امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 287794
۵۱۰
۱
۰
نسخه چاپی

ادل و ریچ پُل؛ داستان عشق یک سلبریتی سفیدپوست و ورزشکار سیاهپوست

ادل و ریچ پُل؛ داستان عشق یک سلبریتی سقیدپوست و یا ورزشکار سیاهپوست

ادل و ریچ پل که گمانه زنی می‌شود پیش از پاندمی کووید دوستی بلند مدتی با یکدیگر داشتند در سال ۲۰۲۱ میلادی با یکدیگر آشنا شده اند. این ستاره عرصه ورزش کیست؟

طبق گزارش‌ها این زوج در یک مراسم به شدت محرمانه با یکدیگر ازدواج کرده اند. ادل خواننده سرشناس سال‌ها پیش با ریچ پل ستاره ورزشی آشنا شد. ادل مدت‌ها نمی‌خواست رابطه‌اش با پل علنی شود اما حضور آن دو با یکدیگر برای تماشای یک بای بسکتبال NBA امریکا به گمانه زنی‌ها پایان داد و مشخص شد آن دو با یکدیگر در ارتباط هستند.

ادل و ریچ پُل؛ داستان عشق یک سلبریتی سقیدپوست و یا ورزشکار سیاهپوست

ادل در کجا با ریچ پل آشنا شد؟

ادل در یک مهمانی چند سال پیش از سال ۲۰۲۱ میلادی پیش از پاندمی کووید با ریچ پل آشنا شد. ادل پس از آن که با ریچ پل دیده شد در مصاحبه‌ای اعتراف کرد که هنگام اولین دیدار کمی هوشیاری نداشته است. او به نشریه «وُگ» گفته بود: «به او گفتم می‌خواهی با من قرارداد ببندی؟ من الان یک ورزشکار هستم».

یک منبع آگاه به نشریه «پیپل» گفته که ادل و ریچ پل از آن مهمانی به بعد چندین ماه با یکدیگر قرار می‌گذاشتند. ادل در ادامه به «وُگ» می‌گوید: «من قصد نداشتم رابطه‌ام با او عمومی و علنی شود. من فقط می‌خواستم سر قرار بروم. صرفا دوست دارم کنار او باشم. او خیلی بامزه و عالی است. او خیلی باهوش است». از آن زمان به این سو این زوج چندین تعطیلات در کنار یکدیگر بوده‌اند و به تماشای مسابقات ورزشی نیز رفته اند.

ادل و ریچ پُل؛ داستان عشق یک سلبریتی سقیدپوست و یا ورزشکار سیاهپوست

ریچ پل چه می‌کند؟

ریچ نام بزرگی در دنیای ورزش ایالات متحده است. او بنیانگذار گروه ورزشی کلاچ است یک شرکت مدیریتی که نماینده برخی از بزرگترین ستاره‌های بسکتبال از جمله لبرون جیمز، بن سیمونز و‌تری یانگ است. او بر نقل و انتقال آنتونی دیویس بازیکنان بسکتبال از نیواورلینز پلیکانز به لس آنجلس لیکرز نظارت داشت که در سال ۲۰۲۰ میلادی قهرمانی را کسب کرد.

ادل و ریچ پُل؛ داستان عشق یک سلبریتی سقیدپوست و یا ورزشکار سیاهپوست

آیا ریچ پل فرزندی دارد؟

ریچ سه فرزند دارد اما اطلاعات کمی در مورد روابط قبل از قرار ملاقات او با ادل وجود دارد. ریچ در مورد فرزندان‌اش صحبت کرده. یکی از فرزندان او دختر است. او در مصاحبه‌ای گفته بود: «به عنوان یک پدر جوان رشد یک تجارت بسیار سخت بود اما اکنون به عنوان یک پدر بزرگ‌تر اگر قرار باشد فرزندان بیش‌تری داشته باشم مشتاقانه منتظر هستم که پدری متفاوت باشم».

او پس از اشاره به این که فرزندان بیش‌تری می‌خواهد افزود: «اغلب وقتی در حال ساختن یک کسب و کار هستید در حال حرکت هستید در حال جابجایی هستید و فرزندان‌تان به سرعت بزرگ می‌شوند. در یک چشم به هم زدن بزرگ می‌شوند. آنان راه می‌روند، دوچرخه سواری می‌کنند و می‌دوند».

ادل و ریچ پُل؛ داستان عشق یک سلبریتی سقیدپوست و یا ورزشکار سیاهپوست

آیا ادل با ریچ پل ازدواج کرده است؟

پس از گزارش‌های تازه منتشر شده گمان می‌رود که آن دو با یکدیگر ازدواج کرده‌اند اما هیچ کدام از آنان در واقع خبر ازدواج را تایید نکرده اند. در جریان حضور ریچ ۴۱ساله در برنامه صبحگاهی شبکه خبری «سی بی‌اس» گیل کینگ مجری برنامه از او پرسید که آیا می‌تواند از ادل به عنوان «خانم پل» یاد کند. او پاسخ داد: «هر چه می‌خواهی بگو». ریچ سپس افزود: «این برای رسانه‌ها نیست». ریچ توضیح داد که چگونه او «از آن جنس افرادی نیست که زندگی شخصی خود را در کانون توجه افکار عمومی و رسانه‌ها قرار دهد».

ادل و ریچ پُل؛ داستان عشق یک سلبریتی سقیدپوست و یا ورزشکار سیاهپوست

ادل علیرغم موقعیت فوق ستاره‌ای که دارد همواره زندگی نسبتا خصوصی‌ای داشته به خصوص در مورد روابط شخصی‌اش با افراد دیگر. این موضوع قابل درک است زیرا شهرت مجموعه‌ای منحصر به فرد از چالش‌ها را به همراه دارد که می‌تواند بر هر رابطه‌ای از روابط سلبریتی‌ها فشار وارد نماید و به همین خاطر آنان اغلب با نظارت دائمی عمومی، تجاوز به حریم خصوصی و کمبود فضای شخصی مواجه هستند.

این به اصطلاح نورافکن شدید بر روی زندگی سلبریتی‌ها می‌تواند منجر به افزایش فشار و استرس در آنان شود که قادر است بر زندگی شخصی‌شان تاثیر منفی بگذارد. تمایل به حفظ حریم خصوصی در روابط عاطفی سلبریتی‌ها یک اقدام محافظتی برای حفظ احساس عادی بودن و صمیمیت به دور از چشم عموم است.

  • منبع
  • فرارو

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید