امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 278521
۵۳۷
۱
۰
نسخه چاپی

نفقه در ایالت آریزونا آمریکا چه قوانینی دارد؟

آریزونا قبلاً یک فرمول نسبتاً ساده برای محاسبه حمایت یا نفقه همسر داشت. ابتدا ، تفاوت بین درآمد ماهانه دو همسر را محاسبه کنید. همسر با درآمد بیشتر هر ماه 15 تا 25 درصد مابه التفاوت را پرداخت می کند

نفقه در ایالت آریزونا آمریکا چه قوانینی دارد؟

طلاق زمانی می تواند ترسناک باشد که نگران نحوه حمایت از خود در طول و بعد از طلاق هستید. حمایت همسر/نفقه می تواند یک گزینه باشد، اما در واقع چقدر می توانید دریافت کنید؟

فرمول قدیمی نفقه آریزونا

آریزونا قبلاً یک فرمول نسبتاً ساده برای محاسبه حمایت یا نفقه همسر داشت. ابتدا ، تفاوت بین درآمد ماهانه دو همسر را محاسبه کنید. همسر با درآمد بیشتر هر ماه 15 تا 25 درصد مابه التفاوت را پرداخت می کند.

عوامل مختلفی می توانند نفقه شما را تا حد وسیع تری تحت تاثیر قرار دهند، مانند ازدواج طولانی مدت یا اگر درآمد کمتر شما مستقیماً نتیجه فداکاری هایی است که به نفع همسرتان انجام داده اید. مدت زمان حمایت همسر یا نفقه به طور کلی 30 تا 50 درصد از مدت زمان ازدواج بود.

دستورالعمل های جدید آریزونا

وقتی فرمول قدیمی واژگون شد، دستورالعمل های جدید آریزونا تبدیل شد به اینکه هیچ دستورالعملی وجود ندارد.

اعطای حمایت همسر یا نفقه در حال حاضر به اختیار قاضی است، به این معنی که میزان و مدت زمان می تواند بر اساس قاضی متفاوت باشد.

با این حال، شما می توانید با میانجیگری یا مذاکره بین وکلای خود به توافق برسید و تا زمانی که مبلغ معقول به نظر برسد، قاضی به احتمال زیاد آن را تأیید می کند.

برای بسیاری، مشکل طلاق این است که زمان زیادی طول می کشد و ممکن است همسر کم درآمد (یا همسر بدون درآمد) در این بین راهی برای حمایت از خود نداشته باشد. در مواردی که لازم است، قاضی می تواند "pendente lite" را که اساساً فقط یک دستور موقت برای حمایت از همسر است اعطا کند. Pendente lite قصد دارد شما را تا زمان نهایی شدن طلاق و تصمیم گیری در مورد نفقه حمایت کند.

عواملی که باید در نظر گرفته شود

بنابراین قضات هنگام تصمیم گیری در مورد نفقه حمایت همسر چه عواملی را در نظر می گیرند؟ موارد زیادی می تواند بر تصمیم آنها تأثیر بگذارد ، مانند:

  • چقدر زمان ازدواج
  • سطح زندگی در دوران ازدواج
  • مشارکت شما در ازدواج و/یا فداکاری هایی که در حرفه شما انجام شده است
  • عوامل موثر بر چشم انداز درآمد شما مانند سن ، وضعیت ناتوانی ، مسئولیت مراقبت و تحصیلات

در بیشتر موارد، حمایت همسر یا نفقه به عنوان توانبخشی تلقی می شود، به این معنی که این کمک کوتاه مدت است تا زمان و منابع لازم را برای استقلال مالی در اختیار شما قرار دهد.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید