امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 281260
۴۳۴
۱
۰
نسخه چاپی

۷ سلبریتی هالیوودی که در مورد یائسگی خود صحبت کرده اند

۷ سلبریتی هالیوودی که در مورد یائسگی خود صحبت کرده اند

خلق و خو، هورمون ها، مغز و بدن زن در بروز یائسگی تغییر می کند. تقریبا یائسگی، ۱۲ ماه پس از آخرین قاعدگی رخ می دهد و معمولاً زمانی که زنان به پنجاه سالگی می رسند، شروع می شود. ممکن است طاقت فرسا باشد، اما لزوماً چیز بدی باشد.

سلبریتی هایی مانند فیلیس لوگان در تمام دوره یائسگی خود، مثبت اندیش می مانند و با این تغییر به شیوه‌ای سالم برخورد می‌کنند. تحقیقات نشان می دهد که صرف وقت با دوستان و شرکت در فعالیت هایی که از آنها لذت می برید نیز مهم است.

آنجلینا جولی

۱. آنجلینا جولی

آنجلینا جولی یکی از سلبریتی هایی است که درباره یائسگی خود توضیح داده است. او ادعا می کند که واکنش وحشتناکی به یائسگی نداشته است. او با افزایش سنش احساس آرامش بیشتری می‌کند و می‌گوید: «من واقعاً عاشق یائسگی هستم. من نمی خواهم دوباره جوان شوم.»

او یک سری اتفاقات ناگوار را پشت سر گذاشت که باعث شد زودتر وارد یائسگی شود، اما همچنان به همه چیز مثبت می نگرد. این بازیگر گفت: «من با هر چیزی پیش خواهد بیاد راحتم، نه به این دلیل که قوی هستم بلکه به این دلیل که این بخشی از زندگی است.» شجاعت او ثابت می کند که طرز فکر درست، در واقع یکی از مهم ترین عوامل در داشتن یک زندگی سالم و کامل است.

جیلین اندرسون

۲. جیلین اندرسون

جیلین اندرسون برای مدت طولانی از افسردگی رنج می برد و وقتی ۴۶ ساله شد، یائسگی او شروع شد. او احساس می کرد زندگی اش در حال از هم پاشیدن است. این بازیگر اعتراف کرد: «احساس می‌کردم که شخص دیگری مغزم را تسخیر کرده است.» از نظر اندرسون، هم یائسگی و هم قبل از یائسگی را باید گرامی داشت، پذیرفت و تصدیق کرد.

تراجی پی. هنسون

۳. تراجی پی. هنسون

در ابتدا، خلق و خوی تراجی پی. هنسون به سمت افسردگی متمایل بود و احساس می کرد بسیار ضعیف و شکننده شده است. او نمی دانست که این به دلیل یائسگی است، اما وقتی به پزشک مراجعه کرد، یاد گرفت که چگونه فراز و نشیب ها را مدیریت کند. روش او صحبت کردن با خود بود. او معتقد است که انجام این کار برای حل مسائل بسیار مهم است.

فیلیس لوگان

۴. فیلیس لوگان

فیلیس لوگان در اواسط چهل سالگی یائسگی اش آغاز شد. او توضیح داد: «یائسگی خیلی ها را تحت تأثیر قرار می دهد و هر سنتان بیشتر می شود، افراد بیشتری را می‌بینید که از این موضوع رنج می‌برند».

وقتی صحبت از سن او به میان می آید، لوگان در مورد حرفه خود بسیار مثبت اندیش است. او معتقد است که همیشه برای زنان ۶۰+، ۷۰+ موقعیت وجود دارد و می‌گوید: «در حال حاضر، من کاملاً احساس مثبتی دارم.»

جولی والترز

۵. جولی والترز

جولی در طول فیلمبرداری فیلم‌های «هری پاتر»، به دلیل گُرگرفتگی‌ هایی که تجربه می‌کرد، بازی کردن برایش دشوار می‌شد و او را بسیار خسته می‌کرد. با این حال، یائسگی تسکین بزرگی برای او بوده است.

او ادعا می کند که در زندگی، ما باید به مسائلمان رسیدگی کنیم و با همه چیز به بهترین شکل ممکن برخورد کنیم. برخورد سالم با آن ممکن است باعث شود که فرد بهتری شویم. او همچنین احساس می کند انرژی بسیار بیشتری نسبت به قبل از یائسگی خود دارد.

پاملا اندرسون

۶. پاملا اندرسون

پاملا اندرسون در دوران یائسگی احساس بسیار هیجانی داشت. او همچنین احساس تنهایی می‌کرد و از گُرگرفتگی‌ها و نوسانات خلقی رنج می برد.

هلنا بونهام کارتر

۷. هلنا بونهام کارتر

هلنا بونهام کارتر ادعا می کند به یک زن جوان هرگز واقعاً سینه قابل توجهی نداشته است. اما هنگامی که یائسگی شروع شد، آنها شروع به رشد کردند، او می گوید: «این یکی از مزایای یائسگی است.»

وقتی کارتر ۵۰ ساله شد، نگران بود که زندگی‌اش وارد سراشیبی شود. با این حال، برای او کاملا برعکس بوده است و او ادعا می کند که هرگز شادتر و کاملتر از آن نبوده است.

  • منبع
  • روزیاتو

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید