امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 281535
۷۹۱
۱
۰
نسخه چاپی

غرور مردان را این مسائل خدشه‌دار می‌کند

غرور مردان را این مسائل خدشه‌دار می‌کند

غرور برای مردان اهمیت زیادی دارد و به هر روشی اگر غرور او را بشکنید، او را از دست خواهید داد. مسائلی وجود دارند که یک زن هیچگاه نباید درمورد مرد مطرح نموده و یا با سخنی نیش داراقدام به آزار و اذیت او نماید شما می توانید در مورد نحوه لباس پـوشیدن و یا اضافه وزن شوهر یا دوست خود صحبت نمایید بدون اینکه برای وی دلخوری پیش بیاید و یا از شما دلگیرگردد.

امـا ۳ مـسئله وجـود دارد که پیش کشیدن هریک تأثیر ناگواری در روحیه و غرور یک مرد برجای خواهد گذاشت.

چـرا که اولاً باعث می گردد که او خودش را با خصیصه های مردان دیگر مقایسه نموده و سرخورده شود ثانیاً به دلیل این کـه تـغییر مسائل مذکور به دست خود آدم نبوده و جزء ویژگی های هر انسانی است، موجب افسردگی و نا امیدی خواهد گردید.

بنیه مالی و پول

واضح است که داشتن پول بیشتر بهتر از داشتن مقدار کم آن می بـاشد. مـردان بـر این تصورند که میزان سـرمایه و قدرت مالی آنها منعکس کننده ارزشهای درونیشان است. بنابراین گوشه و کنایه زدن در مـورد درآمد یـک مرد در حقیـقت لطمـه زدن بـه غرور او محسوب می گردد.
وقتی با سخن نیش دار به مرد میگویید که مثلاً تلویزیون ما کوچکترین تلویزیونی است که تا به حال دیده ام، در وجود و ضمیر او آتشی برمی افروزید چون او را در برابر مردهای دیگری که می شناسید شرمنده و تحقیر نموده اید. مردانی با تلویزیونهای بزرگتر و پیشرفته تر.
تلویزیون بزرگ یعنی کیف پر از پول و درآمـد یـک مـرد چیزی نیست که بتواند آنرا فورا تغییر دهد مگر اینکه بخواهد بـه یک بانک دستبرد بزند.

موی سر

اگر مسئله ای وجود داشته باشد که مردان نسبت بـه آن حساس باشند، این مسئله موی سر آنها است. هر مردی نگران این موضوع می بـاشد که بالاخره موی سرش را از دست خواهد داد، چون مردان تصور میکنند کـه بـا ریختن موی سر، جذابیت آنها در برابر همسرشان نیز ازبین خواهد رفت.

قد

مردها کاری زیادی در مورد کوتاهی قد خـود نمی توانند انجام دهند. با اینکه بسیاری مردان کوتاه قد و در عین حال قدرتمند و موفق، در اجتماع وجـود دارند، مطالعات نشان داده کـه مـردان بلند قد جدی تر از مردان کوتاه قد در نظر گرفته می شوند.

  • منبع
  • زیباشهر

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید