امروز: چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 280564
۴۵۹
۱
۰
نسخه چاپی

روش های دفاع در پرونده های بانکی و نحوه انتخاب بهترین وکیل پرونده های بانکی

روش های دفاع در پرونده های بانکی و نحوه انتخاب بهترین وکیل پرونده های بانکی

با توجه به رشد روز افزون بانک ها و صنعت بانکداری و افزایش قراردادهای اشخاص با بانک ها و همچنین دعاوی بسیاری با موضوعات ضمانت نامه بانکی، اسناد مضاربه ای، گشایش اعتبار، ضبط ضمانت نامه بانکی، چک مجعول، ابطال قراردادهای بانکی، دعاوی سود مرکب، دعوای فک رهن، دعوای ابطال شروط قراردادهای بانکی، دعوای استرداد اسناد ضمانت و دعاوی بانکی در مورد اخذ سود مازاد بر نرخ تسهیلات بانک مرکزی در رهگذر روابط بانکی بین اشخاص مطرح می گردد.

معمولاً عدم آگاهی از حقوق و قوانین بانکی برای اشخاص خسارات جبران ناپذیری را به بار می آورد که گاهی منجر به از بین رفتن کل سرمایه اشخاص و حتی نابودی کسب و کار آنها می گردد.

این موضوع نشان دهنده اهمیت وجود یک وکیل متخصص در دعاوی بانکی می باشد که وکیل مذکور می بایست دارای ویژگی های بسیار خاصی در دعاوی بانکی باشد.

ویژگی های بهترین وکیل دعاوی بانکی

وکیل دعاوی بانکی با توجه به پیچیدگی های قوانین بانکی می بایست دارای تخصص بسیار خاص و دارای آگاهی در خصوص قوانین، مقرات، آیین نامه ها، ضوابط و دستورالعمل های بانکی بوده که با بررسی نظرات مخاطبین رسانه حقوق نیوز می توان از رضا برادران اصفهانی به عنوان بهترین وکیل اصفهان در خصوص پرونده های بانکی نام برد.

وی با تخصص و تعهد ویژه خود مورد استقبال بسیاری از مدیران و فعالین اقتصادی کشور در پرونده های بانکی قرار گرفته است و توانسته در پرونده های بانکی موفقیت های بسیاری را کسب نماید.

(لینک انتقال به صفحه رضا برادران اصفهانی در وکیلنا)

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید