امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 288771
۱۷۲
۱
۰
نسخه چاپی

آزمون سردفتری / ویژه آزمون ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

پس از چندین ماه انتظار فرایند ثبت‌نام آزمون سردفتری سال ۱۴۰۳ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد.

آزمون روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود.

آزمون سردفتری اسناد رسمی، از آزمون های مهم برای دانش آموختگان رشته حقوق می باشد که چند سال یک بار از سوی سازمان سنجش برگزار می شود. داوطلبان علاقه مند به شرکت در این آزمون، می بایست از زمان دقیق و جزییات مرتبط با ثبت نام آزمون سردفتری ۱۴۰۳ اطلاع داشته باشند تا بتوانند در مهلت تعیین شده فرم ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

متقاضیان می‌ توانند هر گونه اطلاعات در خصوص این آزمون نظیر شرایط شرکت در آن، زمان ثبت نام و زمان برگزاری آن را با عضویت در کانال تلگرام و اینستاگرام موسسه مشاهیر دانش به دست آورند.

آزمون سردفتری / ویژه آزمون ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

اطلاعات دوره ضربتی سردفتری ۴۰۳ موسسه مشاهیر دانش بدین شرح است:

  • تعداد ساعت: مجموع ۱۷۰ ساعت تدریس مفید
  • در کمترین زمان ممکن بیشترین بازدهی
  • تدریس کلیدی ترین و پرکاربردترین نکات

نحوه دسترسی به دوره:

از طریق وبسایت موسسه مشاهیر دانش می توانید در این دوره ثبت نام کنید.

کلاس ها در پنل مخصوص داوطلبان، تا پایان سال ۱۴۰۳ ذخیره می شود و داوطلب می تواند هر کلاس را بارها و بارها به صورت آفلاین ببیند.

.هر سوال یا پرسش از استاد،جدای از کلاس های مجازی، سوالات داوطلبان را حتی پس از اتمام کلاس ها در اینستاگرام پاسخ می دهند.

آزمون سردفتری / ویژه آزمون ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

افرادی که در رشته‌ های حقوقی مشغول به تحصیل بوده‌ و یا افرادی که سابقه کاری در مراکز حقوقی به عنوان وکیل، قاضی یا دفتریار را داشته‌اند، شرایط ثبت نام آزمون سردفتری را خواهند داشت و می‌ توانند دوره های آموزشی، استفاده کنند.

تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با پکیج آموزشی ارائه نماییم. در صورتی که سوالی در رابطه با بسته های آموزشی دارید با مشاوران ما در ارتباط باشید. همانطور که ذکر گردید، پکیج آموزشی به صورت فایل و تصویری ، امکان مشاوره رایگان را برای شما فراهم نموده ایم. کافی است با شماره ی مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید تا همه روزه، حتی ایام تعطیل، خدمات لازم را به شما ارائه نمایند.

تلفن تماس موسسه : ۰۲۱۷۹۴۸۷۰۰۰

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید