امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 281801
۸۴۶
۱
۰
نسخه چاپی

چه کارهایی مردها را عصبی می کند و از چه چیزهایی متنفرند؟

چه کارهایی مردها را عصبی می کند و از چه چیزهایی متنفرند؟

همه ما می خواهیم که در یک رابطه خوب و سالم باشیم، اما در عین حال، همیشه کارهایی را انجام می دهیم که ممکن است یکدیگر را عصبانی و ناراحت کنیم و شانس خود را برای حفظ موقعیت خوب در رابطه به خطر بیندازیم.

اشتباه نکنید ما هرگز طرفدار تغییر رفتار شما فقط برای یک پسر نیستیم. اما موارد خاصی وجود دارد که زنان مستعد انجام آن در روابط هستند. این عادت ها و رفتارهای تحریک کننده واقعی ما نیستند، اما بنا به دلایلی، ما مجبور هستیم که آنها را با شریک خود رفتار کنیم. اما مردها از چه چیزهایی متنفرند؟ و آیا می دانید برای اینکه یک رابطه استوار بماند چه کار باید کرد؟

شما برای پایدار کردن رابطه خود کافیست بدانید که مردها از چه چیز هایی متنفرند و چه کار هایی آن ها را عصبانی می کند تا آن را انجام ندهید در ادامه این مطلب بررسی این موارد می پردازیم.

مردها از این 7 مورد متنفرند!

از جمله کار هایی که هر مردی را عصبی می کند سرزنش مردانگی، خرید بیش از حد، آرایش و میکاپ زیاد، وابستگی زیاد، بی خبر جایی رفتن، غیبت کردن و جاسوسی کردن می باشد که البته زن ها هم از این کار ها خوششان نمی آید.

سرزنش مردانگی

مسخره کردن مردانگی مرد ها از جمله بدترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. کنایه هایی که مردانگی آنها را نشانه بگیرد از شکنجه آورترین موضوعات برای مردهاست. یک زن و همسز باید بداند که شوهرش را چه در خلوت و چه در جمع نباید به دلیل ناتوانی ها و ضعف های جنسی و جسمی مورد سرزنش قرار دهد. این موضوع قطعا به ستون رابطه آنها صدمه می زند.

خرید بیش از حد

خرید بیش از حد لباس را کنار بگذارید چراکه مردان دوست ندارند ساعتها دنبال شما راه بروند و از این مغازه به آن مغازه بروند و از نظر خود وقتشان را تلف کنند. وقت ارزشمند خود را در کنار همسر و فرزندان خوش باشید و آن را در مسیر خرید های نه جندان مهم هدر ندهید.

3. مردان از آرایش بیش از حد بیزارند

از دیگر چیز هایی که مردها از آن متنفرند، آرایش بیش از حد می باشد!!! مردان آرایش زیاد را دوست ندارند و شما با آرایش زیاد در برابر آنها زیبا نخواهید شد. شیک و ساده باشید و سعی کنید آراسته باشید چرا مردان طرفدار شادگی و آراستگی هستند.

وابستگی زیاد

وابستگی زیاد بیماریست. شما نمی توانید با وابستگی زیاد خود به مردان به آنها بگویید که دوستشان دارید. سعی نکنید به دلیل وابستگی با مردها ارتباط برقرار کنید چرا که دروغ است و مردان از زنی که دروغ بگویند متنفرند.

مردان از کمک کردن به زنان لذت می برند. در واقع، توانایی حل مشکلات زنان یکی از محرک های اصلی مردان است. اما یک خط باریک بین وابستگی که باعث تحریک می شود و وابستگی که باعث ناامدی می شود،‌ وجود دارد.

به عنوان مثال، وقتی زنی از همسرش می خواهد که در محکم یک شیشه مربا را باز کند، او با اشتیاق این کار را می کند. باز کردن در شیشه به نوعی قدرت او را نشان می دهد. اما اگر همسرش برای انجام همه کارها ازجمله پرداخت قبض هایش از او کمک بخواهد، مرد ناراحت می شود.

غیبت کردن

صحبت کردن مداوم و با کنایه درباره افرادی که حضور ندارند و به قولی پشت کسی صحبت کردن اصلا درست نیست. این رفتار باعث می شود احترام شما نزد همسرتان کم شود. سعی کنید مانند یک خانم رفتار کنید و درباره زندگی شخصی دیگران نظر ندهید. مردها از خانم هایی که غیبت می کنند متنفرند.

جاسوسی نکنید

دیدن شما در حال وارسی وسایل شخصی می تواند بسیار زشت و زننده باشد! وقتی شما جیب لباس یا موبایل و … مرد را چک می کنید احساس بدی را به او القا می کنید. این رفتار کاملا غیر اخلاقی است. این موضوع و دیدن چنین رفتارهایی از جانب شما باعث می شود بیشتر پنهان کاری کند و کمتر با شما از مسائل خود صحبت کند. به حریم شخصی او احترام بگذارید.

اعتماد به نفس داشته باشید

زن هایی که محکم و با اعتماد به نفس هستند مورد تحسین آقایان قرار می گیرند. اعتماد به نفس پایین مردان را فراری می دهد و ضعف و گریه باعث بیزاری آنها می شود.

