امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 284115
۲۶۴
۱
۰
نسخه چاپی

چرا باید به وکیل مهاجرت به کانادا پول بدهید؟

کانادا یکی از کشورهای بسیار پیشرفته به شمار می‌آید که به دلیل نیاز به نیروی کار متخصص، همواره آغوش خود را برای مهاجران واجد شرایط باز کرده است.

اداره مهاجرت کانادا برای اینکه مهاجرت افراد به این کشور آسان‌تر شود؛ راه‌های مختلفی را برای آنها تعیین کرده است. بهترین راه برای آسان‌کردن مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای این کشور در کوتاه‌مدت، استخدام وکیل رسمی و حرفه‌ای است.

وکیل مهاجرت به کانادا باتوجه‌به مهارت‌ها و تخصص‌هایی که در این زمینه دارد؛ اقدامات لازم برای اخذ ویزا را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. البته انجام این کار هزینه‌هایی به همراه دارد که بعضی از افراد به همین خاطر در برابر استخدام وکیل مقاومت می‌کنند.

در این مطلب به طور کامل وظایف وکیل مهاجرت به کانادا را مورد بررسی قرار خواهیم داد و در نهایت به این سؤال پاسخ خواهیم داد که چرا باید به وکیل مهاجرت به کانادا پول بدهید؟

چرا باید به وکیل مهاجرت به کانادا پول بدهید؟

در استخدام وکیل مهاجرت به کانادا چه الزامی وجود دارد؟

متقاضیان مهاجرت به کانادا معمولاً با دغدغه‌های مختلفی روبرو می‌شوند. یکی از این دغدغه‌های بسیار مهم این است که احساس می‌کنند استخدام وکیل مهاجرت به کانادا (https://parsicanada.com/canada-migration-lawyer) یک امر الزامی است. درحالی‌که هیچ کجای قانون مهاجرت به کانادا ذکر نشده که متقاضی حتماً باید وکیل داشته باشد.

همان‌طور که گفتیم؛ انجام مراحل مهاجرت به کانادا بسیار سخت است و اگر کسی در این زمینه تجربه یا دانش کافی نداشته باشد؛ قادر به اخذ ویزا نخواهد بود. داشتن مهارت‌های لازم در امر مهاجرت و اطلاعات به‌روز در این زمینه، وکلای مهاجرتی را تبدیل یک راه‌حل سریع برای اخذ ویزا کرده است. این افراد قادر خواهند بود تمام کارهای اخذ ویزا از صفر تا صد را در یک بازه زمانی مشخص انجام دهند و در این راه متقاضیان را کمک کنند.

چگونه وکلای رسمی مهاجرت به کانادا را تشخصی دهیم؟

دولت کانادا برای اینکه مهاجران بهتر و راحت‌تر وکلای رسمی این حوزه را بشناسند؛ سازمان CICC را راه‌اندازی کرده است. این سازمان وظیفه استعلام رسمیت و اعتبار وکیل مهاجرت به کانادا را بر عهده دارد. یعنی وکلایی که تأییدیه و کد CICC را دارند؛ رسمیت و اعتبار لازم را دارند.

البته بهتر است بدانید که استخدام وکیل رسمی مهاجرتی فاکتوری نیست که باید به آن دقت کنید. وکیلی که برای استخدام آن اقدام می‌کنید؛ علاوه بر رسمیت، باید در کار خود حرفه‌ای باشد. شما با بررسی پرونده‌های موفق آن، سابقه و نظرات موکلین، می‌توانید به این امر مهم پی ببرید.

چه کسانی باید برای استخدام وکیل اقدام کنند؟

بسیاری از افراد در اثر ناآگاهی و نداشتن آشنایی کافی با انجام مراحل مهاجرت به کانادا، توانایی اخذ ویزا را نخواهند داشت. به همین دلیل لازم است که برای انجام این کار وکیل باتجربه‌ای را استخدام کنند. به‌طورکلی افرادی که در ادامه معرفی می‌کنیم؛ لازم است که برای انجام کارهای مهاجرت به کانادا، وکیل استخدام کنند.

  • کسانی که سابقه ریجکت ویزا را دارند.

  • کسانی که در پرونده خود سو پیشینه دارند.

  • کسانی که دانش و توانایی لازم برای انجام این کار را ندارند.

  • کسانی که ویزای آنها با تأخیر زیاد هنوز صادر نشده است.

  • کسانی که روش مهاجرت آنها نرخ ریجکت بالایی دارد.

  • کسانی که سواد کار با اینترنت و انجام کارهای آنلاین را ندارند.

  • کسانی که وقت کافی برای انجام کارهای کاغذبازی و پیگیری روند اخذ ویزا را ندارند.

  • کسانی که می‌خواهند شانس خود را برای اخذ ویزا افزایش داده و زودتر به کانادا مهاجرت کنند.

استخدام وکیل را در کانادا انجام دهیم یا در ایران؟

وکالت حرفه‌ای کانادا، چیزی فراتر از رسمیت و اعتبار است. داشتن ارتباط با وکیل و دسترسی ساده به او یکی از مهم‌ترین معیارها در انتخاب بهترین وکیل کاناداست. مهاجرت به‌خودی‌خود یک‌روند پیچیده، پر از سؤال، ابهام، سردرگمی، نگرانی و استرس است. لازم است شما در این روند با وکیل یا مشاور مهاجرتی خود در ارتباط باشید، سؤالات و ابهامات خود را بپرسید و از روند پیشرفت پرونده مطلع شوید.

حضور مشاور یا وکیل مهاجرتی کانادا در ایران، دسترسی ساده‌تر و بهتری برای ارتباطات دوطرفه و بررسی روند پرونده به شما می‌دهد. از آن طرف هم در صورت بروز مشکل یا سلب اطمینان، پیگیری امور برای وکلای خارج از ایران کمی سخت است. درهرصورت، انتخاب این مورد با خودتان است.

چرا باید به وکیل مهاجرت به کانادا پول بدهید؟

برای چه مواردی باید به وکیل مهاجرتی پول پرداخت کنیم؟

وکلای مهاجرت به کانادا به‌خاطر خدمات مفیدی که به متقاضیان ارائه می‌دهند؛ پول دریافت می‌کنند. البته لازم به ذکر است که خدمات وکلا باهم فرق می‌کند. بعضی از آنها صفر تا صد کار را بر عهده گرفته و بعضی دیگر از آنها فقط تعداد خاصی از خدمات را ارائه می‌کند.

موارد زیر مهم‌ترین خدماتی هستند که وکیل مهاجرت به کانادا برای آن پول دریافت می‌کند.

  • ارائه بهترین روش مهاجرتی بر اساس شرایط متقاضی

  • افزایش شانس متقاضی برای اخذ ویزا

  • کامل‌کردن مدارک و ارسال پرونده به استرالیا با کمترین ریسک

  • کمک به متقاضی برای اخذ مدرک زبان، ترجمه مدارک و معادل‌سازی مدارک

  • رزرو بلیط و هتل

  • کمک به متقاضی برای افزایش شانس قبولی در مصاحبه با آفیسر و سفارت

  • حل‌کردن مشکلات و سردرگمی‌های بعد از رسیدن به کانادا

  • کمک به متقاضی برای پیداکردن کار و یا ثبت‌نام تحصیل

  • گرفتن اقامت دائم و شهروندی کانادا برای متقاضی

بهترین وکیل را از کجا استخدام کنیم؟

بهترین و مناسب‌ترین راه برای استخدام وکیل رسمی و حرفه‌ای، مراجعه به مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا است. این مؤسسه بیش از 200 وکیل و مشاور حرفه‌ای و باتجربه را دور هم جمع کرده تا متقاضیان را در مهاجرت به کانادا یاری کنند. این وکلا تمام کارهای مهاجرت متقاضی از همان زمان مراجعه تا زمان گرفتن اقامت دائم و شهروندی را بر عهده می‌گیرند.

پس برای اینکه بهترین و حرفه‌ای‌ترین وکیل مهاجرت به کانادا را استخدام کنید و در کمترین زمان ممکن بدون هیچ دردسری به کانادا مهاجرت کنید؛ همین‌الان به مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا مراجعه کنید.

متقاضیان مهاجرت به کانادا برای اینکه بهتر و راحت‌تر مهاجرت خود را آغاز کنند؛ باید وکیل مهاجرتی استخدام کنند. در این مطلب به طور کامل وظایف و نقش وکیل مؤسسه مهاجرتی را بیان کرده و به شما گفتیم که برای چه مواردی باید به آنها پول پرداخت کنید.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید