امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 278789
۱۰۹۸
۱
۰
نسخه چاپی

دلیل شماره 1 دروغگویی مردان از دیدگاه یک مرد

خانم ها: چند بار مرد خود را در نوعی دروغ گرفتار کرده اید؟ پیش بروید و به تعداد دفعات ذهن خود فکر کنید. آیا می خواهید بدانید چرا مردان در نهایت دروغ می گویند؟ پاسخ شما را شوکه خواهد کرد

دلیل شماره 1 دروغگویی مردان از دیدگاه یک مرد

مهمترین دلیل دروغگویی مردان از دیدگاه یک مرد

خانم ها: چند بار مرد خود را در نوعی دروغ گرفتار کرده اید؟ پیش بروید و به تعداد دفعات ذهن خود فکر کنید. آیا می خواهید بدانید چرا مردان در نهایت دروغ می گویند؟ پاسخ شما را شوکه خواهد کرد.

مردها دروغ می گویند چون زن ها گوش نمی دهند.

شما خوب به صحبت های دوستانتان گوش می دهید. شما واقعا خوب به صحبت های فرزندانتان گوش می دهید. شما واقعا خوب به صحبت های رئیس خود گوش می دهید.

اما وقتی با مردی رابطه دارید، اصلا گوش نمی دهید.

خانم ها، شما باید درک کنید، مردها دقیقاً به شما می گویند که چه می خواهند و چه کسانی هستند. تو فقط گوش نمی دهی بنابراین در نهایت آنها باید شروع به دروغ گفتن به شما کنند تا شما را وادار به شنیدن کنند.

ما کد مرد را به شما می دهیم. شما فقط انتخاب می کنید که در آن شرکت کنید. شما باید درک کنید، ما به اندازه شما پیچیده نیستیم.

زنان بسیار پیچیده هستند. شما طیف وسیعی از احساسات را به صورت روزانه دارید. شما دوست دارید احساسات خود را به صورت روزانه با دوستان خود بیان کنید. شما دوست دارید هر روز آنچه را که اتفاق افتاده است مرور کنید و از کسی بخواهید که واقعاً به شما گوش دهد

ما به عنوان یک مرد با جملات بسیار کوتاه صحبت می کنیم. ما چیزها را خیلی خیلی سریع جمع بندی می کنیم. و ما در درک طرز فکر شما نیز با مشکلات زیادی روبرو هستیم.

اما مسئله اینجاست: اگر هر دو طرز تفکر جنس مخالف را تحسین کنیم، اگر هر دو رفتار جنس مخالف را تحسین کنیم، و اگر واقعاً به حرف یکدیگر گوش دهیم، روابط ما به مراتب بهتر خواهد شد.

و به عنوان یک مرد، ما فقط می خواهیم شما صدای ما را بشنوید. بنابراین دفعه بعد که مردی چیزی به شما گفت، گوش کنید. واقعاً با دقت به آنچه می گوید گوش دهید. اگر توضیح بیشتری در مورد آن می خواهید، از او بخواهید که آن را توضیح دهد. به این ترتیب شما 100% مطمئن هستید که می توانید از تمام سوء تفاهمات در آینده جلوگیری کنید.

از شما می خواهم که ما را کاملا درک کنید. منظورمان را می گوییم. پس گوش کن قرار نیست ما را عوض کنی فقط ما می توانیم خودمان را تغییر دهیم.

مهم نیست که چقدر قدرتمند، زیبا یا اغواگر هستید، اگر مردی به شما چیزی شبیه این را بگوید: "من واقعا فکر نمی کنم در حال حاضر بتوانم در یک رابطه باشم"، فقط به آن احترام بگذارید.

من متوجه شده ام که زنانی که به مردان فضا می دهند و واقعاً به آنها گوش می دهند، زنانی هستند که روابط طولانی و شگفت انگیزی دارند. زیرا همه مردان فقط زنی باحال را می خواهند که آنها را درک کند و سعی در تغییر آنها یا زنانه کردن آنها نداشته باشد.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید