امروز: یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 287820
۳۶۱
۲
۰
نسخه چاپی

سئو سایت حقوقی را با این 4 نکته منفجر کنید!

یک شرکت سئو معتبر با قراردادن وب سایت شما در صدر نتایج جستجوی گوگل کمک می‌کند تا مشتریان راحت‌تر شما را پیدا کنند. در این مقاله، ضمن بررسی دلایل اهمیت سئو برای سایت های وکالت، به 4 نکته اساسی برای بهبود سئو چنین سایت هایی اشاره می‌کنیم. با ما همراه باشید.

سئو سایت حقوقی را با این 4 نکته منفجر کنید!

وکلا و موسسات حقوقی مانند سایر مشاغل برای بقا و رشد خود به جذب مشتریان جدید نیاز دارند. همانطور که می‌دانید دستیابی به مشتریان جدید در دنیای امروز فقط با به یک حضور آنلاین قوی امکان پذیر می‌شود. داشتن رتبه بالا در نتایج جستجوی گوگل برای رشد و توسعه هر شرکت حقوقی حیاتی بوده و سئو تنها ابزار موثر برای محقق شدن این امر است.

یک شرکت سئو معتبر با قراردادن وب سایت شما در صدر نتایج جستجوی گوگل کمک می‌کند تا مشتریان راحت‌تر شما را پیدا کنند. در این مقاله، ضمن بررسی دلایل اهمیت سئو برای سایت های وکالت، به 4 نکته اساسی برای بهبود سئو چنین سایت هایی اشاره می‌کنیم. با ما همراه باشید.

دلایل اهمیت سئو برای سایت های وکالت و حقوقی

امروزه بیش از نیمی از مردم هنگام جستجوی مشاوره حقوقی از موتورهای جستجوی آنلاین استفاده می‌کنند. اکثر این افراد به دنبال وکیل خاصی نیستند؛ بلکه آنها فقط به کمک در مورد یک موضوع حقوقی خاص نیاز دارند و می‌خواهند بهترین خدمات حقوقی را در نزدیک به محل کار یا سکونتشان پیدا کنند.

همچنین در خصوص اهمیت سئو برای وب سایت‌های وکالت باید به این نکته نیز اشاره کنیم که حدود 92 درصد از جستجوگران خدمات حقوقی، وکیل مورد نظرشان را از صفحه اول نتایج جستجو انتخاب می‌کنند. همین آمار به تنهایی نشان می‌دهد که سرمایه گذاری روی سئو چقدر برای کسب و کار شما مهم است.

به طور کلی انجام سئو برای سایت های وکالت باعث می‌شود تا:

ترافیک بیشتری جذب کنید.

استراتژی موثر سئو کمک می‌کند تا در جستجوهای مختلف و مرتبط با خدمات حقوقی‌تان رتبه بندی بهتری کسب کنید. داشتن رتبه بالاتر به این معنی است که وقتی افراد اطلاعات مرتبط با کلمات کلیدی شما را در موتورهای جستجو تایپ می‌کنند؛ به راحتی موسسه حقوقی‌تان را پیدا خواهند کرد که همین مزیت به افزایش ترافیک کلی وب سایت شما نیز منجر می‌شود.

به عنوان یک مرجع معتبر شناخته شوید.

شما به‌عنوان یک وکیل موفق، مطمئنا سال‌ها را صرف کسب مدرک و ایجاد شهرت در دادگاه‌ها کرده‌اید. بنابراین اکنون وقت آن رسیده که با سئو، شهرت کسب و کار خود را به دنیای دیجیتال نیز منتقل نمایید. سئو باعث می‌شود تا خود را به عنوان یک مرجع قانونی و معتبر در حوزه تخصصی خدمات‌تان معرفی کنید.

مراحل سئو سایت حقوقی

اگر به دنبال یک استراتژی قوی برای سئو وب سایت حقوقی هستید؛ حتما به مراحل زیر دقت نمایید:

  • مرحله اول (سئوی فنی وب سایت): این مرحله شامل بهینه سازی وب سایت برای سازگاری با پلتفرم‌های گوناگون نظیر تلفن همراه، کاهش زمان بارگذاری وب سایت، بررسی لینک‌های شکسته، بهبود تجربه کاربری، بهبود قابلیت استفاده و غیره است.
  • مرحله دوم (سئو داخل سایت): مرحله سئوی on page یا سئو داخلی، شامل مواردی همچون آنالیز وب سایت رقبا، تحقیق کلمات کلیدی با کیفیت بالا برای نوشتن محتوای استراتژیک و همچنین رعایت کلیه اصول و قواعد سئو داخلی همچون ابرداده‌های توصیفی، متن جایگزین تصاویر و لینک سازی داخلی می‌باشد.
  • مرحله سوم (سئو خارج از صفحه): این مرحله در واقع به تمام پیوندها و تبلیغات خارج از وب‌سایت شما اشاره دارد که افراد را به کلیک کردن روی لینک وب‌سایت شما هدایت می‌کند. رپورتاژ آگهی و ایجاد بک لینک معتبر از وب سایت های دیگر از جمله اقداماتی است که باید در این مرحله برای بهبود سئو وب سایت حقوقی خود انجام دهید.
  • مرحله چهارم (سئو محلی) : شامل همه اقداماتی است که برای نشان دادن وب سایت شما در جستجوهای محلی انجام می‌شود. به عنوان مثال بهینه سازی «Google برای کسب و کار من» یکی از اقداماتی است که سئوکاران برای بهبود سئو محلی کسب و کارتان انجام می‌دهند که البته فعلا در ایران قابل پیاده سازی نیست.

نکات طلایی سئو سایت حقوقی

سئو سایت حقوقی را با این 4 نکته منفجر کنید!

اگر می‌خواهید نام شما و موسسه حقوقی‌تان به صورت آنلاین در نتایج برتر گوگل قابل مشاهده باشد؛ باید کل فرآیند سئو وب سایت خود را با دقت بالایی اجرا نمایید. پیش از ادامه مقاله، شما را دعوت می کنیم برای مشاهده لیست بهترین شرکت های سئو در ایران، این مقاله را مطالعه نمایید. درواقع هرچه استراتژی سئو شما قوی‌تر باشد؛ موسسه حقوقی‌تان در صفحات نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری کسب خواهد کرد. به همین خاطر در ادامه به نکات طلایی سئو سایت حقوقی می‌پردازیم:

محتوای همیشه سبز (انجمن پرسش و پاسخ)

کیفیت محتوا برای سئو وب سایت های وکلا بسیار حائز اهمیت است. محتوای شما باید شامل کلمات کلیدی مناسب باشد تا جمعیت موردنظرتان را هدف قرار دهد. همچنین هر گونه محتوایی که منتشر می‌کنید باید دارای هدر، تگ عنوان، ALT تصاویر، URL و متا مناسب باشد تا برای موتورهای جستجو بهینه گردد.

انتشار منظم محتوای مرتبط و ارزشمند و همیشه سبز هم برای رتبه بندی وب سایت شما مفید است و هم کمک می‌کند تا بازدیدکنندگان درک بهتری از ارزش خدمات‌تان پیدا کنند.

یکی دیگر از راه های افزایش ترافیک ارگانیک وب سایت های حقوقی، ایجاد انجمن پرسش و پاسخ در این سایت ها است که بهترین راه برای برقراری ارتباط با مخاطبان هدف می‌باشد؛ زیرا آنها از طریق پرس و جوهایی که در موتورهای جستجو انجام می‌دهند؛ می‌توانند نتایج مرتبط را در وب سایت شما پیدا کنند.

استفاده از سئو لوکال و محلی

کسب و کار وکلا بیشتر به مناطق جغرافیایی آنها وابسته است؛ از این رو باید به صورت هدفمندی برای سئو لوکال یا جستجوی محلی خود اقدام نمایند. به عبارت دیگر، اگر شما یک "وکیل در تهران" هستید؛ این اصطلاح باید در وب سایت شما به همراه نام و حوزه‌های کاری‌تان استفاده شود.

اعتبار، اعتبار و اعتبار

یکی از بزرگترین مؤلفه‌های سئو، تعیین نیاز مخاطبان هدف و سپس توسعه وب سایت و محتوا، مطابق با آن است. این امر منجر به افزایش اعتبار شما در موتورهای جستجو شده که در نتیجه رتبه بندی وب سایت شما بهتر می‌شود. رتبه بهتر سایت نیز به نوبه خود اعتبار شما را در نزد مشتریان فعلی و آینده‎تان افزایش می‌دهد.

درواقع مخاطبان هنگامی که نام وب سایت شما را در بالای نتایج جستجو مشاهده می‌کنند؛ خود به خود اعتبار بیشتری به خدمات شما می‌بخشند. این افزایش اعتبار منجر می‌شود تا سایر وب سایت‌ها نیز به وب سایت شما به عنوان یک منبع معتبر پیوند ایجاد کنند که منجر به افزایش اعتبار دامنه شما و جلب اعتماد بیشتر مشتریان می‌شود.

E.A.T و YMYL

سئو سایت حقوقی را با این 4 نکته منفجر کنید!

چنانچه قصد دارید در نتایج جستجوی گوگل رتبه خوبی کسب کنید؛ باید به الگوریتم E-A-T و صفحات YMYL توجه نمایید. الگوریتم E-A-T که مخفف تخصص، اعتبار و اعتمادپذیری است؛ نشان می‌دهد که گوگل برای کیفیت محتوای شما ارزش زیادی قائل است.

صفحات YMYL نیز به طور خاص روی وب سایت هایی که دارای خدمات و محتوای حقوقی، فنی، پزشکی و مالی هستند دست می‌گذارد. درواقع محتوای چنین وب سایت‌هایی با سخت گیری بیشتری بررسی می‌شود تا در صورت ایجاد تاثیر منفی روی سلامت، شادی و ثبات مالی یا ایمنی کاربران رتبه بندی آنها کاهش یابد.

اگر می‌خواهید اعتماد گوگل را در این زمینه‌ها به دست آورید تا دچار افت ناگهانی رتبه نشوید؛ محتوای آنلاین وب سایت حقوقی شما باید همواره صحیح، جامع، به روز و از منابع قابل اعتماد تهیه شود؛ تا کاربران بتوانند تجربه کاربری خوبی از آن کسب کرده و به طور کلی درکشان از وب سایت و موسسه حقوقی شما افزایش یابد.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید