حضوری و یا مشاوره حقوقی تلفنی را خواهید چشید.

3- کیفیت بالای خدمات حقوقی ارائه شده: گروه حقوقی دادارمنش، با همکاری متخصصان حقوقی باتجربه و کارکشته، به دور از تبلیغات دروغین، بزرگنمایی های دغل‌کارانه آماده حل مشکلات حقوقی شما عزیزان با بالاترین کیفیت ممکن است.

4- صرف کمترین هزینه و زمان ممکن: در گروه حقوقی دادارمنش، رضایت شما عزیزان ملاک اول ماست. بنابراین گروه ما می‌کوشد تا با معقول‌ترین هزینه و صرف زمان شما را به بهترین نتایج حقوقی برساند.

وکیل پایه یک دادارمنش تهران

خدمات حقوقی گروه حقوقی دادارمنش

وکیل پایه یک دادگستری گروه حقوقی دادارمنش در تهران برای تمامی دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی و خانواده، آماده ارائه خدمات و مشاوره حقوقی به شما عزیزان است. اگر شما هم به دنبال وکیل ملکی، وکیل خانواده، وکیل کیفری و وکیل حقوقی در تهران هستید، کافی است با گروه حقوقی دادارمنش ارتباط برقرار کرده و از آن‌ها کمک بخواهید.

1- وکیل ملکی تهران: وکیل ملکی تهران، وکیل متخصص در امور مربوط به دعاوی ملکی است. در واقعوکیل ملکی در تهرانگرچه دارای تخصص، دانش و تسلط کافی برای اقامه دعوا و دفاع در تمامی زمینه‌های وکالت هستند اما تمامی تخصص، توانایی و تمرکز خود را بر دعاوی ملکی متمرکز کرده‌اند. وکیل مشکلات ملکی بیش از هر پرونده دیگری، به پرونده‌های ملکی رسیدگی می‌کند. او در پرونده‌های ملکی با بهره‌گیری از دانش حقوقی و تجربه خود، بهترین راهکارها، نوع دادخواست، شکایات و اقدامات قانونی را شناسایی کرده و به دفاع از حقوق موکل خود می‌پردازد.

2- وکیل خانواده تهران: وکیل خانواده تهران، به قوانین مربوط به نهاد خانواده و مباحث شرعی و فقهی در خصوص خانواده تسلط دارد و در این خصوص به وکالت می‌پردازد. دعاوی که مربوط به اعضای خانواده است را دعاوی خانواده گویند که رسیدگی به آن در دادگاه‌های خانواده صورت خواهد پذیرفت. اگر به دنبالوکیل خانواده در تهرانهستید، گروه حقوقی دادارمنش آماده ارائه خدمات حقوقی خانواده به شما می باشد.

3- وکیل کیفری تهران: وکیل کیفری پایه یک دادگستری، متخصص رسیدگی به امور مربوط به دعاوی کیفری می باشد. دعاوی کیفری به مجموعه‌ای از دعاوی گفته می‌شود که مربوط به اعمالی است که قانون آن‌ها را غیرقانونی و در واقع جرم می‌پندارد و مجازاتی را برای هر یک از آن‌ها تعریف نموده است. این دعاوی معمولا در دادگستری و دادسرا رسیدگی خواهند شد. با توجه به گستردگی و تنوع جرایم کیفری، آن‌ها را در دسته‌های گوناگونی از جریم قرار می‌دهند تا رسیدگی به آن‌ها به راحتی در دادگاه و مرجع قضایی مربوطه صورت پذیرد. جرایم کیفری شامل جرایم بر علیه اشخاص، جرایم عمومی، جرایم خانواده، جرایم علیه اموال، جرایم رایانه‌ای و … هستند.

4- وکیل حقوقی تهران: وکیل حقوقی تهران، وکیلی است که موکل به او این اختیار را می‌دهد که در مراجع قضایی به مسائل و مشکلات حقوقی او رسیدگی کند. او با تکیه بر دانش و تجربه حقوقی خود می‌تواند در کلیه مشکلات حقوقی به شما مشاوره حقوقی حضوری و غیرحضوری ارائه کند. این شما هستید که حدود اختیارات وکیل حقوقی خود را در شرح حدود اختیارات او در تعیین خواهید کرد.

موسسه حقوقی دادارمنش، با همکاری وکلای دادگستری کل استان تهران، آماده دفاع از حقوق شما عزیزان و برقراری عدالت و ارائه خدمات حقوقی و مشاوره حقوقی و تخصصی در کلیه امور حقوقی به شماست. و سعی دارد کلیه کیس های حقوقی شما را با کمترین دغدغه و تنش ممکن حل و فصل کرده و در زمان و هزینه برای شما عزیزان صرفه جویی کند.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید