امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 266290
۴۶۱۱۷
۱۹
۱
نسخه چاپی
Femibion

آشنایی با قرص فمیبیون 1 مرک (مناسب زنان و دوران بارداری)

قرص فمیبیون 1 مرک حاوی فولیک اسید، ید و ویتامین های ضروری و موثر در تنظیم انرژی و کاهش خستگی در دوران بارداری و چند ماه پیش از بارداری می باشد که به حفظ سلامتی مادر و جنین کمک می کند. استفاده از این قرص برای تامین مواد لازم و ضروری بدن زنان، با تجویز و مشورت پزشک، توصیه می شود.

آشنایی با قرص فمیبیون 1 مرک (مناسب زنان و دوران بارداری)
 

ویژگی های قرص فمیبیون 1 مرک


- تامين نياز تغذيه اي دوران بارداري، كمك به رشد جنين
- مکمل غذایی مورد نیاز مادران تا پایان هفته 12 بارداری
- جلوگیری از اختلالات در تشکیل جنین و بهبود رشد آن
- حاوی ویتامین E با اثر آنتی اکسیدانی قابل توجه
- کمک به ساخت طبیعی هورمون های تیروئیدی
- حاوی فولیک اسید، ید و ویتامین های ضروری
- قابل استفاده از زمان تصمیم به بارداری
- موثر در تنظیم انرژی و کاهش خستگی
- کمک به عملکرد طبیعی سیستم ایمنی
- کمک به حفظ سلامتی مادر و جنین

 

برای داشتن بارداری سالم استفاده از مکمل های غذایی بسیار مفید می باشد. فمیبیون 1 مرک ویتامین های مورد نیاز بدن مادران را تا پایان هفته 12 بارداری تامین می نماید. در ترکیبات این مکمل فولات، ید، ویتامین های گروه B، ویتامین C و ویتامین E وجود دارد. قرص فمیبیون 1 حاوی 800 میکروگرم فولات (400 میکروگرم اسید فولیک به همراه مقدار برابر متافولین) همراه با 9 ویتامین ارزشمند دیگر و ید است.
ویتامین ها و مواد معدنی موجود در فمیبیون 1 مرک, ویتامین های گروه B, اسید فولیک که با نام های فولات یا ویتامین B9 نیز خوانده می شود برای حفظ سلامتی جنین در دوران بارداری ضروری است. کمبود این ویتامین در رژیم غذایی مادر باردار سبب بروز نواقصی در لوله عصبی جنین می شود. اسید فولیک برای تقسیم شدن و رشد سلول های بدن نوزاد ضروریست و از آن جهت که سلول های پوست و مو به طور مداوم در حال تقسیم شدن هستند، در حفظ سلامتی و شادابی پوست نیز نقش دارد. این ویتامین در جلوگیری از بسیاری بیماری ها همچون بیماری های قلبی و عروقی، آرتروز و آلزایمر نقش اساسی ایفا می کند. این ویتامین معمولا به همراه آهن برای درمان کم خونی توصیه می شود.
ویتامین B1 ویتامین B2، بیوتین (ویتامین B7)، پانتوتنیک اسید (ویتامین B5) در حفظ متابولیسم طبیعی انرژی بدن نقش دارند, ویتامین E سلول ها را از استرس اکسیداتیو حفظ می کند, ویتامین C به عملکرد طبیعی سیستم ایمنی کمک می کند و ید در ساخت طبیعی هورمون های تیروئیدی نقش دارد.

مرک (merck) شرکتی است آلمانی که سالهاست به تولید مکمل های غذایی مشغول است و یکی از بهترین برندها در این زمینه می باشد.
هم اكنون مرك 33000 كارمند در شركتهاي تابعه خود در 60 كشور دنيا دارد. گروهها توليدي مرك در بخشهاي مختلف بيش از 20000 محصول تخصصي درحيطه دارويي ، مواد شيميايي خاص و محصولات آزمايشگاهي را توليد مي كنند.

توجه!

این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی باشد.
روزانه 1 عدد قرص به همراه غذا با مقدار کافی آب، یا مطابق دستور پزشک میل شود.
از افزایش دوز مصرفی بدون مشورت پزشک خودداری نمایید.
از آغاز هفته سیزدهم بارداری تا زایمان و در دوران شیردهی، مصرف فمیبیون 2 توصیه می شود. فمیبیون 2 حاوی 400 میکرو گرم فولات، ویتامین های ضروری و امگا 3 می باشد.
فمیبیون از انواع مکمل­های غذایی است که بایستی به عنوان مکمل و نه جایگزین یک رژیم غذایی متعادل و متنوع و یک سبک زندگی سالم استفاده شود.
 

گردآورنده: شیوا ترابی

پایگاه خبری حقوق نیوز
 

 

  • منبع
  • داروخانه آنلاین
  • داروخانه آنلاین مثبت سبز

۱ دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید