امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 265705
۱۲۵۷۷۸
۱۴۴
۰
نسخه چاپی
دخول در رابطه جنسی

7 روش متنوع برای تجربهٔ شگفت‌انگیز در رابطه جنسی: راهکارها و تکنیک‌هایی برای ارتقای لذت جنسی

در مورد دخول شیوه ها و روش های مختلفی وجود دارد که در هر کدام میزان تحریک برای یکی از طرفین رابطه بیشتر یا کمتر بوده و بسته به تحریک پذیری زن یا مرد هر یک تاثیر خاصی دارند

7 روش متنوع برای تجربهٔ شگفت‌انگیز در رابطه جنسی: راهکارها و تکنیک‌هایی برای ارتقای لذت جنسی

به طور کلی، تجربهٔ شگفت‌انگیز در رابطه جنسی به معنای تجربهٔ عمیق و بی‌نظیر از لذت‌ها و انسجام جنسی است. این تجربه می‌تواند باعث افزایش همبستگی و رضایت بین زوجین شود و رابطهٔ جنسی را به سطحی جدید از شادی برساند.

دخول بخشی مهمی از رابطه جنسی است که در آن طرفین به اوج لذت جنسی می رسند. در واقع در یک رابطه جنسی صحیح وضعیت به گونه ای است که دو طرف رابطه در هنگام دخول ارگاسم یا اوج لذت جنسی را تجربه کنند.

انواع دخول در رابطه جنسی

در مورد دخول شیوه ها و روش های مختلفی وجود دارد که در هر کدام میزان تحریک برای یکی از طرفین رابطه بیشتر یا کمتر بوده و بسته به تحریک پذیری زن یا مرد هر یک تاثیر خاصی دارند.

1- روش روبرو یا Face to Face

در این شیوه که متداول ترین شکل رابطه است زن در زیر و مرد در رو قرار گرفته زن پاها را باز کرده و مرد بین پاهای زن قرار گرفته و به آرامی آلت تناسلی خود را وارد واژن می نماید و عمل جنسی انجام می شود. در این شیوه زن تحریک بیشتری را احساس کرده و مرد تحریک کمتری و هر دو در فاصله زمانی کمی از هم به ارگاسم می رسند.

2- وضعیت قاشق در رابطه جنسی

 در وضعیت قاشق مانند، زن به پهلو دراز کشیده و مرد در پشت سر او و به پهلو قرار می گیرد. زن کمی مفصل ران را به سمت شکم جمع می کند و مرد از پشت و به آرامی آلت خود را وارد مجرای تناسلی او می نماید و تحریک را به کندی انجام می دهد. در این وضعیت زن تحریک زیادی را تجربه می کند و مرد با کنترل تحریک خویش می تواند مانع از انزال سریع خویش شود. همچنین مرد با دست خویش به تحریک کلیتوریس زن می پردازد.

3- وضعیت سگی

 در وضعیت سگی زن بصورت چهار دست و پا روی زمین یا تخت قرار می گیرد و مرد در پشت او قرار گرفته و به آرامی آلت خویش را درون واژن یا مجرای تناسلی زن فرو می کند و تحریک را آغاز می کند. در این وضعیت نیز نقطه جی در زن با حشفه مرد تماس یافته و هر دو تحریک زیادی را تجربه می کنند.

4- وضعیت پهلو به پهلو

در وضعیت پهلو به پهلو زن و مرد در کنار هم قرار گرفته و یکی به پهلوی چپ و دیگری به پهلوی راست درست در کنار هم قرار می گیرند. زن کمی پای بالایی را بلند کرده و مرد به آرامی دخول را انجام داده و تحریک به کندی و ارامی صورت می گیرد.

5- وضعیت تی شکل یا عمود بر هم

در وضعیت تی شکل یا عمود بر هم زن به پشت خوابیده و زانوها را خم می کند. مرد به پهلوی راست به گونه ای دراز می کشد که از زیر زانوهای زن رد شده باشد و جهت خوابیدن او با جهت خوابیدن زن زاویه قایمه یا ۹۰ درجه داشته باشد. دخول به آرامی صورت گرفته و تحریک به کندی صورت می گیرد. در این وضعیت مرد با دست چپ خویش کلیتوریس یا چوچوله زن را تحریک می کند. این وضعیت برای مردانی که دچار زود انزالی هستند مناسب است و چون امکان تحریک همزمان کلیتوریس وجود دارد برای زن تحریک بیشتری ایجاد می کند.

6- وضعیت سوارکاری معکوس

در وضعیت سوارکاری معکوس زن به گونه ای روی مرد می نشیند که پشت او به مرد می باشد و در این وضعیت چون نقطه جی در زن با حشفه در مرد در هنگام دخول منطبق می گردد هر دو طرف تحریک زیادی را تجربه می کنند. مردان دچار زود انزالی بهتر است این وضعیت را تجربه نکنند. ولی زنانی که دیر تحریک می شوند این وضعیت برایشان خوب است.

 7- وضعیت سوار کاری

در وضعیت سوار کاری مرد به پشت دراز می کشد و زن بر روی او و بگونه ای که صورت ایشان مقابل هم باشند می نشیند و دخول به آرامی و با کمک زن صورت می گیرد. در این وضعیت تحریک به عهده زن می باشد و او به آرامی بالا و پایین شده و تحریک را انجام می دهد.

این روش بهترین وضعیت برای مردهای دچار زود انزالی است. چرا که هنگامی که مرد احساس کرد انزال نزدیک است از زن می خواهد که تحریک را متوقف کند و هنگامی که آرام شد مجددا تحریک از سر گرفته می شود. بدین ترتیب امکان افزایش مدت زمان دخول تا انزال مرد فراهم شده و هم زن می تواند ارضا شود و هم مرد می تواند با تاخیری که در زمان انزال خود ایجاد می کند لذت بیشتری از رابطه ببرد. در زنان باردار نیز این وضعیت از همه وضعیت ها بهتر است.

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید