امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 278116
۴۰۴۲
۳
۲
نسخه چاپی

روغن خراطین؛ روغنی از کرم خاکی که معجزه می کند

روغن خراطین؛ روغنی از کرم خاکی که معجزه می کند

روغن خراطین چیست؟

این روزها اکثر افراد برای تغییرات ظاهری و زیبایی چهره یا افزایش حجم و سایز بدن و همچنین حفظ تناسب اندام خود دست به هرکاری از قبیل عمل‌های جراحی سنگین و... می‌زنند. اما آیا استفاده از یک روش ساده و کم‌هزینه بهتر نیست؟ تاکنون نام روغن خراطین را شنیده‌اید؟ آیا می‌دانید روغن خراطین چه خواصی دارد؟ اگر می‌خواهید به سادگی و تنها با یک ماده طبیعی تغییرات ظاهری بزرگی داشته باشید، ادامه این مطلب را بخوانید و با خواص روغن خراطین آشنا شوید.

از دیرباز در طب سنتی آسیا و اروپا خراطین به عنوان بهترین راه‌کار طبیعی برای افزایش حجم و سایز اندام بدن شناخته می‌شد. روغن خراطین بهترین جایگزین بوتاکس، کرم‌های شیمیایی و اعمال جراحی سخت برای بزرگ کردن سایز اندام‌های بدن است. خانم‌ها غالبا این روغن را برای افزایش سایز: باسن، سینه، لب و گونه مورد استفاده قرارداده و آقایان نیز برای بزرگ کردن آلت تناسلی از این روغن طبیعی بهره می‌گیرند. این روغن که با همه‌ی انواع پوست سازگاری دارد بسیار غلیظ بوده و دارای بوی نامطبوعی می‌باشد. در ترکیبات روغن طبیعی خراطین مواردی مثل: پروتئین، کلاژن، الانتئین، امگا3 و6و 9 ، ویتامینE و گلیس وجود دارد.

روش استفاده از روغن خراطین چگونه است؟

نحوه استفاده از این روغن بسیار آسان و راحت است. ابتدا قبل از مصرف پوست ناحیه مورد نظر را بشویید و سپس خشک کنید. حوله‌ای را داغ کرده به مدت یک دقیقه روی موضع ماساژ قراردهید. سپس چند قطره روغن خراطین را روی پوست بچکانید و به مدت 3 الی4 دقیقه به آرامی ماساژ دهید. در این مرحله پارچه‌ای را با آب سرد خیس کرده روی موضع بگذارید. برای گرفتن نتیجه مطلوب این کار را روزانه یکبار به مدت 2 ماه تکرار کنید.

آیا می‌دانستید میزان مصرف روغن خراطین به سن افراد بستگی دارد؟

میزان روغن مورد نیاز برای مصرف در آقایان به شرح زیر است:

از سن 18 الی 25 سال_ 30 میلی‌لیتر

از سن 25 الی45 سال_ 30 میلی‌لیتر

از سن 45 سال به بالا_ 60میلی‌لیتر

میزان مصرف در بانوان:

از سن 18 الی25_ 60 میلی‌لیتر

از سن 25 الی 45_ 60 میلی‌لیتر

مهم‌ترین عوارض روغن خراطین

هر داروی شیمیایی یا طبیعی بسته به طبع و سیستم ایمنی افراد ممکن است عوارضی هم داشته باشد، که از این میان عوارض داروهای طبیعی به مراتب از نوع شیمیایی کمتر و جبران پذیرتر است. روغن خراطین نیز از این قاعده مستثنی نیست و عوارض روغن خراطین به شرح ذیل می‌باشد:

  • ایجاد جوش‌های مقطعی بر روی پوست
  • طول درمان مختلف بسته به سیستم بدنی افراد

لازم به ذکر است که اگر روغن خراطین مورد مصرف اصل بوده و مواد نگهدارنده یا متفرقه نداشته باشد، همین عوارض کوچک را نیز نخواهد داشت. بنابراین می‌بایست حتما روغن اصل را مورد استفاده قرار دهید.

پنج اصل مهم برای تشخیص روغن خراطین اصل و تقلبی

همان‌طور که گفته شد برای جلوگیری از رخداد عوارض روغن خراطین، باید نمونه اصل آن را خریداری کرد. اگر روغن اصل و سالم نباشد ممکن است عوارضی را به بار بیاورد. برای خرید روغن اصل بهتر است به عطاری مورد اطمینان در شهر خود بروید یا از فروشگاه های اینترنتی، برند هایی معتبری که دارای سیب سلامت میباشند را خریداری کنید چرا که برخی از این روغن‌های خراطین در بسته‌بندی‌های شکیل عرضه می‌شوند، درحالی که این روغن ها در یک شرکت معتبر تولید نمیشوند و استاندارد های لازم را ندارند پس تنها به ظاهر این روغن ها اطمینان نکنید و از روغن هایی ایرانی که درای نشان سازمان غذا و دارو هستند و قابل پیگیری نیز می باشند را تهیه کنید. چون روغن های وارداتی دارای سیب سلامت نبوده و استاندارد های لازم را ندارند و همچنین امکان آلودگی در انها وجود دارد و میتواند عوارض جبران ناپذیری به همراه داشته باشند، در نتیجه نمیتوان به انها اعتماد کرد.

1- خراطین اگر اصل باشد به حالت مایع و روغنی خواهد بود و به هیچ‌وجه سفت و جامد نمی‌شود. بنابراین روغن‌های خراطین کرمی و نیمه جامد یا جامد تقلبی می‌باشند.

2- رنگ طبیعی روغن خراطین قهوه‌ای متمایل به تیره می‌باشد و روغن‌های بی‌رنگ یا کم‌رنگ مورد تائید نیست. پس روغن را درون بطری‌های تیره رنگ خریداری نکنید. زیرا ممکن است حاوی روغن تقلبی باشد.

3- دقت داشته باشید که بوی روغن خراطین اصل گرم و تند است و اصلا امکان ندارد بی بو تولید شود.

4- وقتی روغن خراطین را بر موضعی بمالید باید گرمی نسبی در موضع مورد نظر احساس کنید. اگر پس از استفاده این روغن حالت پف غیرطبیعی ایجاد کند، به این معنا است که روغن دارای مواد شیمیایی مثل کورتون می‌باشد. زیرا موجب ایجاد پف مقطعی و غیرمعمولی شده است.

5- قیمت روغن خراطین اصل روی رنج متوسط قرار دارد، یعنی نه خیلی گران است و نه ارزان چرا که دست‌ساز بوده به سختی آماده می‌شود. به این ترتیب از خرید روغن‌های ارزان قیمت به اسم خراطین خودداری کنید. طریقه ساخت این روغن بسیار پیچیده و زمان‌بر است به همین علت قیمت آن خیلی ارزان نیست اما متناسب می‌باشد.

روغن خراطین؛ روغنی از کرم خاکی که معجزه می کند

روغن خراطین چگونه بدست می آید؟

یکی از روغن ‌های طب سنتی که از دیرباز مورد استفاده قرار می گرفت و نخستین بار دانشمند ایرانی ابن سینا آن را کشف کرد، روغن کرم خاکی یا خراطین می باشد که از کرم  کرم خاکی ایزینفتیدا بدست می آید. این کرم با تولید مثل هفتگی، با خصوصیت بهرمندی ۷۰ درصد پروتئین نسبت به پروتئین موجود در گوشت قرمز (۲۵%) یعنی بیش از 3 برابر و نیز دارای امگا ۳ یکی از آفریده های کمیاب پروردگار از نظر مواد غذایی است. در پاسخ به روغن خراطین چگونه بدست می آید؟ باید گفت روغن خراطین مخلوطی از گیاه و جسد کرم خاکی است، بنابراین نمی توان گفت کاملاً گیاهی است، بلکه گیاهی_ارگانیک محسوب می شود. این محصول اگر اصل باشد از رنگ خرمایی یا قهوه‌ای مایل به تیره و بوی بدی برخوردار است و حالت روغنی و مایع دارد.روغن خراطین چگونه بدست می آید؟
اگر ذرات معلق روغن خراطین ته نشین شود رنگ آن به زردی می زند.

بهتر است بدانید، روغن خراطین خالص و ناب در حین استفاده، باعث گرم شدن در اندام می‌ شود.

این روغن به هیچ وجه نباید با شکل حجم دهی فوری و تورم غیر طبیعی همراه باشد.

در صورتی که این گونه باشد یعنی روغن تقلبی است و مواد شیمیایی دارای کورتون ‌دارد که باعث تورم وحجم موقت می ‌شود و متأسفانه بسیار ضرر دارد. در عصر حال یکی از ترکیبات همیشگی در محصولات آرایشی و بهداشتی، انواع صابون شاداب کننده و زیبایی پوست روغن خراطین است.

خواص جادوی روغن خراطین

بزرگ کردن سینه

خانم‌ها برای بزرگ کردن سینه و حفظ تناسب اندام حتما همه‌ی راه‌کارها را امتحان می‌کنند. اما برخی از راه‌ها مثل انجام عمل جراحی خطرناک و هزینه‌بر است. و همچنین استفاده از کرم‌های شیمیایی موجب بروز لک و حساسیت پوستی خواهد شد. بنابراین استفاده از یک روغن طبیعی عاقلانه‌تر و بهتر خواهد بود. روغن خراطین با ترکیبات طبیعی که دارد برای بزرگ کردن سینه موثرتر بوده و عوارض کمتری خواهد داشت.

برجسته شدن گونه

حجیم کردن گونه‌ها نیز یکی دیگر از علاقمندی‌های خانم‌ها بوده که برای این کار روش‌های گوناگونی مثل: تزریق ژل، بوتاکس و گذاشتن پروتز وجود دارد. اما این راه‌کارها عوارضی همچون کبودی، تورم و التهاب پوستی را در بر خواهد داشت، که به همین دلایل پزشکان نیز این روش‌ها را توصیه نمی‌کنند. این درحالی است که با استفاده یک دوره کامل به مدت یک ماه یا 40 روزه از روغن خراطین می‌توان گونه‌ها را حجیم و زیبا ساخت.

افزایش حجم لب

در آرایش‌های امروزی لب‌های باریک یا نازک خیلی مورد پسند نیست؛ از این رو بسیاری از بانوان مایلند لب‌های حجیم‌تری داشته باشند. استفاده از ژل یا پروتز نیز عوارض جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت. بنابراین بهتر است روشی طبیعی را برای این کار انتخاب کنیم. یکی دیگر از خواص روغن خراطین پرکردن حجم لب‌ها می‌باشد، برای آن که تاثیر شگفت‌انگیز این روغن را ببینید کافی است که تنها یک ماه کامل از آن استفاده کنند.

حجم دادن موضعی عضلات

ورزشکاران واقعی برای افزایش حجم عضلات خود هرگز سراغ روش‌های غیراخلاقی مثل استفاده از پودرهای افزایش عضلات نخواهند رفت. اما در عین حال تمایل دارند عضلاتشان ورزیده به نظر برسد، بنابراین با استفاده از روغن خراطین می‌توانند عضلات خود را به حجم دلخواه برسانند.

بزرگ کردن آلت تناسلی

از دیگر خواص روغن خراطین برای آقایان بزرگ کردن الت می‌باشد. علی‌رغم اینکه سایز نرمال آلت تناسلی آقایان  حدود15 سانتی‌متر است اما برخی از مردان علی الخصوص جوانان مایلند طول آلت بیش از 20 سانتی‌متر داشته باشند. البته افزایش طول و قطر آلت تناسلی مردان فوایدی نیز دارد:

  • بزرگ کردن آلت تناسلی مدت زمان رابطه جنسی را افزایش داده و آن را لذتبخش‌تر می‌کند.
  • از خمیده شدن آلت جلوگیری می‌شود.
  • قدرت ارضا شدن را افزایش داده و موجب افزایش قابلیت چندبار ارضا شدن می‌شود.
  • قدرت و شدت جهش منی هنگام ارگاسم را افزایش می‌دهد.

برای بزرگ کردن آلت نیز روش جراحی یا کاهش وزن و دستگاه‌های وکیوم خارجی وجود دارد اما به علت هزینه بالا و خطرات احتمالی، خیلی توصیه نمی‌شود. روغن خراطین برای بزرگ کردن آلت نیز کاربرد دارد، استفاده از آن در یک دوره 30 تا45 روزه موجب افزایش حجم و طول حدود 2 تا 5 سانتی‌متری خواهدشد.  این روش آرامش روحی روانی بیشتری نیز به همراه خواهد داشت.

خراطین، داروی ضدچروک برای پر کردن خط اخم، پیشانی و خط خنده

کاهش چین و چروک، رفع خط اخم و پیشانی و جوانسازی پوست از جمله کاربردهای اصلی روغن خراطین می‌باشد. این روغن طبیعی با ایجاد درخشندگی و شفافیت در پوست موجب نرمی و لطیف شدن آن نیز می‌شود. از خراطین برای از بین بردن انواع لک‌های پوستی نیز می‌توان استفاده کرد.

افزایش رشد موها بدون نیاز به مواد شیمیایی

 از دیگر خواص روغن خراطین اسفاده از آن برای موها است. ماساژ پوست سر با روغن خراطین موجب تقویت و افزایش رشد مو و همچنین ایجاد شادابی و لطیف شدن موها می‌شود. به این ترتیب روغن خراطین جایگزین مناسبی برای انواع نرم کننده‌های مو نیز خواهد بود.

روغن خراطین، بهبود دهنده‌ی جریان خون

اگر روغن خراطین روی موضع عضلات ماساژ داده شود خون‌ رسانی بیشتر شده و در نتیجه عضلات با سرعت حجیم می‌شوند. افزون بر این به علت خاصیت افزایش گردش خون با ماساژ این روغن طبیعی بر روی موضع، دردهای مفاصل و روماتیسمی نیز تسکین خواهند یافت.

طرز تهیه روغن خراطین در خانه (روش سنتی)

به منظور طرز تهیه روغن خراطین در خانه به شیوه سنتی باید:

از کمی کرم خاکی ایزینفتیدا خشک شده و آسیاب شده استفاده کرد.

در صورتی که شما بخواهید روغن خراطین را در خانه روغن خراطین تهیه کنید می بایست:

حتما از انواعی کرم خاکی با شکم خالی یا گرسنه که برای این امر مناسب هستند، استفاده کنید.

در واقع باید دقت کرد که نباید کرمی را که به تازگی از درون خاک بیرون آمده است و شکم پری دارد را خشک نمود. طرز تهیه روغن خراطین در خانه به این صورت است که تعداد بالایی کرم های خاکی شکم خالی، بهداشتی و باکیفیت را انتخاب کرد و سپس آن ها را خشک نمود. بعد از خشک شدن این جاندار ها، به آسانی پودر می شوند و با استفاده از روغن بابونه یا زیتون که پایه ترکیبات ایجاد روغن خراطین قرار می گیرند می توانیم یک نمونه بسیار عالی بدست آوریم.

  • منبع
  • الف
  • ایران مال

۲ دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید