امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 286685
۳۰۲
۱
۰
نسخه چاپی

مشاوره تخصصی و تضمینی با بهترین وکیل در تهران در امور حقوقی و کیفری

چکیده: وکیل خود نباشید. بهترین وکیل در تهران متخصص در امور حقوقی و کیفری ضمن احقاق حقوق شما، از بروز ضرر و زیان های احتمالی جلوگیری می کند و همچنین روند امور شما را تسریع و تسهیل می نماید.

هنوز برای بسیاری از افراد لزوم و اهمیت مشاوره با بهترین وکیل در تهران که در امور مخصوص به فعالیت خود تخصص دارد را نمی دانند. اکثرا بر این باورند که به جای صرف هزینه به عنوان حق الوکاله، خودشان می توانند با کسب اطلاعات از مشاوره های تلفنی غیر اصولی و یا اطلاعات موجود در اینترنت و صفحات مجازی، پیگیری کارها را بر عهده بگیرند. در این مقاله بر آنیم تا بگوییم، لطفا وکیل خود نباشید!!!

با این کار ها و اقدامات خودسرانه بعضا دچار مشکلاتی می گردید که حتی مراجعه به وکیل هم دیگر برایتان کارساز نخواهد بود. در دفتر حقوقی محمد حاجیلو، وکیل پایه یک دادگستری، بهترین وکیل در تهران آماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه حقوقی و کیفری هستیم. با مراجعه به سایت حقوقی محمد حاجیلو می تواندی به راحتی به راه های ارتباطی دست یابید.

بهترین وکیل در تهران

به عنوان مثال بهترین وکیل کیفری، تحصیلات و تجربه کاری خود را منحصر به مباحث جزایی میکند و در آن زمینه بسیار با تجربه و با مهارت اقدام می نماید ، این امر نه تنها حفظ حقوق موکل را بیشتر تضمین میکند، بلکه قاضی دادگاه را نیز در بررسی دقیق پرونده و اجرای عدالت یاری می نماید. یا بهترین وکیل ملکی، وکیل متخصص در امور مربوط به دعاوی ملکی است. در واقع وکیل ملکی در تهران گرچه دارای تخصص، دانش و تسلط کافی برای اقامه دعوا و دفاع در تمامی زمینه‌های وکالت می باشد، اما در زمینه حقوق املاک و اراضی مطالعه، تجربه و تخصص دارد و در دعاوی ملکی فعالیت تخصصی دارد. او در پرونده‌های ملکی با بهره‌گیری از دانش حقوقی و تجربه خود، بهترین راهکارها، نوع دادخواست، شکایات و اقدامات قانونی را شناسایی کرده و به دفاع از حقوق موکل خود می‌پردازد. پس نتیجه می گیریم که در هر بحث باید به بهترین وکیل در تهران که متخصص آن حوزه می باشد، مراجعه کنیم. در این مقاله بر آنیم تا با ویژگی ها و تخصص وکیل در هر حوزه بیشتر آشنا گردید.

بهترین وکیل در تهران

مشاوره با بهترین وکیل ملکی در تهران

دعاوی ملکی عنوانی برای مجموعه ای از دعاوی است که به نوعی به موضوع ارتباط بین اموال غیر منقول و انسان مربوط می شوند. بهتر است در این قبیل پرونده ها از مشاوره با بهترین وکیل در تهران غافل نباشید.

بهترین وکیل ملکی در تهران در دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به اموال غیر منقول تخصص دارد. حرفه وکالت مستلزم دانش، تجربه و تخصص است. علی الخصوص در پرونده ها و موضوعات ملکی که گاهی پیچیدگی هایی وجود دارد که تنها یک وکیل ملکی در تهران با تجربه می تواند کمک کند. وکیل ملکی به تمامی قوانین و آیین نامه های ثبت، اشراف داشته و بنا به تجربه ای که دارد تمامی جوانب پرونده را سنجیده و پس از آن اقدام به دفاع از موکل می کند.

مشاوره با بهترین وکیل شرکت های تجاری در تهران

حقوق تجارت یکی از مهمترین و تخصصی ترین امور در حوزه وکالت است که کمتر کسی که عنوان وکیل پایه یک دادگستری را دارد می تواند از پس آن بر بیاید. پیگیری و تسلط بر امور تجاری نیازمند صرف وقت و زمان بسیار زیادی به جهت مطالعه و کشف ارتباط بین مواد حقوق تجارت است که توانایی و استعدادی میطلبد که برای هر کسی جز بهترین وکیل در تهران ممکن نیست. 

ازجمله وظایف مهم یک وکیل تجاری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبت شرکت با در نظر گرفتن نوع شرکت‌ها و موسسات تجاری و قوانین و مقررات ویژه هر شرکت و موسسه. وکیل متخصص این حوزه میداند که بهترین نوع ثبت یک شرکت برای هر کسب و کاری چیست.
  • انعقاد قراردادهای شرکت‌های تجاری و موسسات مالی و همچنین بررسی آن‌ها.
  • حل‌و‌فصل اختلافات مربوط به امور تجاری بین شرکت‌های گوناگون و همچنین شرکای مختلف.
  • شرکت مستمر و موثر در جلسات مربوط به امور تجاری شرکت به عنوان وکیل شرکت.
  • مطالبه کردن اسناد تجاری مانند سفته و چک.
  • نظارت دقیق و کاربردی بر قراردادهای مربوط به شرکت‌های تجاری و موسسات مالی.

در این بین تنظیم و عقد قراردادهای تجاری گوناگون و مختلف نظیر خرید و فروش املاک و مستغلات، در وظایف بهترین وکیل در تهران متخصص در امور تجاری و قرارداد های تجاری تعریف می شود که به کمک شما خواهد آمد.

مشاوره با بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران

محمد حاجیلو، وکیل پایه یک دادگستری و بهترین وکیل در تهران است که تاکنون در پرونده های زیادی که مربوط به جرایم اقتصادی است حضور داشته است و در مقام دفاع از متهم و یا دفاع از شاکی و اثبات ادعا های آن در دادگاه قبول وکالت کرده است. وی با سال ها تجربه در پرونده های مربوط به جرایم اقتصادی و همچنین با مهارت و دانش حقوقی بهترین و مناسب ترین گزینه برای سپردن وکالت در حوزه جرایم اقتصادی است. جرایم اقتصادی امروزه جرایم بسیار پیچیده و فراگیری هستند که در صورت عدم آگاهی از قوانین مربوطه می توانند مجازات های سنگینی را برای افراد رد بر داشته باشند. بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران می تواند با یک دفاع درست از مجازات های سنگین مالی و حیثیتی برای موکلین خود جلوگیری به عمل آورد.

بهترین وکیل تهران

شماره تلفن و آدرس بهترین وکیل در تهران

برای مشاوره حضوری و انعقاد قرار داد وکالت با یکی از بهترین وکلا در تهران می توانید پس از هماهنگی با شماره تلفن وکیل پایه یک دادگستری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

تهران ، ظفر، خیابان‌مصدق‌شمالی ، کوچه یازدهم(دامغانی) ، پلاک ۳۸ ، واحد ۲

 در صورت تمایل به عقد قرارداد همکاری تمامی مراحل به جهت پیشبرد پرونده بر عهده بهترین وکیل در تهران خواهد بود که در زمینه مورد نظر شما تخصص کافی را دارد.

با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۱۲۷۵۵۸۸ و ۲۸۴۲۵۶۸۸-۰۲۱

  • منبع
  • حقوق نیوز

    دیدگاه

    شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



    کد امنیتی کد جدید