رفتارهای زنانه که مردان را ناراحت می کند

شوهرها و دوست پسرها از چه چیزهایی در همسران و دوست دخترهای خود متنفر هستند؟ درست همانطور که عادت هایی وجود دارند که زنان در مردان دوست ندارند، رفتارهای معمولی نیز وجود دارند که مردان از آن ها متنفرند. از نق زدن به وابستگی گرفته تا مقایسه با دوست پسرهای قبلی،‌ در این مقاله به این تفاوت های عجیب و غریب و خنده دار می پردازیم که باعث بحث و مشاجره در تمامی روابط و ازدواج ها می شوند.

مردها از این که زن ها ابزارهایشان را به هم می ریزند، متنفرند

بیشتر مردها در مورد ابزارها و وسایلشان حساس هستند و احساس مالکیت می کنند. آن ها دوست ندارند کس دیگر آن ها را مرتب کند یا بخش های شخصی سازی شده از وسایل الکترونیکی مانند آیفون، آیپد، لپ تاپ، کامپیوتر، GPS یا هر وسیله دیگری را تغییر دهد.

این حس وابستگی باعث می شود که وقتی همسرشان یا دوست دخترشان از آن ها استفاده می کند یا به طور ناخواسته تنظیمات آن را تغییر می دهد، آزرده خاطر شوند.

اذیت کردن پسرها به خاطر بروز دادن احساساتشان

وقتی همسر یا دوست دختر به آن ها فشار می آورد که احساسات خود را بروز دهند، آن ها آزرده خاطر می شوند. جدا از نگرانی های گاه و بیگاه، پسرها معمولا نیازی به بازگو کردن آنچه در سرشان می گذرد، نمی بینند.

اگرچه، همیشه استثناهایی در مورد پسرهایی که دوست دارند احساسات خود را بروز دهند وجود دارد، اما اکثر مرداها نسبت به زن ها در بروز احساسات کمتر احساس راحتی می کنند.

استفاده از نام مستعار در حضور دیگران

صدا کردن یک پسر با اسم های شیرین و بامزه ممکن است روشی برای ابراز عشق و احساسات از جانب زن باشد،‌ این نام ها به نوعی توهین به مردانگی او به حساب می آیند.

مردها از این که با نام های نامتعارف خطاب شوند، متنفرند زیرا تصویر مردانه آن ها را از مخدوش می کند. تصور کنید که مردی با ظاهر خشن، با نام «شیرین عسل» توسط دوست دخترش خوانده شود؛ با هم جور در نمی آید.

مردان از این که مجبور شوند بیرون بروند، متنفرند

هیچ چیز به اندازه مجبور کردن یک مرد به بلند شدن از روی کاناپه و بیرون رفتن در آخر هفته او را اذیت نمی کند. مردان واقعا برای زمان استراحت خود ارزش قائل هستند و دوست ندارند با اجبار بیرون بروند.

این معمولا وقتی رخ می دهد که دوست دختر از او می خواهد بیرون بروند، در حالی که او ترجیح می دهد در جلوی تلویزیون استراحت کند و تنقلات بخورد.

وقتی به آن ها گفته می شود که لباس های کثیف را از روی زمین بردارند

وقتی از مردان خواسته می شود تا جوراب ها یا لباس های کثیف خود را از کف حمام یا اتاق خواب جمع کنند، واقعا ناراحت می شوند. مردها لزوما طرفدار یک محیط زندگی کثیف نیستند، اما وقتی مدام به آن ها گوشزد می شود که لباس های خود را جمع کنند، آزرده خاطر می شوند.

مردان دوست ندارند مداوم در مورد آینده رابطه خود صحبت کنند

این معمولا در مورد زوج هایی که با هم قرار می گذارند و هنوز ازدواج نکرده اند، صدق می کند. مردان از این متنفرند که مدام دوست دخترشان از تعهد، برنامه های آینده و اهداف رابطه در بین گفتگوهای روزمره صحبت کند.

این هیچ ربطی به فوبیای تعهد ندارد. آن ها فکر می کنند وقتی در مرحله اول هیچ مشکل و مانعی بر سر راه وجود ندارد، ضرورتی ندارد مدام در مورد آینده رابطه صحبت کنند.

مردان دوست ندارند در هنگام رانندگی، زن ها آن ها را در یافتن مسیر راهنمایی کنند

مردها از این که وقتی رانندگی می کنند، دوست دختر یا همسرشان به آن ها جهت را نشان دهد متنفر هستند. مردها دوست دارند خود مسیر را پیدا کنند و نیازی به کمک در این زمینه ندارند.

این معمولا وقتی زوج ها در حال رفتن به جایی هستند و گم می شوند، منجر به دعواها و مشاجره های زیادی می شود. مرد، طرف مقابل را مقصر می داند که به او مسیر اشتباه را نشان داده است. در حالی که زن مرد را مقصر می داند که توانایی پذیرش این که شخص دیگری در مسیریابی از او بهتر است را ندارد.

غر زدن در مورد این که زمان کافی با او سپری نمی کند

غر زدن مدام در مورد این که با او زمان بیشتری سپری کند، یکی از اختلافاتی است که منجر به دعواهای زیاد بین زوجین می شود. اگرچه قصد یک زن چیزی به جز یک رابطه عاشقانه نیست، اما مرد آن را به عنوان یک نیاز یا وابستگی در نظر می گیرد.

چنین وضعیتی وقتی با زمانی که مرد با دوستانش سپری می کند، مقایسه شود بدتر می شود. ملاقات با دوستان و معاشرت با آن ها کاری است که همه مردها باید انجام دهند. هر نوع غر زدن در این رابطه موجب عصبانیت او خواهد شد.

تحلیل بیش از حد موقعیت ها و مباحث اجتماعی

مردها در تمایز قائل شدن بین حد و مرزها عملکرد خوبی ندارند، به همین دلیل وقتی زنان موقعیت ها یا مباحث اجتماعی را بیش از حد تحلیل می کنند، ناراحت می شوند. مردان دوست دارند شکل ظاهری قضایا را ببینند و بعید است در درک احساسات یا مفاهیم نهفته در مکالمه ها به خوبی زنان باشند.

مردان از مقایسه شدن با روابط و زوج های دیگر متنفرند

وقتی زن ها روابط خود را با زوج های دیگر مقایسه می کنند، پسرها از آن متنفرند. در اینجا چند نمونه از مقایسه هایی که واقعاً مردان را آزار می دهد آورده شده است.

  • سارا و دوست پسرش مرتباً به این کافه شگفت انگیز می روند، چرا ما هم نمی توانیم به آنجا برویم
  • چرا نمی توانیم مانند مارک و ماریسا، با هم برای خرید یک خانه پس انداز کنیم
  • همه دوستان من برای دوست پسرشان اسم خاصی دارند، من هم باید برای تو یک اسم مستعار داشته باشم

بیهوده سخن گفتن در مورد مسائل زنانه؛ مردان این را دوست ندارند

مردها بیهوده سخن گفتن زنان در مورد مسائل زنانه را دوست ندارند. این شامل صحبت کردن در مورد تغییرات هورمونی، درد پریود و هر آنچه که شامل تغییرات بیولوژیکی است که زنان هر ماه تجربه می کنند، می باشد.

از یک طرف، زنان دوست دارند تا مردان نسبت به این مسائل توجه بیشتری نشان دهند. از طرف دیگر، عضویت در چنین سیرکی آخرین چیزی است که یک مرد می خواهد. هر دو طرف می توانند از هم شکایت کنند، اما حقیقت این است که پریودها به پایان نمی رسند و تمایل نداشتن مردان به صحبت کردن در مورد آن نیز همین طور.

وقتی از مردها خواسته می شود تا هدیه بخرند، احساس انزجار می کنند

ردها از اعماق وجودشان احساس انزجار می کنند وقتی دوست دخرت یا همسرشان از آن ها می خواهد تا هدیه بخرند. درست از جواهرات، کیف های دستی، لباس ها و چیزهای دیگر – به غیر از تولد و سالگرد، مردان ترجیح می دهند که زنان بیرون بروند و وسایل خود را بخرند.

مقایسه ماشین آن ها با ماشین سایر مردها

برای اکثر مردها، ماشین ارتباط زیادی با عزت نفسشان دارد. حتی اگر ماشین سطح پایین را برانند، هرگز نمی پذیرند که ماشینشان خوب و راحت نیست.

مردان می خواهند که زنان متوجه رابطه ی عجیب و غریبشان با ماشین باشند. مقایسه ماشین یک مرد با مرد دیگر به اندازه بی احترامی به او به بدترین شیوه، بد است.

پسرها وقتی دوست دخترشان با دوست پسر قبلی اش در ارتباط است، عصبانی می شوند

مردها ممکن است همیشه با صدای بلند اعتراف نکنند، اما نسبت به شریک زندگی قبلی همسر یا دوست دختر خود احساس حسادت می کنند. آن ها وقتی دوست دختر یا همسرشان در مورد دوست پسر قبلی خود حرف می زند، به هم می ریزند.

مهم نیست که یک مرد چقدر خود را بی توجه جلوه دهد، تقریبا غیرممکن است که او با زنش که با همسر سابقش صحبت می کند احساس رضایت کند.

علاقه نداشتن به ورزش یا سایر سرگرمی هایی که پسرها دوست دارند

همانطور که زنان انتظار دارند مردان به سرگرمی های دخترانه مانند خرید کردن علاقه داشته باشند تا بتوانند اوقات بیشتری را با هم سپری کنند، مردان نیز همین انتظار را در مورد ورزش یا سایر سرگرمی های پسرانه از دوست دختر یا همسر خود دارند.

او انتظار دارد که شریک زندگیش با او فیلم اکشن تماشا کند، بازی های مورد علاقه پسرها را انجام دهد یا حتی چند دور از محبوب ترین بازی های ایکس باکس را بازی کند، همانطور که او نیز او را برای خرید به فروشگاه های مختلف می کشاند.

  • منبع
  • مینویسم

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید