امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 277951
۴۹۱۹
۱۰
۰
نسخه چاپی

تعیین جنسیت جنین | روش های سنتی تعیین جنسیت جنین بدون سونوگرافی

تعیین جنسیت جنین | روش های سنتی تعیین جنسیت جنین بدون سونوگرافی

روش های سنتی تشخیص جنسیت جنین

انسان کنجکاو علاقه بسیاری به دانستن جنسیت بچه قبل از تولد داشته است و در این راستا ملل مختلف عقاید گوناگونی در تشخیص این مسئله ارائه داده اند. این روش های سنتی را که از سراسر جهان جمع آوری شده است، دنبال کنید… می گویند در دنیا خیلی ها جواب گرفته اند.

تشخیص جنسیت جنین براساس چگونگی حالت کمر

جهت تشخیص جنسیت باید به چگونگی افزایش حجم کمر توجه کرد، آیا مادر آبستن حس می کند که در ناحیه کمر اضافه وزن یافته است؟ اگر جواب مثبت باشد کودک حتما دختر خواهدبود و اگر اضافه وزنی در این ناحیه حس نشود جنین پسر می شود.

نفس را در سینه حبس کنید!

آیا بعد از آبستن شدن دریافته اید که نفس کشیدن برای تان دشوار شده است؟ اگر مادر باردار مواجه با تنگی نفس شده باشد، نشانه این است که پسری در شکم دارد، اما اگر هیچ مشکلی در این رابطه نداشته باشید بدون تردید کودکتان دختر است.

تشخیص جنسیت جنین به کمک چشم

چشم می تواند عاملی جهت تشخیص باشد. پلک پایین چشم را کشیده و به سفیدی چشمان نگاه کنید، آیا با این کار رگ خونی شکسته به شکل حرف (V) دیده می شود؟ اگر شکل حرف (V) در قسمت پایینی چشم راست تان باشد، بدون تردید جنین پسر خواهدبود، حال اگر رگ خونی شکسته به شکل حرف (V) در چشم چپ باشد بچه دختر خواهدبود.

موی پا به عنوان یک عامل تشخیص جنسیت است

اگر رشد موی پاهاسریع باشد جنسیت جنین پسر خواهدبود، ولی اگر رشد آن مثل زمان پیش از بارداری بوده و تغییری نکرده باشد، نشانه داشتن دختر است.

تعیین جنسیت جنین | روش های سنتی تعیین جنسیت جنین بدون سونوگرافی

توجه به تغییر حالت صورت برای تشخیص جنسیت

این بار به وضع صورت توجه کنید، آیا مادر در این دوران چاق تر و تپل تر شده است؟ اگر جواب مثبت باشد بر طبق باور ایتالیایی ها مادر، دختر در شکم دارد. ولی اگر چهره زن باردار ضعیف بوده و با وضعیت قبل از بارداری تغییر نکرده علامت پسر بودن جنین است.

تشخیص جنسیت جنین با حرکات

حرکات پاها، آیا حرکات و پرتاب پاهای جنین بیشتر متوجه ناحیه چپ شکم است یا قسمت راست آن؟ براساس باورهای عامه انگلیسی ها، پسرها بیشتر به سمت راست تمایل دارند و دخترها معمولا به سمت چپ لگد می پرانند! اما در موقع خواب، پسر بیشتر در سمت چپ می خوابد، در حالی که دختر سمت راست را ترجیح می دهد.

میزان خوردن غذا و تشخیص جنسیت

اگر فعالیت مادر باردار در آشپزخانه بیشتر از گذشته باشد، نشانه این است که پسری در شکم دارد که او را شکمو و پرخور کرده است. حال اگر وقت زیادی صرف پختن غذا نشود و فعالیت آشپزخانه ای مادر کم باشد جنین دختر است.

موقعیت جنین در داخل شکم

اگر بچه در قسمت فوقانی شکم حس شود، نشانه دختر بودن است و اگر حرکت در ناحیه تحتانی شکم باشد، خودتان حدس بزنید! براساس باورهای عامه، کودک پسر لگدش را متوجه دنده مادر می کند، حرکات دختر کوچولوها متوجه قسمت تحتانی شکم مادر است.

تعیین جنسیت جنین | روش های سنتی تعیین جنسیت جنین بدون سونوگرافی

این نشانه های نشانه دختر است

اوایل حاملگی اول صبح حالت تهوع خواهید داشت. ضربان قلب نوزاد حداقل 140 در دقیقه است.

در قسمت های ران و باسن چاق می شوید. شکم تان شکل هندوانه می شود. به غذاهای شیرین علاقه پیدا می کنید. به میوه ها به ویژه آب پرتقال علاقه مند می شوید.

در دوران حاملگی نسبتا حال خوبی ندارید. در دوران حاملگی بداخلاق و ترشرو می شوید. صورت تان بیش از همیشه جوش می زند. ته مانده نان را نمی خورید.

اگر حلقه ازدواجه تان را با نخ روی شکم تان آویزان نگاه دارید، به اطراف خواهد چرخید. سن تان را موقع حاملگی با عدد ماهی که در آن حامله شدید را جمع کنید، عدد فرد به دست می آید.

این نشانه های نشانه پسر است

اولیل حاملگی، اول صبح حالت تهوع نداشته اید. ضربان قلب نوزاد کمتر از 140 در دقیقه است. در قسمت شکم چاق می شوید. شکم تان مثل یک توپ بسکتبال می شود.

به غذاهای ترش و شور علاقه مند می شوید. به پروتئین، گوشت و پنیر، علاقه مند می شوید.

پاهای تان سردتر از دوران قبل از حاملگی خواهدشد. موی روی پاهای تان سریع تر رشد می کند. دست های تان خیلی خشک می شود. پدر بچه هم همراه با شما شروع به چاق شدن می کند. حاملگی برای تان بسیار خوشایند است.

حلقه ازدواج تان را با نخ روی شکم تان آویزان نگاه دارید تا دایره دایره بچرخد سردرد خواهید داشت. سن تان را موقع حاملگی با عدد ماهی که در آن حامله شدید را جمع کنید، عدد زوج به دست می آید

  • منبع
  • کادولین

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید