امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 278764
۱۱۰۷
۱
۰
نسخه چاپی

خیانت مردان؛ 9 مورد از دلایل خیانت مردان در ازدواج

خیانت مردان؛ 9 مورد از دلایل خیانت مردان در ازدواج

یکی از رایج ترین سوالاتی که وقتی زن متوجه می شود شوهرش خیانت کرده است این است که "چرا؟"

9 مورد از رایج‌ترین دلایل خیانت مردان

در اینجا 9 مورد از رایج‌ترین دلایلی که مردان خیانت می‌کنند آورده شده است.

1. بدون عاشقانه

متأسفانه، بسیاری از زنان قربانی «اشتباه جذاب شاهزاده» می‌شوند، و معتقدند که شوهرانشان باید کسانی باشند که ازدواج آنها را عاشقانه می‌سازند و در عوض نیازی به ایجاد رابطه عاشقانه با همسرشان ندارند. خب، پس از چندین سال، برخی از مردان فقط از اینکه تنها کسانی هستند که سعی در ایجاد رابطه عاشقانه دارند خسته می شوند و آن را در جای دیگری پیدا می کنند.

2- عدم صمیمیت

این یکی کلیشه است اما درست است. بسیاری از مردان با توقع داشتن روابط صمیمانه فوق العاده با همسرشان ازدواج می کنند. اما ممکن است متوجه شوند که زندگی جنسی آنها ناقص است یا وجود ندارد.

از آنجایی که صمیمیت بخش مهمی از انسان بودن است، برخی از مردان به دنبال رفع این نیازهای خارج از ازدواج خود هستند.

3- بدون عشق

مردان فقط نیازهای جسمانی ندارند. آنها نیز به عشق نیاز دارند. آنها می خواهند احساس کنند که مورد توجه قرار گرفته اند. آنها می خواهند احساس کنند که اگر بروند دلتنگشان خواهند شد. وقتی مردها احساس نمی کنند که دوستش دارند، برخی تصمیم می گیرند از ازدواج خود دور شوند و عشق را با شخص دیگری پیدا کنند.

4- زندگی تغییر می کند

شما نمی خواهید همسر 50 ساله شما طوری رفتار کند که انگار 20 ساله است. متأسفانه شما نمی‌توانید همه راه‌هایی که ممکن است یک فرد در طول زندگی‌اش تغییر کند را پیش‌بینی کنید. شما حتی نمی توانید همه راه هایی که تغییر خواهید کرد را پیش بینی کنید.

بنابراین، همانطور که برخی از مردان رشد می کنند، ممکن است متوجه شوند که آنطور که دوست دارند از زندگی خود راضی نیستند و تغییرات اساسی ایجاد کنند. (یعنی شروع کردن یک رابطه)

5- انزجار

درست مانند بسیاری از زنان که لباس های زیبا و کاردستی را دوست دارند، بسیاری از مردان نیز دوست دارند فوتبال تماشا کنند یا با دوستانشان ورق بازی کنند. با این حال، پس از ازدواج، بسیاری از مردان احساس می کنند که نمی توانند جنبه های مردانه خود را بدون انتقاد همسرشان بیان کنند. پس از سال‌ها تحقیر شدن به این شکل، آن‌ها شخص دیگری را پیدا می‌کنند که آن‌ها را همان‌طور که هستند می‌پذیرد و خیانت می‌ کنند.

6. باورهای غلط مردانگی

پسرها با بزرگ شدن، برنامه های تلویزیونی را می بینند که در آن «مرد باحال» همه دخترها را جذب می کند. در نتیجه، بسیاری از مردان به اشتباه معتقدند که برای اینکه مرد واقعی باشند باید بتوانند دخترها را به دست بیاورند.

آنها به طور مداوم سعی می کنند با معاشقه و قاطعیت با زنان، خط را پیش ببرند. اما، زمانی که مردان برای مدت طولانی از خط عبور می کنند، در نهایت از آن عبور می کنند و خیانت رخ می دهد.

7. خسته از همان روال قدیمی

آنها باید دائماً خود را کشش دهند و رشد کنند. متأسفانه در بسیاری از مواقع در زندگی، افراد احساس می‌کنند که از روال قبلی خسته کننده و بی‌چالش خود خسته شده‌اند. برخی از مردان برای تازگی و هیجان بیشتر از روال خود خارج می شوند.

8. خسته از نق زدن

زنان عموماً دقیق تر از مردان هستند. به عنوان مثال، خانم ها بیشتر از یک اسفنج خاص برای ظروف و یک اسفنج کاملا مجزا برای پیشخوان استفاده می کنند، اما آقایان از یک اسفنج برای هر دو استفاده می کنند. برخی از زنان به جای قدردانی از این تفاوت ها، از آنها شکایت می کنند. وقتی شوهر (یا هر کسی در این مورد) احساس می‌کند که همیشه مورد انتقاد قرار می‌گیرد، ممکن است برای قدردانی به بیرون از روابط موجود نگاه کند.

9- نارضایتی

این یکی تقریباً همه چیز را خلاصه می کند. برخی از مردان خیانت می کنند حتی اگر از همسر خود راضی باشند زیرا در روابط آنها آسیب پذیری وجود دارد. این آسیب‌پذیری‌ها اغلب نوعی نارضایتی عاطفی، عملی، صمیمی و غیره هستند.

این آسیب‌پذیری‌ها اغلب نوعی نارضایتی عاطفی، عملی، صمیمی و غیره هستند.

در حالی که بسیاری از این دلایل به عیوب زن اشاره دارد، مهم است که درک کنیم که خیانت شوهر تقصیر همسرش نیست. در حالی که بسیاری از مردان ممکن است شریک زندگی خود را سرزنش کنند، یک شوهر به وضوح در ازدواج ضعیف نقش خود را ایفا می کند. او باید نقش خود را در ایجاد وخامت در رابطه زناشویی اش مشخص کند.

او همچنین باید تشخیص دهد که چرا به جای انتخاب تعداد زیادی از گزینه های موجود برای کنار آمدن با یک ازدواج ناخوشایند به خود اجازه داد تا رابطه داشته باشد.

زوج ها با هم می توانند روابط خود را بازسازی کنند تا شادتر و قوی تر از قبل شوند.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید