امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 280594
۹۷۱
۱
۰
نسخه چاپی

چگونه لکه اسپری را از لباس های خود پاک کنیم؟

لکه هایی که با استفاده از دئودورانت روی لباس ها ایجاد شده است به مرور زمان سخت تر می شوند اما می توانید آن ها را فقط با چند روش ساده در خانه از بین ببرید.

لکه اسپری

روش های از بین بردن لکه دئودورانت

درست است که اسپری های ضد عرق مانع عرق کردن بدن می شوند اما علاوه بر مفید بودنشان مشکل ساز هم هستند چون باعث لکه دار شدن زیر بغل لباس ها می شوند. اگر برای شما هم چنین اتفاقی افتاده به جای این که لباس را دور بیندازید از روش های زیر برای تمیز کردن آن استفاده کنید.

نمک راهی برای از بین بردن لکه های کهنه روی لباس می باشد

نمک به از بین بردن لکه های کهنه و لکه های دئودورانت روی پیراهن کمک می کند و می توانید هم برای لباس های سفید و هم برای لباس های رنگی استفاده کنید. قسمت لکه دار لباس را نمدار کنید، کمی نمک روی آن بپاشید و بعد از ۸ الی ۱۲ ساعت دوباره آن قسمت را نمدار کنید و نمک بزنید. کمی لباس را بمالید و بعد داخل ماشین لباسشویی بشوئید.

با قرار دادن لباس درون سرکه لکه دئودورانت از بین می رود

برای از بین بردن لکه دئودورانت لباس را شب تا صبح داخل سرکه قرار دهید و بشوئید. این روش به لباس های رنگی آسیب نمی رساند اما ممکن است لباس های سفید را کمی زرد کند.

برای از بین بردن لکه دئودورانت لباس را شب تا صبح داخل سرکه قرار دهید و بشوئید.

با چکاندن آب لیمو روی لکه دئودورانت لکه را از بین ببرید

چند قطره از آب لیمو را روی لکه دئودورانت بچکانید و بعد از ۱۰ دقیقه با آب گرم با دست بشوئید.

با مالیدن مایع ظرفشویی روی لکه دئودورانت آن را از بین ببرید

مایع ظرفشویی را روی لکه دئودورانت بریزید و کمی بمالید. بعد از نیم ساعت تمیز بشوئید.

آمونیاک برای از بین بردن لکه دئودورانت

برای از بین بردن لکه های دئودورانت آمونیاک را با آب در نسبت ۵۰/۵۰ ترکیب کنید روی لکه بریزید و بعد از چند دقیقه بشوئید. این روش برای از بین بردن لکه های خون روی پارچه نیز به کار می رود.

برای از بین بردن لکه های دئودورانت آمونیاک را با آب در نسبت ۵۰/۵۰ ترکیب کنید و بعد بشوئید. از محلول ترکیبی هیدروژن پیروکسید، جوش شیرین و مایع ظرفشویی برای از بین بردن لکه دئودورانت استفاده کنید.

از این محلول می توانید برای از بین بردن لکه ها و بوی بد لباس استفاده کنید: ۴ قاشق غذاخوری هیدروژن پیروکسید، ۱ قاشق چایخوری مایع ظرفشویی، و ۲ قاشق غذاخوری جوش شیرین. محلول را روی لکه دئودورانت بریزید و بعد از چند ساعت تمیز شستشو دهید.

  • منبع
  • دلگرم

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید