امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 279189
۷۰۸
۱
۰
نسخه چاپی

نقش وب سایت و سئو در بازاریابی صنعتی

نقش وب سایت و سئو در بازاریابی صنعتی

اگر با مفهوم دیجیتال مارکتینگ ناآشنا هستید، این به سادگی یک تکنیک بازاریابی مدرن است که از اینترنت، موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی، دستگاه های تلفن همراه و سایر پلت فرم های رسانه دیجیتال برای دستیابی به مشتریان هدف با محصولات و خدمات استفاده می کند.

نقش وب سایت در بازاریابی

از آنجایی که خریداران خدمات شما را به صورت آنلاین جستجو می کنند، وب سایت شما پایه بزرگ تلاش های شما برای رشد است. آنها به سادگی نمی توانند شما را پیدا کنند اگر حضور نداشته باشید

هنگامی که خریداران بالقوه از گوگل یا سایر موتورهای جستجو برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات شما استفاده می کنند، یک کلمه کلیدی مرتبط را تایپ می کنند و یکی از نتایج برتر را انتخاب می کنند. تحقیقات نشان می دهد که پنج نتیجه اولیه ارگانیک 67.6 درصد از کل کلیک ها را تشکیل می دهند. نتیجه جستجوی ارگانیک شماره یک از گوگل دارای میانگین نرخ کلیک 31.7 درصد است.

اگر وب سایت شما در صفحه دوم یا نتایج جستجو نمایش داده شود چه اتفاقی می افتد؟ این احتمال وجود دارد که شما هیچ سرنخ ایجاد نکنید - کمتر از یک درصد از جستجوگران Google روی هر پیوندی فراتر از صفحه اول نتایج جستجو کلیک می کنند.

امروزه، 47 درصد از مصرف کنندگان انتظار دارند یک صفحه وب در 2 ثانیه یا کمتر بارگذاری شود و 33 درصد از مردم وب سایتی را که بیش از 4 ثانیه طول می کشد رها می کنند. اگر نسخه موبایلی وب سایت شما مشابه عملکرد و کنترل نسخه دسکتاپ نباشد، بازدیدکنندگان احتمالاً از تجربه کاربری ضعیف ناامید می شوند و به یک رقیب روی می آورند.

خریداران دوست دارند نکاتی را در صنعت شما تحقیق کنند و قبل از تماس با شما به تنهایی خودشان را آموزش دهند.

با انتشار منابع رایگان، راهنماها و مطالعات موردی که به چالش های رایج خریداران شما می پردازد، خود را به عنوان یک رهبر مورد اعتماد معرفی کنید.

راه حل های آسانی را در وب سایت خود قرار دهید تا مشتریان بالقوه با شما تماس بگیرند یا اطلاعات خود را ارسال کنند.

سئو چیست و چه ارتباطی با بازاریابی دارد؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به ساده ترین عبارت، برای افزایش حضور برند شما در زمانی که کاربران محصولات و خدمات مرتبط را به صورت آنلاین جستجو می کنند، طراحی شده است. موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و دیگران الگوریتم‌های خاصی دارند که برای خزیدن در وب‌سایت‌های موجود طراحی شده‌اند و کاربران را دقیقاً با آنچه که به دنبال آن هستند مطابقت می‌دهند. کلمات کلیدی مناسب صنعت خاص در صفحات شما می تواند به سایت شما کمک کند تا در صدر این لیست قرار گیرد.

این چگونه بر استراتژی بازاریابی شما تأثیر می گذارد؟ خوب، هنگامی که آن موتورهای جستجو در صدها هزار وب سایت در جستجوی موارد منطبق با کاربر هستند، هر یک را بر اساس چندین فاکتور از جمله کلمات کلیدی، عملکرد سایت، پیوندهای داخلی و محتوای منحصر به فرد ارزیابی می کنند. هرچه این موارد به طور منحصر به فرد با محصول یا خدمات خاص صنعت که ارائه می‌کنید مرتبط باشد، حضور شما آنلاین قوی‌تر خواهد بود.

نقش وب سایت و سئو در بازاریابی صنعتی

وقتی صحبت از تولید می شود، سئو به چه معناست؟

در دنیای بازاریابی آنلاین، بهینه سازی موتورهای جستجو به عنوان یک استراتژی بازاریابی موثر با تمرکز اصلی برای افزایش دسترسی کسب و کار به مشتریان هدف عمل می کند. سئو نقش مهمی در کمپین های بازاریابی دیجیتال دارد و به بخشی جدایی ناپذیر از صنعت بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است.

مطمئناً در چند دهه گذشته همه چیز در بخش های تولیدی و صنعتی تغییر کرده است. بسیاری از شرکت ها از استراتژی های بازاریابی مبتنی بر ارجاعات دهان به دهان، ارسال های پستی مستقیم و تلاش های فروش حضوری استفاده می کردند. اگرچه این تاکتیک ها هنوز هم کار می کنند، اما با ظهور وب همه چیز کمی پیچیده تر شده است.

هدف اصلی سئو این است که وب سایت شما را برای مشتریان هدف شما در دسترس قرار دهد.

هنگامی که مشتریان محصولات یا خدمات خاصی را به صورت آنلاین با استفاده از گوگل یا سایر موتورهای جستجوی محبوب جستجو می کنند، SEO مطمئن می شود که اکثر مشتریان بالقوه شما به وب سایت شما دسترسی پیدا می کنند. برای اطمینان از این امر، استراتژی های مختلف بهینه سازی وب سایت اجرا می شود تا شرکت شما یکی از موقعیت های برتر در SERP ها را به دست آورد.

با توجه به اینکه این روزها بسیاری از خریداران و مشخص کننده های تولیدی و صنعتی به اینترنت روی آورده اند، رتبه اول در موتورهای جستجو مانند گوگل به اولویت اصلی تبدیل شده است.

مزایای استفاده از سئو در بازاریابی دیجیتال چیست؟

اهمیت و ارزش بسیار زیادی سئو در بازاریابی آنلاین وجود دارد. باید به خاطر داشته باشید که وب سایت شما تنها در صورتی رتبه خوبی در SERP کسب می کند که محتوای مفیدی را در اختیار کاربران قرار دهد. بنابراین، تمام تاکتیک های سئو در واقع تجربه کاربری وب سایت شما را بهبود می بخشد.

ترافیک وب سایت شما را افزایش می دهد

با تلاش های سئو، وب سایت شما می تواند جایگاه برجسته ای در نتایج موتورهای جستجو به دست آورد و در نتیجه تعداد بازدیدکنندگان وب سایت شما را افزایش دهد. بنابراین، سئو و بازاریابی جستجو به هم مرتبط هستند.

افزایش آگاهی از برند

 خدمات بازاریابی دیجیتال SEO بر افزایش آگاهی از برند شما تمرکز دارد. همانطور که افراد بیشتری از وب سایت شما بازدید می کنند، در مورد محصولات یا خدمات شما اطلاعات کسب می کنند و برند شما در معرض دید خوبی قرار می گیرد.

تجربه کاربر را با بهینه سازی محتوای وب سایت بهبود می بخشد

محتوای وب سایت با کیفیت بالا تجربه کاربری آن را افزایش می دهد و SEO در بهبود محتوا و صفحات وب کار می کند.

سرنخ‌های ورودی ایجاد می‌کند و باعث ارتقای فروش می‌شود

 وقتی بازدیدکنندگان با جستجوی یک محصول یا خدمات خاص به وب‌سایت شما می‌رسند، در واقع به مشتریان بالقوه شما تبدیل می‌شوند. بنابراین، سئو در بازاریابی رسانه ای با هدایت ترافیک به وب سایت شما به ایجاد سرنخ بیشتر کمک می کند. این در نهایت منجر به ارتقای فروش می شود.

سرعت بارگذاری صفحه را افزایش می دهد

 سئو تضمین می کند که صفحه وب شما سریعتر بارگذاری می شود تا بازدیدکنندگان بتوانند محتوا را سریعتر بدون جابجایی به صفحه وب دیگری مشاهده کنند.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید