امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 278750
۶۵۸
۱
۰
نسخه چاپی

گزیده 5 کتاب مدیریت و کسب و کار به زبان انگلیسی

گزیده 5 کتاب مدیریت و کسب و کار به زبان انگلیسی

اهرم ها یا Levers

در اهرم ها شما یاد می گیرید که چگونه اهرم های کسب و کار خود را پیدا کنید تا بتوانید تکرارپذیری ایجاد کنید و در معنای واقعی کلمه موفق شوید.نویسندگان کتاب Amos Schwartzfarb و Trevor Boehm به شما آموزش می دهند که این کار را از طریق مجموعه ای از 5 ابزار انجام دهید که همه تاجران موفق از آن استفاده می کنند، خواه متوجه استفاده از آن شوند یا نه.

این ابزارها طوری طراحی شده اند که کارآفرینان نتوانند فقط موفقیت بالقوه یک شرکت را ببینند، بلکه چه اهرم هایی باید کشیده شود تا شرکت بتواند موفق شود. در سراسر، این کتاب آموزش می دهد که چگونه با شناسایی و کشیدن اهرم های استراتژیک، یک تجارت موفق با نتایج پیش بینی شده ایجاد کنید.

گزیده 5 کتاب مدیریت و کسب و کار به زبان انگلیسی

آنها به من نگفتند یا What They Didn’t Tell Me

در کتاب What They Didn’t Tell Me هدف نویسنده این است که به شما کمک کند تا به یک رهبر انعطاف‌پذیر تبدیل شوید و اطراف خود را با تیم‌هایی احاطه کنید که می‌توانید در برابر طوفان‌ها به آنها اعتماد کنید و با هم به موفقیت‌های بزرگ برسید. نویسنده جواد احسن، مدیر مالی یک شرکت سهامی عام است و اعتراف می کند که مسیر او در آنجا چیزی جز معمولی نبوده است.

در طول داستان او، می‌توانید موفقیت‌ها و شکست‌های او، منحنی یادگیری شدیدی که باید بر آن غلبه کند، و انعطاف‌پذیری و پشتکار او برای سازگاری و غلبه بر چالش‌ها در طول مسیر، احساس می‌کنید.

گزیده 5 کتاب مدیریت و کسب و کار به زبان انگلیسی

مدیریت را تغییر دهید یا Change (the) Management

چرا ما به عنوان رهبر باید تغییر کنیم تا تغییر ادامه یابد؟

Al Comeaux نویسنده این کتاب رفتارها، طرز فکرها و رویکردهای منسوخ شده برای تغییر را که مدیران و رهبران دارند و روشی که آنها تغییر پایدار در تیم ها و سازمان های خود را از مسیر خود منحرف می کنند، تشریح می کند.

گزیده 5 کتاب مدیریت و کسب و کار به زبان انگلیسی

راهنمای یک مدیر برای کوچینگ یا A Manager's Guide to Coaching

راه های ساده و موثر برای به دست آوردن بهترین نتیجه از کارمندان خود

راهنمای مدیر برای کوچینگ دستورالعملی است که مدیران را در هر مرحله از فرآیند کوچینگ، از حل مسئله تا توسعه پاسخگویی راهنمایی می کند. واضح، عملی و سرراست، این ابزار ارزشمندی است که به هر رهبر کمک می‌کند تا کارکنان، همکاران خود را به تعالی هدایت کند. کوچینگ خوب به دیگران کمک می کند تا روشن کنند که واقعاً می خواهند به چه چیزی دست پیدا کنند و چگونه به آن دست یابند؟

گزیده 5 کتاب مدیریت و کسب و کار به زبان انگلیسی

آشفتگی مدیریت برای موفقیت رهبری یا Management Mess to Leadership Success

30 چالش برای تبدیل شدن به رهبر که باید دنبال کنید

اسکات جفری میلر، معاون اجرایی، فرانکلین کووی، در کتاب «آشفتگی مدیریت تا موفقیت رهبری»، 30 چالش رهبری را ارائه می‌کند که می‌توانید هم‌اکنون اعمال کنید. هنگامی که این چالش ها اعمال شوند، می توانید نحوه مدیریت خود را تغییر دهید و دیگران را هدایت کنید و نتیجه بگیرید.

چالش ها به شما یاد می دهند که مکالمات دشواری را رهبری کنید و موفقیت را جشن بگیرید. الهام بخش اعتماد، گوش دادن فعال، و به چالش کشیدن پارادایم ها.

افراد مناسب را در نقش های مناسب قرار دهید؛ یک چشم انداز واضح و عملی برای تیم خود ایجاد کنید. و خیلی بیشتر.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید