امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 280189
۴۹۸
۱
۰
نسخه چاپی

کار روزانه و استفاده حداکثری از فرصت های فریلنسری

کار روزانه و استفاده حداکثری از فرصت های فریلنسری

مشاغل آزاد اکنون بیش از هر زمان دیگری در تاریخ اخیر در دسترس هستند. پیشرفت در ابزارهای کار از راه دور بدین معنی است که شما می توانید به صورت عملی و راحت در هر کجای کره زمین که هستید در پروژه ها مشارکت کنید. ظهور اینترنت همچنین در ارائه منابع آموزشی، اتصالات شبکه و فرصت‌های استخدام مؤثر بوده است.

این فقط به فریلنسینگ تمام وقت مرتبط نیست. بسیاری از مردم ترجیح می دهند به کار روزانه خود ادامه دهند و در عین حال به عنوان یک کار فریلنسر آزاد باشند. ممکن است این کار را برای به دست آوردن مقداری پول نقد اضافی یا به طور حرفه ای دنبال کردن یک اشتیاق انتخاب کنید. همچنین ممکن است شما بخواهید قبل از اینکه به فریلنسری به عنوان منبع اصلی درآمد خود متعهد شوید، آن را آزمایش کنید.

دلیل فریلنسینگ هرچه که باشد، جنبه‌هایی وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا از موقعیت حداکثر استفاده را ببرید. بیایید تعدادی از مهم ترین عناصر را مرور کنیم.

اولویت های خود را در نظر بگیرید

برای به دست آوردن بهترین تجربه از فریلنسینگ، مهم است که بدانید اهداف شما چیست. ممکن است ترکیبی از دلایل شما برای شروع یک مشغولیت جانبی وجود داشته باشد. متعهد شوید که اولویت های خود را بشناسید و اهداف خود را در اسرع وقت تعیین کنید. به این ترتیب می توانید به طور موثرتر تعادل بین حرفه و شغل آزاد خود را مدیریت کنید.

برخی افراد کسب درآمد از مشاغل آزاد را هدف اصلی نمی دانند. در عوض، ممکن است علاقه بیشتری به دنبال کردن پروژه‌هایی داشته باشید که به آنها علاقه دارید و از مهارت‌هایی که از آن لذت می‌برید استفاده کنید. از آنجایی که انتخاب‌های شما در اینجا همیشه پردرآمدترین انتخاب‌ها نیستند، حفظ شغل شما می‌تواند راهی برای تامین هزینه‌های علایق شما باشد. وقتی این را به عنوان یک اولویت تشخیص می دهید، می توانید برنامه هایی برای انعکاس این رویکرد داشته باشید. می‌توانید روی پروژه‌هایی تمرکز کنید که می‌توانید با آن‌ها انعطاف‌پذیرتر باشید تا از توانایی شما برای حمایت از خود و خانواده‌تان کاسته نشود.

از طرف دیگر، اولویت شما ممکن است ایجاد نامی برای خود در رشته فریلنسری تان باشد تا بتوانید بعداً گذار کنید. به این ترتیب، می‌توانید فرصت‌هایی را هدف قرار دهید که به شما و مهارت‌هایتان این دید بیشتر را نشان دهند. شما می توانید روی توانایی های فنی خود و بازاریابی موثر خود سرمایه گذاری کنید. شناسایی این اولویت همچنین به شما این امکان را می دهد که انتخاب های آگاهانه تری در مورد پیشرفت در کار روزانه خود داشته باشید. پس از همه، شما نمی خواهید به وظایفی که بر توانایی شما برای انتقال تأثیر می گذارد، متعهد شوید.

از شغل روزانه خود استفاده کنید

این تمایل وجود دارد که به شغل آزاد و شغل روزانه به عنوان دو نهاد مجزا فکر کنیم. در حالی که ممکن است آنها زمینه های بسیار متفاوتی داشته باشند و از مهارت های جداگانه استفاده کنند، ارزش آنها متقابل نیست. این می تواند مفیدتر باشد که آنها را به عنوان بخش های مکمل زندگی کاری خود در نظر بگیرید. شما مطمئناً می توانید از عناصر شغل روزانه خود برای منفعت شغلی آزاد خود استفاده کنید و آنها را تطبیق دهید.

این در مورد ایجاد یک لیست مشتری از شغل روزانه شما نیست.

این از نظر حرفه ای غیراخلاقی است و تقریباً به طور قطع ناقض قرارداد کاری شما است. در عوض، یک رویکرد مثبت تر این است که راه هایی برای توسعه مجموعه مهارت های خود در طول حرفه خود پیدا کنید که می تواند شما را به یک فریلنسر مؤثرتر تبدیل کند. این یک استفاده استراتژیک از زمان و انرژی شماست، اگر قصد دارید بعداً انتقال یابید. ممکن است بتوانید در دوره های آموزشی در زمینه حسابداری یا بازاریابی شرکت کنید. این شرکت ممکن است مربیگری برای کارآفرینی ارائه دهد.

همچنین ارزش این را دارد که چگونه پیشرفت شغلی می تواند به شما کمک کند. گسترش نقش خود برای به عهده گرفتن مسئولیت های اضافی می تواند تأثیرات موجی در سراسر جاه طلبی های شغلی شما داشته باشد. شما می توانید مهارت های حیاتی در رهبری، سازماندهی و ارتباطات ایجاد کنید. حتی ممکن است فرصت‌های شبکه‌سازی مفیدی را پیدا کنید که بعداً می‌توانید از آنها استفاده کنید. اگر کار فریلنسری شما در یک دوره کند است و برای انجام آن زمان دارید، توسعه حرفه ای می تواند برای هر دو طرف زندگی کاری شما مفید باشد.

ارزیابی پتانسیل معیاربندی

یکی از دلایل رایجی که افراد همزمان با مشاغل خود به شغل آزاد مشغول می شوند این است که نیاز به معیار را تشخیص می دهند. این به شما زمان می‌دهد تا برخی از اصول اصلی خوداشتغالی مانند ایجاد استراتژی قیمت‌گذاری مناسب و توسعه برند خود را ایجاد کنید.

اگر کمی صبر داشته باشید و برای معیاربندی خود برنامه ریزی نکنید، تلاش های شما ممکن است بی نتیجه بماند. پریدن با هر دو پا نیز می تواند فشار قابل توجهی را اضافه کند که می تواند بر زندگی کاری و خانگی شما تأثیر بگذارد.

بنابراین، چگونه به طور موثر و پیوسته معیاربندی می کنید؟ اول، شما باید علائمی را که می تواند به عنوان یک تجارت تمام وقت دوام بیاورد را بهتر درک کنید. این احتمالاً شامل شناسایی درآمدهایی است که باید مرتباً کسب کنید و چقدر تقاضا برای خدمات شما وجود دارد. مهم است که با ایجاد نوعی طرح تجاری به این موضوع نزدیک شوید. این می‌تواند نشان دهد که پیش‌بینی‌های مالی شما چیست، به چه منابعی نیاز دارید، و چه نقاط عطف کلیدی را باید در مسیر انتقال به دست آورید.

بخشی از برنامه شما در اینجا باید رابطه در حال تحول با شغل روزانه شما را نیز در نظر بگیرد. بررسی کنید که شغل معمولی شما چه نوع منابعی را فراهم می کند که می تواند معیار فریلنسری شما را پشتیبانی کند. آیا می توانید از تعطیلات استفاده کنید تا بتوانید در پروژه های فریلنسری بزرگ برای ایجاد نمایه خود شرکت کنید؟ آیا در قرارداد شما انعطاف‌پذیری وجود دارد که به شما امکان می‌دهد پس از رسیدن به نقطه عطف خاصی در مشاغل آزاد، به صورت پاره وقت بروید؟ این نوع برنامه ریزی رو به جلو نه تنها به شما کمک می کند از اشتباهات جلوگیری کنید، بلکه می تواند اعتماد به نفس شما را نیز افزایش دهد.

نتیجه

صرف یک کار روزانه ممکن است شما را راضی و سازنده نگه ندارد. به این ترتیب، ممکن است شروع به انجام برخی از کارهای آزاد در کنار کار خود کنید. عملی کردن هر دو موضوع تعیین اولویت های شما و یافتن راه هایی است که شغل معمولی شما می تواند به نفع شما باشد. در نهایت، ممکن است بخواهید به صورت تمام وقت به مشاغل آزاد تبدیل شوید، اما مهم است که این کار را از قبل به خوبی برنامه ریزی کنید. انگیزه شما برای فریلنسری هرچه که باشد، تمرکز و توجه دقیق می تواند به شما کمک کند از آن حداکثر استفاده را ببرید.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید