امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 278430
۱۴۴۷
۳
۰
نسخه چاپی

درباره سن خود دروغ می گویید؟ این مطلب را بخوانید

اگر راستش را بخواهیم بسیاری از افراد درباره سن خود دروغ می گویند. برخی افراد دوست ندارند با سن خود روبرو شوند در حالی که گاهی اوقات افراد جوان احساس می کنند به دلیل سن شان با آنها متفاوت رفتار می شود. دلایل زیادی وجود دارد که چرا افراد درباره در سن خود دروغ می گویند

درباره سن خود دروغ می گویید؟ این مطلب را بخوانید

چرا مردم درباره سن خود دروغ می گویند!

دروغ گفتن در مورد سن خود از نظر اجتماعی قابل قبول تلقی می شود و این واقعیت را نیز بیان می کند که سن شما به هیچ کس مربوط نیست.

اگر راستش را بخواهید بسیاری از افراد درباره سن خود دروغ می گویند. برخی افراد دوست ندارند با سن خود روبرو شوند در حالی که گاهی اوقات افراد جوان احساس می کنند به دلیل سن شان با آنها متفاوت رفتار می شود. دلایل زیادی وجود دارد که چرا افراد درباره در سن خود دروغ می گویند.

یکی از این دلایل می تواند مربوط به یافتن شغل دلخواه باشد. در بریتانیا دیگر نیازی به افزودن سن (یا تاریخ تولد) به رزومه نیست با این حال افراد هنوز نیاز به مبارزه با سن گرایی دارند و سعی می کنند سالها تجربه کاری خود را برای پنهان کردن سن شان و جوانتر نشان دادن خود به منظور افزایش شانس خود برای دعوت به مصاحبه - و یافتن کار پنهان کنند.

دلایل دیگری که افراد درباره سن خود می گویند عبارتند از:

  • مردم وقتی متوجه می شوند 18 ساله هستم نظرات من را جدی نمی گیرند اما من می توانم دقیقاً همان نظر را بدهم و بگویم 25 ساله هستم و مردم کاملاً متفاوت واکنش نشان می دهند. بنابراین من منصفانه دروغ می گویم.
  • من درباره سن خود دروغ می گویم زیرا دوست دارم با زنان مسن صحبت کنم. هیچکدام از آنها وقتی دقیقا می دانند که من چقدر کوچکتر هستم مرا جدی نمی گیرند.
  • من درباره سن خود دروغ می گویم زیرا از هم سن و سالان خود متنفرم و نمی خواهم دیگران به خاطر آن درباره من قضاوت کنند.
  • جوانی را از دست دادم. سرانجام در 27 سالگی به یک کالج واقعی رفتم. بنابراین در مورد سن خود دروغ گفتم تا به گروه دوستان بپیوندم. اکنون من فقط دروغ را حفظ می کنم زیرا همه اطرافیان فکر می کنند من 9 سال جوانتر هستم.
  • من درباره سن خود به صورت آنلاین دروغ می گویم زیرا افراد در واقع آنطور که می خواهم با من رفتار کنند رفتار می کنند.
  • من درباره سنم دروغ می گویم تا بتوانم در محل کارم جا بیفتم. من می بینم که آنها چقدر کارمندان جوان را به حساب نمی آورند و من سعی نمی کنم بخشی از آن جمع باشم.
  • من درباره سن خودم دروغ می گویم. من می گویم جوانتر هستم تا بچه های هم سن و سال خودم را جذب کنم زیرا آنها وسواس زیادی دارند که توسط زنان جوان تر مورد توجه قرار بگیرند و به ظاهر اهمیت نمی دهند.
  • من در مورد سن خود در برنامه های دوستیابی دروغ می گویم زیرا اکثر نمایه ها می گویند "هیچکس بالای 25 سال ندارد.
  • من 28 ساله هستم و همیشه درباره سن خود دروغ می گویم. من می گویم جوانتر هستم زیرا سه سال از جوانی ام به دلیل مصرف مواد از دست دادم و نمی خواهم مردم درباره آن زمان از من سوال کنند. من الان چهار سال است هوشیار هستم و ترجیح می دهم آن زمان را پشت سرم نگه دارم.
  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید