امروز: یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 286026
۱۵۲
۱
۰
نسخه چاپی

اینستاگرام حالا به همه اکانت‌ها اجازه می‌دهد با ۳ اکانت دیگر پست مشترک منتشر کنند

اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ قابلیت همکاری در انتشار پست‌ها را در اختیار کاربران قرار داد. این شرکت حالا تغییری را در این قابلیت که Collab نام دارد، اعمال کرده است تا تمام اکانت‌ها بتوانند حداکثر ۳ اکانت دیگر را در یک پست یا Reel شریک کنند.

اینستاگرام حالا به همه اکانت‌ها اجازه می‌دهد با ۳ اکانت دیگر پست مشترک منتشر کنند

اینستاگرام در سال 2021 قابلیت همکاری در انتشار پست‌ها را در اختیار کاربران قرار داد. این شرکت حالا تغییری را در این قابلیت که Collab نام دارد، اعمال کرده است تا تمام اکانت‌ها بتوانند حداکثر 3 اکانت دیگر را در یک پست یا Reel شریک کنند.

صفحه رسمی Creators در اینستاگرام در پستی اعلام کرد که انتشار پست‌های مشارکتی در اینستاگرام آسان‌تر می‌شود. ازاین‌پس چه اکانت خصوصی (Private) داشته باشید، چه عمومی (Public)، می‌توانید پست‌هایی با حداکثر 3 مشارکت‌کننده دیگر منتشر کنید.

اینستاگرام می‌گوید افزودن مشارکت‌کننده در پست‌ها به شما کمک می‌کند تا محتوای مدنظر خود را به مخاطبان بیشتری نشان دهید؛ چرا که با این کار نه‌تنها مخاطبان شما، بلکه مخاطبان دیگر حساب‌ها هم آن مطلب را می‌بینند.

چگونه از قابلیت اینستاگرام Collab استفاده کنیم؟

برای استفاده از ویژگی Collab کافیست به بخش افزودن پست بروید و پس از تکمیل مراحل ویرایش محتوا روی گزینه Next بزنید. حالا روی گزینه Tag People بزنید و بعد Invite collaborators را انتخاب کنید. در این مرحله با استفاده از قابلیت جستجو، نام حداکثر سه نفر از افرادی را که می‌خواهید با آن‌ها پست مشارکتی منتشر کنید، بنویسید و روی نامشان تپ کنید.

زمانی که تمام مشارکت‌کنندگان پست خود را انتخاب کردید، روی Done بزنید. سپس دکمه Share را انتخاب کنید تا پست شما منتشر و دعوت‌نامه برای بقیه ارسال شود. حالا هر زمان که مشارکت‌کنندگان دعوت شما را پذیرفتند، نامشان روی پست به نمایش درمی‌آید و به مخاطبانتان نشان داده خواهد شد.

متا در چند وقت اخیر درحال افزودن قابلیت‌های مختلفی به این شبکه اجتماعی بوده است. برای مثال، هفته گذشته اعلام شد که این پلتفرم بالاخره به کاربران اجازه داده است تا امکان دانلود ریلز از اکانت‌های عمومی را داشته باشند. قابلیت کانال‌ها هم که با الهام از تلگرام به اینستاگرام اضافه شده بود و در ابتدا دسترسی محدود داشت، سرانجام در دسترس عموم کاربران قرار گرفته است.

  • منبع
  • انتخاب

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید