امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 280711
۷۳۹
۱
۰
نسخه چاپی

با کمک آب سیب زمینی پوستی تمیز و شفاف در خانه داشته باشید

با کمک آب سیب زمینی پوستی تمیز و شفاف در خانه داشته باشید

جدا از اینکه می توانید سیب زمینی را بخشی از رژیم غذایی خود قرار دهید، آن را در رژیم مراقبت از پوست خود نیز بیاورید. زیرا سرشار از آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی و ویتامین هایی است که همگی برای پوست شما عالی هستند.

سیب زمینی از دیرباز به عنوان غذای مناسب برای راحتی در نظر گرفته شده است. آنها عموماً به عنوان پادشاه سبزیجات شناخته می شوند، و علاوه بر فواید آشپزی با آنها، این ماده معمولی موجود به طرز شگفت انگیزی برای پوست شما نیز مفید است. بله، آنها یک ماده مراقبت از پوست قوی هستند.

پوست ما روزانه در معرض تعدادی از عوامل مضر مانند اشعه خورشید، آلودگی، کثیفی، گرد و غبار و غیره قرار می گیرد و همگی می توانند منجر به هایپرپیگمانتاسیون، تیره شدن پوست، تیرگی و ناهمواری پوست شوند. به همین دلیل است که پوست شما به چیزی طبیعی برای درمان مشکلات پوستی شما نیاز دارد و اعتقاد بر این است که سیب زمینی آسان، ارزان و راهی سریع برای خلاص شدن از شر طیف وسیعی از مشکلات زیبایی است.

فواید آب سیب زمینی برای صورت

اگرچه سیب‌زمینی یک ماده غیرعادی برای تهیه یک پک صورت به نظر می‌رسد، اما این سبزی سرشار از ویتامین و مواد معدنی را دست کم نگیرید:

  • آب سیب زمینی می تواند به شما کمک کند تا از شر حلقه های زیر چشم و چین و چروک خلاص شوید و پف دور چشم را کاهش دهید.
  • می تواند پوست را روشن و درخشان کند.
  • شناخته شده است که رطوبت را در پوست حفظ می کند.
  • آنها برای کاهش التهاب پوست که باعث آکنه می شود شناخته شده اند.
  • از آنجایی که سیب‌زمینی منبع غنی آهن، ویتامین C و ریبوفلاوین است، می‌تواند منافذ را سفت کند و همچنین مزایای ضد پیری را به همراه داشته باشد.
  • آب سیب زمینی یک عامل سفید کننده طبیعی است که می تواند برنزه شدن پوست شما را از بین ببرد و در نتیجه رنگ پوست شما را بهبود بخشد.
  • در مجموع، استفاده از آب سیب زمینی می تواند به درمان لک، آفتاب سوختگی، لکه های تیره، خطوط ریز و پوست کدر کمک کند.

قرار دادن سیب زمینی در برنامه روزانه مراقبت از پوست بسیار آسان است.  بر خلاف تصور عمومی، این سبزی دارای مواد مغذی زیادی است، اما یک پیچیدگی وجود دارد. بیشتر مواد مغذی در پوست سیب زمینی یافت می شود، بنابراین اگر فواید آن را می خواهید، پوست آن را جدا نکنید.

 

  • منبع
  • حقوق نیوز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید