امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 279122
۹۷۶
۱
۰
نسخه چاپی

تعبیر خواب از دست دادن پرواز (هواپیما) چیست؟

تعبیر خواب از دست دادن پرواز (هواپیما) چیست؟

به گفته لوری لوونبرگ، تحلیلگر رویا، اگر تا به حال خواب از دست دادن پرواز را دیده باشید، تنها نخواهید بود. این یک رویا نسبتاً رایج است - به خصوص در میان متخصصان خاص و در زمان های خاصی از سال.

5 دلیل احتمالی برای خواب دیدن از دست دادن پرواز

1. شما با یک ضرب الاجل روبرو هستید.

به گفته لوونبرگ، یک تعبیر برای این رویای رایج این است که بیننده خواب از اینکه چیزی را در محل کار «از دست داده» عصبی است. او خاطرنشان می کند که این امر در میان افرادی که همیشه در برابر ضرب الاجل قرار دارند (و در مورد آنها استرس دارند)، مانند روزنامه نگاران، رایج است. او می گوید: «فشار معمولاً بزرگترین عنصری است که با این رویا بازی می کند.»

2. نگران از دست دادن فرصت هستید.

یکی دیگر از توضیحات احتمالی برای خواب دیدن از دست دادن پرواز این است که در مورد از دست دادن نوعی فرصت استرس دارید. لوونبرگ توضیح می‌دهد: «هواپیماها، تا آنجا که رویاها پیش می‌روند، معمولاً چیزی را در زندگی شما نشان می‌دهند که امیدوارید از زمین بلند شود و به ارتفاعات جدیدی برسد، خواه این یک پروژه باشد، یک شغل یا یک رابطه». بنابراین، خواب دیدن اینکه پروازی را از دست داده اید می تواند نشان دهنده این باشد که شما یک فرصت را در زندگی واقعی از دست داده اید یا نگران هستید.

3. شما معطل می کنید.

کسانی که معطل می کنند این رویا را بسیار می بینند. لوونبرگ می گوید که بسیار منطقی است. به هر حال، اکثر مردم به خوبی آگاه هستند که در حین انجام کار، آن را به تعویق می اندازند. این ممکن است ضمیر ناخودآگاه شما باشد که به شما می گوید وارد عمل شوید تا چیزی را از دست ندهید.

4. شما نگران یک شکست معنوی هستید.

لوونبرگ توضیح می‌دهد که هواپیماها همچنین می‌توانند بیانگر معنویت و/یا یک سفر معنوی باشند، با توجه به نحوه پرواز و بالا رفتن هواپیماها از قلمرو زمینی.

او می‌گوید: اگر شما فردی هستید که با معنویت خود در ارتباط است و هر نوع فشار یا شکستی را در آن زمینه از زندگی‌تان احساس می‌کنید، خواب از دست دادن یک هواپیما می‌تواند به خوبی به آن مرتبط باشد.

5. شما در واقع فقط از دست دادن پرواز خود عصبی هستید.

و در آخر، البته باید یک تعبیر تحت اللفظی برای کسانی که ممکن است به زودی مجبور به سوار شدن به هواپیما شوند، قرار دهیم! لوونبرگ می‌گوید افرادی مانند مهمانداران یا خلبان‌ها به وضوح بیشتر در مورد هواپیماها رویا می‌بینند (و احتمالاً آنها را از دست می‌دهند). و همین را می توان گفت اگر برنامه های سفر آینده دارید یا اخیراً سفر کرده اید، هواپیماها بیشتر در پشت ذهن شما حضور خواهند داشت.

اگر این رویا را تکرار می کنید چه باید بکنید؟

مانند هر رویا، معنای این خواب نیز با ارتباط شخصی شما با نمادها و تصاویر آن و احساساتی که برای شما ایجاد کرده است، ارتباط زیادی دارد.

لوونبرگ خاطرنشان می کند که اگر فردی هستید که با ضرب الاجل های زیادی در خط کار خود سروکار دارید، ممکن است مجبور شوید برای کاهش بخشی از این استرس زمینه ای، روی مهارت های مدیریت زمان کار کنید. یا، در عوض، اگر مدیریت زمان شما خوب است، شاید خیلی به خودتان سخت می گیرید.

به طور کلی به محض اینکه بتوانید رویا را به موضوعی که ناخودآگاه شما سعی دارد به شما نشان دهد، وصل کنید و سپس برای اصلاح آن مشکل شروع به کار کنید، رویا متوقف می شود.

  • منبع
  • حقوق نیوز

    دیدگاه

    شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



    کد امنیتی کد جدید