امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 276351
۱۷۱۰
۱
۰
نسخه چاپی
Parkroyal on Pickering

هتل مجلل پارک رویال آن پیکرینگ در سنگاپور

هتل پارک رویال آن پیکرینگ سنگاپور

هتل پارک رویال آن پیکرینگ سنگاپور

هتل پارک رویال آن پیکرینگ سنگاپور با معماری عجیب و غریب اش در قلب شهر شیرها واقع شده و یکی از بهترین هتل های سنگاپور در محله چینی ها به شمار می‌آید.

 این هتل به مرکز میراث چینی نزدیک بوده و معبد سری ماریامان به عنوان قدیمی‌ترین معبد موجود در سنگاپور در 400 متری آن واقع شده است.

هتل پارک رویال آن پیکرینگ سنگاپور

پارک رویال آن پیکرینگ که توسط بسیاری از افراد، یک شاهکار معماری خوانده می‌شود با نمای داخلی شگفت‌انگیز و الهام‌بخش، مسافران تجاری و گردشگران بسیاری را به سنگاپور جذب کرده است. این ساختار جذاب، اولین در نوع خود در جهان به شمار می‌آید و در تمام منطقه، منحصر به فرد است. این هتل، تصمیم‌گیرندگان کلیدی و صاحبین کسب و کار را تشویق می‌کند تا به جای هتل‌های موردنظرشان به کاوش در یک تجربه هتل در باغ بی‌نظیر بپردازند؛ تجربه‌ای که تنها پارک رویال آن پیکرینگ می‌تواند به آن‌ها پیشنهاد کند.

هتل پارک رویال آن پیکرینگ سنگاپور

 پارک رویال آن پیکرینگ با طراحی شگفت‌انگیز چندطبقه و لباسی از شاخ و برگ‌های سبز رنگ در تقاطع خیابان پیکرینگ، در حقیقت، یک هتل دوستدار محیط زیست است.

هتل پارک رویال آن پیکرینگ با مفهوم تحسین‌برانگیز هتل در باغ به نظر می‌آید در خط مقدم ابتکارات پایدار در بخش هتلداری و مهمان‌نوازی در سنگاپور و سراسر منطقه آسیا، قرار داشته باشد.

هتل پارک رویال آن پیکرینگ سنگاپور

طراحی خاص در هتل مجلل رویال پارک آن پیکرینگ ( parkroyal pickering) اجرا شده است.

این هتل چند طبقه، با یک طراحی منحصر به فرد و پوشیده شده از شاخ و برگ های سبز رنگ می باشد.

پارک رویال آن پیکرینگ با ۳۶۷ اتاق، اولین هتل در باغ سنگاپور به شمار می‌آید که شامل ۱۵ هزار متر مربع فضای سبز (۵۰ گونه مختلف از گیاهان)، متشکل از باغ‌های طبیعی در طبقات بالای هتل، آبشارها و دیوارهای مزین به گلدان و گیاه، می‌شود. دیوارهایی که بیش از دو برابر کل منطقه زمینی هتل را تشکیل می‌دهند و در مقیاس بی سابقه‌ای در مرکز شهر ساخته شده‌اند.

هتل پارک رویال آن پیکرینگ سنگاپور

شعار این هتل دوستدار محیط زیست ونوآوری های سبز می باشد.

گونه‌های گیاهان در این هتل اعم از درختان سایه‌دار (shade trees)، نخل‌های بلند، گل‌های مختلف، درختچه‌های پربرگ و پیچک‌های آویزان در تمام دیوارها، تنوع زیستی شهر را تقویت می‌کنند.

فضای سبز وسیع، گرما را به خود جذب و برای سطوح گرم، ایجاد سایه می‌کند، فرآیند تعرق (یکی از تولیدات جانبی عمل فتوسنتز) را افزایش می‌دهد و در نهایت به بهبود کیفیت هوا منجر می‌شود.

هتل پارک رویال آن پیکرینگ سنگاپور

امکانات جامع حفاظت از انرژی و آب شامل سنسورهای نور، باران و حرکت و همچنین برداشت از آب باران و استفاده از آب بازیافتی می‌شوند. مواد و مصالح طبیعی در طراحی هتل از جمله سنگریزه‌ها، روشنایی و چوب تیره، آب، خزه‌های سبز، فرش‌ها و شیشه استفاده شده‌اند.

از ماه آگوست سال ۲۰۱۸، این هتل، سیاست عدم استفاده از پلاستیک را در جلسات خود به کار گرفته است. آب آشامیدنی در خانه تصفیه و در بطری، ریخته و در بطری‌های شیشه‌ای قابل استفاده مجدد به مهمانان، ارائه می‌شود (شبیه آن‌هایی که در اتاق مهمانان از زمان افتتاح هتل در سال ۲۰۱۳، وجود دارند). برای رویدادهای بزرگ‌تر از آب سردکن و شیرهای آب استفاده می‌شود.

هتل پارک رویال آن پیکرینگ سنگاپور

باغ‌های معلق (باغ‌های آسمانی) این هتل، به فاصله چهار طبقه از یکدیگر قرار دارند و در ترکیب با فضای سبز پارک مجاور هتل، هارمونی فوق‌العاده‌ای را پدید می‌آورند. نکته جالب توجه در طراحی هتل پارک رویال، تعبیه استخرهایی در طبقات مابین باغ‌های معلق است تا بدین ترتیب تمامی واحدهای اقامتی این هتل با دیدی شمالی، از چشم‌اندازی فوق‌العاده (باغ‌های معلق و یا استخر) بهره‌مند شوند. پیرو همین منطق، تاسیسات و سرویس‌های بهداشتی در ضلع جنوبی طبقات جانمایی شده‌اند. از طرفی باغ‌های معلق با ایفای نقش به عنوان پرده‌هایی طبیعی، مانع نفوذ نور و گرمای شدید به داخل واحدها می‌شوند و بدین ترتیب آنها را از هرگونه پرده‌ای بی‌نیاز می‌کنند. این امر علاوه بر بهره‌مند ساختن واحدها از نور طبیعی، امکان بهره‌مندی از چشم‌انداز موجود در تمامی ساعات شبانه روز را فراهم می‌آورد.

    دیدگاه

    شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



    کد امنیتی کد جدید