امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 279124
۹۳۶
۱
۰
نسخه چاپی

10 شخصیت معروف کریسمس: شخصیت های مذهبی و محبوب

کریسمس فصل شادی است! زمان هدیه دادن و عشق به خانواده، دوستان و حتی دشمنانمان است. جشن کریسمس ما تا پایان دسامبر ادامه خواهد داشت. از خواندن این لیست از شخصیت های کریسمس لذت ببرید و کریسمس مبارک.

لیست 10 شخصیت نمادین کریسمس

  • پسر کوچولو درامر
  • الف های کریسمس
  • آدم برفی یخ زده
  • اسکروج
  • رودلف گوزن شمالی دماغ قرمز
  • فرشتگان کریسمس
  • سه پادشاه (سه مرد خردمند)
  • پدر و مادر خوانده
  • بابا نوئل
  • بلن

10 شخصیت معروف کریسمس: شخصیت های مذهبی و محبوب

1. بلن (The Belén)

بلن یک شخصیت انفرادی نیست، منظره ولادت است که تولد عیسی را با مریم و یوسف به تصویر می‌کشد. Belén" کلمه اسپانیایی بیت لحم است زیرا او در آنجا متولد شد.

10 شخصیت معروف کریسمس: شخصیت های مذهبی و محبوب

2. بابا نوئل

بابا نوئل که با نام سنت نیکلاس نیز شناخته می شود، پدر کریسمس است. بچه ها واقعاً منتظر فصل کریسمس هستند زیرا وقتی خوب هستند که از بابانوئل هدیه بگیرند. بچه ها برای بابانوئل نامه می نویسند و تا نیمه شب بیدار می مانند تا هدایای خود را دریافت کنند.

3. پدر و مادرخوانده

در این فصل، کودکان در هر سنی در خانه پدر و مادر خوانده خود را می کوبند و از آنها انتظار هدیه دارند. نکته خنده دار در این مورد این است که برخی از پدرخوانده ها تمایل دارند از فرزندان خوانده خود پنهان شوند - شاید به این دلیل که چیزی برای دادن به آنها ندارند و بودجه کمی دارند!

10 شخصیت معروف کریسمس: شخصیت های مذهبی و محبوب

4. سه پادشاه (سه مرد خردمند)

سه پادشاه نیز در جشن کریسمس ما گنجانده شده است و به عنوان طولانی ترین فصل کریسمس در سراسر جهان عمل می کند زیرا ما نیز سه پادشاه را تا ژانویه سال آینده جشن می گیریم. علیرغم اسرار پیرامون هویت آنها، آنها جایگاهی شایسته در صحنه ولادت به دست آورده اند.

پادشاهان نقش مهمی در تولد عیسی داشتند. آنها به ما یادآوری می کنند که حتی اگر آنها عالی و قادر مطلق باشند، در برابر عیسی تعظیم کردند. سه حکیم به پادشاه احترام می گذاشتند.

10 شخصیت معروف کریسمس: شخصیت های مذهبی و محبوب

5. فرشتگان کریسمس

در زبان یونانی «فرشته» به معنای فرستاده است و در کتاب مقدس آنها فرستادگان خدا هستند. درخت کریسمس ما بدون فرشته در بالا کامل نیست. این فرشته به عنوان جایگزین ستاره ای است که در هنگام تولد عیسی بسیار درخشان بود.

در واقع، فرشتگان نقش مهمی در دو مناسبت کلیسا داشتند: اول، در تولد عیسی. و دوم، هنگامی که از مردگان برخاست. فرشته ای که به درخت آویزان می کنیم نمایانگر فرشتگانی است که تولد عیسی را بشارت دادند.

10 شخصیت معروف کریسمس: شخصیت های مذهبی و محبوب

6. رودولف گوزن شمالی بینی قرمز

رودولف یک گوزن شمالی خیالی با بینی قرمز درخشان است و توسط رابرت ال می خلق شده است. او گوزن شمالی معروفی است که سورتمه بابانوئل را هدایت می کند و در بین مردم به عنوان گوزن شمالی نهم بابانوئل شناخته می شود. طبق داستان، رودولف کوچکترین گوزن شمالی بود، اما یک شب آنقدر تاریک بود که بابانوئل به رودولف دستور داد که رهبری کند تا دماغ درخشان او راه آنها را روشن کند.

هرگاه آهنگ رودولف را می شنویم، به یادمان می آورد که بابانوئل می آید تا به ما هدیه بدهد. همچنین به ما یادآوری می کند که وقتی مردم به ما می خندند، باید به آنها نشان دهیم که - حتی اگر ظاهراً متفاوت باشیم - در نظر خدا همه یکسان هستیم.

10 شخصیت معروف کریسمس: شخصیت های مذهبی و محبوب

7. اسکروج

ابنزر اسکروج شخصیت اصلی رمان سرود کریسمس نوشته چارلز دیکنز است. ابنزر مردی حریص بود. از فقرا متنفر بود و مردم به خاطر رفتارش از او می ترسیدند. از آنجا که او به کریسمس اعتقاد نداشت و فردی بسیار خسیس بود، سه روح کریسمس از او دیدن کردند:

روح اول، روح گذشته کریسمس و همه چیز درباره روزهای کودکی اسکروج بود: گذشته پر دردسر او با مادرش که زود مرد و پدرش که او را تبعید کرد. روح به او در مورد موفقیتش در تجارت نشان داد که چگونه او یک معتاد به کار شد و چقدر خودخواه بود. به دلیل خودخواهی، نامزدش را از دست داد. او به تعویق ازدواج شان ادامه داد تا اینکه عشقش تصمیم گرفت نامزدی آنها را به هم بزند و با مرد دیگری ازدواج کند.

روح دوم روح هدیه کریسمس بود. این روح به اسکروج نشان داد که چگونه شادی او را احاطه کرده است و با این حال او هرگز به دلیل نفرتش از کریسمس متوجه آن نشد. روح همچنین به او نشان داد که چرا مردم اینقدر از او متنفرند. اسکروج شرایط بد زندگی کارمندانش را به دلیل حقوق اندکی که به آنها می دهد دید. روح همچنین به او در مورد نیاز و نادانی هشدار داد.

آخرین روح، روح کریسمس هنوز در راه است. این روحیه آینده اسکروج و سرنوشت او را در صورت عدم تغییر نشان داد. در آینده خواهد مرد و کسی برای او سوگواری نخواهد کرد. در واقع مردم مرگ او را جشن خواهند گرفت. به همین دلیل اسکروج به کارهای بدی که انجام داد پی برد و از روح طلب بخشش کرد. او به روح قول داد که تغییر خواهد کرد.

صبح روز بعد، مردم شوکه شدند زیرا اسکروج با لبخند از آنها استقبال کرد و به آنها هدایایی داد. درس اخلاقی داستان این است که ما باید در دسترس باشیم و به افرادی که نیازمند هستند کمک کنیم. تغییر خوب است، اما برای داشتن نگرش خوب و داشتن یک رابطه خوب با دیگران باید از چیزهایی که باید تغییر دهیم آگاه باشیم.

10 شخصیت معروف کریسمس: شخصیت های مذهبی و محبوب

8. فراستی آدم برفی

«فراستی آدم برفی» یکی دیگر از آهنگ های معروف است که والتر رولینز آن را ساخته است. این آهنگ به ما یادآوری می‌کند که به افسانه‌ها باور داشته باشیم، زیرا در آن یک آدم برفی به نام فراستی را توصیف می‌کند که به طور جادویی زنده شده است. فراستی باعث شادی بچه های محل شد و با آنها بازی کرد. با این حال، خورشید در اوج خود بود و فراستی آب شد، اما او به بچه ها گفت که غمگین نباشند و او دوباره برمی گردد.

می دانم که برخی از ما به خاطر سن خود دیگر به افسانه ها یا جادو اعتقادی نداریم، اما آهنگ هایی مانند این به ما یادآوری می کند که همیشه به هر کاری که انجام می دهیم امیدوار باشیم.

10 شخصیت معروف کریسمس: شخصیت های مذهبی و محبوب

9. پری های کریسمس

پری های کریسمس به عنوان پری های بابانوئل نیز شناخته می‌شوند و طبق افسانه‌ها، پری ها با بابانوئل در قطب شمال زندگی می‌کنند و به عنوان یاور او خدمت می‌کنند. آنها در کارگاه او اسباب بازی می سازند، وسایل را مرتب می کنند، از گوزن شمالی و سورتمه او مراقبت می کنند و نامه های ارسالی بچه ها را می خوانند. بابا نوئل نمی تواند به تنهایی کار کند، بنابراین پری ها نقش مهمی در موفقیت هر روز کریسمس دارند.

10 شخصیت معروف کریسمس: شخصیت های مذهبی و محبوب

10. پسر کوچک درامر

The Little Drummer Boy یا پسر کوچک درامر یک شخصیت معروف از یک آهنگ کریسمس ساخته شده توسط کاترین دیویس است که در ابتدا به عنوان "Carol of the Drum" شناخته می شد.

این آهنگ به ما یادآوری می‌کند که حتی اگر پول یا هدیه‌ای برای جشن گرفتن در این فصل نداشته باشیم، خوب است، و تا زمانی که عیسی مسیح را در قلب و ذهن خود داریم، همچنان خوشحال هستیم - درست مانند شعر:

من یک پسر فقیر هستم،
هدیه ای برای آوردن ندارم،
برای دادن به پادشاه مناسب است،
طبلم را برای او نواختم،
من بهترین بازی ام را برای او انجام دادم،
سپس به من لبخند زد

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید