امروز: یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 287967
۲۶۹
۱
۰
نسخه چاپی

5 تمرین برای کمک به آرامش شما در زمستان

5 تمرین برای کمک به آرامش شما در زمستان

بسیاری از ما زمانی که روزها کوتاه، سرد و تاریک هستند احساس ضعف می کنیم، اما اقداماتی وجود دارد که می توانید برای احساس بهتر انجام دهید.

در اینجا پنج کاری وجود دارد که می توانید برای شکست دادن افسردگی زمستانی انجام دهید.

۱- با دیگران ارتباط برقرار کنید

خواب زمستانی در خانه ممکن است در زمستان وسوسه انگیز باشد، اما به مرور زمان باعث می شود احساس ضعف کنید. نوع ارتباطی را که بیشتر به شما انرژی می دهد، اولویت بندی کنید. به عنوان مثال، دوست خود را برای گپ زدن و یک نوشیدنی گرم ملاقات کنید. حتی حرکات ساده مانند لبخند زدن به صندوقدار در سوپرمارکت باعث می شود کمتر احساس تنهایی کنید.

2- خودتان چک کنید

هر روز صبح یک لحظه از خود بپرسید:

  • بدن من چه حسی دارد؟
  • برای چه جنبه هایی از زندگی سپاسگزارم؟
  • آیا امروز هدف کوچکی وجود دارد که بتوانم برای خودم تعیین کنم؟

3. احساسات خود را لمس کنید

مانند تندبادها، احساسات می توانند به طور ناگهانی وارد شوند و تعادل ما را از بین ببرند. به جای مقاومت، یاد بگیرید که با جریانات آنها همراه شوید.

تمرین‌هایی مانند مدیتیشن نشسته، یوگا می‌تواند به شما کمک کند تا خود را تنظیم کنید. به تغییرات بدن خود توجه کنید: نرم کردن فک‌های سفت، صاف کردن ابروهای شیاردار، و آرامش شانه‌ها. سعی کنید به جای دعوا کردن یا قضاوت کردن، با احساسات خود کنار بیایید.

4. جنبه هنرمندانه خود را در آغوش بگیرید

هنر می تواند روحیه شما را بالا ببرد. رسانه شما می تواند هر چیزی باشد: آبرنگ، دوربین دیجیتال یا ساز موسیقی. به هر حال، ساختن هنر می‌تواند به ما کمک کند تا خودمان را بیان کنیم، خودمان را شاد کنیم و حس موفقیت را تقویت کنیم.

5. افکار منفی را خارج کنید

برخی از احساسات ممکن است سخت و حتی طاقت فرسا باشند. آنها را رها کنید. به خودتان اجازه دهید هر روز کمی سر و صدا ایجاد کنید. زیر دوش هق هق بزنید، روی بالش فریاد بزنید یا آهنگی را گوش کنید که با شما طنین انداز شود. حرکت نیز می تواند کمک کند. فعالیت‌هایی مانند دویدن، رقصیدن و هنرهای رزمی می‌توانند به روش‌های خاص خود تهذیب‌کننده باشند.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید